Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałNastusia Pasoń Został zmieniony 9 lat temu
6
Co klient myśle i czyje: Klient może zapoznać się z naszą firmą na stronie internetowej, i dowiedzić się wszystkiego o tym, a potem może coś pomyśleć o naszej agencji reklamowej.
7
Co klient słyszy: Nasza agencja reklamowa zajmuje się dokładnym proektowaniem i prowadzeniem reklam w internecie. Wykonują swoją prace my, bierzemy pod uwagę specyfiku towaru i życzenia klientów, tworząc prodykty własnego obrazu.
8
Co klient widzi: Ostorożność, rozwój, tworzenie proponowanego towaru lub usługi. Oryginalnye tworzce podejśće do zadań reklamowych klientów. Planowanie kompanii reklamowych, które najliepiej odpowidają budzretu klienta. Udział wysoko wykwalifikowanych pracowników na każdym etapie kompanii.
9
Co klient mówi i robi Jerzeli naśi klienci potrzebują reklamy, i lubi nasze CV i wszystkie agencję może skontaktować się z nami, a my pomożemy rozwiązać problem.
10
Bołączki Naszy głównym problemem jest konrurencja. Jest takich wiele różnych agencij, który będą starali się wycisnąć nas z runku, i musimy szukać czegoś nowego i reklamować go aby oprzeć, i ostatecznie stać się liderem.
11
Korzyści Poprzez reklamę jest kupowane i sprzedawane z dużym obrotem. W rzecywistości, gdy słuch o produkcje, każdy chciał sprobować przynajmniej raz, w ten sposób zapewnić jego sprzedaż.
12
Mapa Empatii KP Wszystkiе firmy.Wszystkiе pzedsiębiąrstwa. Klient KD Rozwój reklamy. Klient. PW Doskonale doznania naszej agencji. RzK Koszty Zmiany. KS Rynek pracy. Rynek masowy. KZ Ludzie. Reklama Sprzedaż. Treści i Umowy. K Strona Internetowa. KS Ludzie. Produkcja. Marketing i sprzedaż PS Określone przychody ze sprzedaży reklamy. Durze przychdy ze sprzedaży sprzętu.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.