Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałDorota Cichoń Został zmieniony 9 lat temu
1
ManageEngine Forum 2014 Stoły dyskusyjne
2
Reguły Jesteś pełnoprawnym uczestnikiem każdej rundy Stołów dyskusyjnych Masz wpływ na przebieg każdej rundy Szybko przyswajasz nową wiedzę dzięki interaktywnej wymianie Zostaną rozegrane trzy rundy, każda po 35 minut plus 5 minut na zmianę stołu.
3
Tematy 1."Poproszę ciastko i laptopa. System ITSM jako Centrum Usług Wspólnych." – Maciej Durczak 2."Admin się zwalnia a firma... nie zwalnia. Jak nie tracić wiedzy w organizacji?" – Łukasz Harasimowicz 3."Wymagania versus rzeczywistość - Czy więcej znaczy lepiej? Kiedy i czy warto przemodelować proces pod narzędzie." – Wojciech Przybylski 4."What are the external applications you look to have ServiceDesk Plus integrated with?" – Priya Kumar 5."How multi department helpdesk is currently implemented?" – David Howell 6."Kanban a ITIL, konflikt czy współpraca?" – Marcin Tyburski 7."Złap zmianę za rękę zanim ona chwyci cię za gardło. Kiedy warto zarządzać zmianą w organizacji?" – Mikołaj Świerkowski 8."Czy warto budować dom bez architekta? Rozwiązania opensource vs komercyjne w monitoringu IT." – Rafał Jasina 9."Czy kadrowa może zarządzać domeną? Zalety i wady delegacji zadań w AD." – Damian Sieradzon 10."Zautomatyzuj swoją pracę. Pożądane integracje ServiceDesk Plus." – Daniel Kaszuba
4
Runda 1 Czas start
5
Runda 2 Czas start
6
Runda 3 Czas start
7
ManageEngine Forum 2014 Dziękujemy i zapraszamy na lunch
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.