Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałJadwiga Kwapis Został zmieniony 9 lat temu
1
Wyższa Szkoła Humanistyczno – Ekonomiczna w Łodzi Poddębice 2007
2
Temat projektu Sprzeda ż i kupno samochodu.
3
I. Motywacja
4
Chęć zmiany samochodu na nowszy zawsze była w moich planach, lecz tą decyzje odkładałam na później z różnych powodów. Dzięki temu projektowi mam motywacje na to, aby zaplanować krok po kroku realizację mojego marzenia.
5
II. Poszczególne etapy realizacji mojego projektu.
6
1. Zgromadzenie ś rodków pieni ęż nych na realizacje projektu. (termin realizacji to 30 maja2007r)
7
Środki pieniężne pozyskam dzięki: zaoszczędzonym środkom pieniężnym w kwocie 2000 zł, mała pożyczka od rodziców w kwocie 1500 zł, pieniądze ze sprzedaży samochodu – kwota 3000 zł.
8
Łączna kwota jaką mogę przeznaczyć na zmianę samochodu to: 6 500 zł.
9
2. Sprzeda ż mojego samochodu – Fiat Cinquecento (termin realizacji to 30 czerwca 2007)
10
Fiat Cinquecento rok produkcji – 1994 pojemność silnika – 0,7 typ silnika – benzyna kolor – niebieski metalik przebieg – 106 tys. Kwotę jaką chcę otrzymać za sprzedaż samochodu to 3000 zł.
11
3. Wybór i kupno samochodu. (termin realizacji to 30 lipca 2007 r.)
12
A. Opel Corsa
13
rok produkcji – 1995 - 1996 pojemność silnika – 1,0 – 1,4 typ silnika – benzyna + gaz lub benzyna 3 – drzwiowy wyposażenie: wspomaganie kierownicy, centralny zamek, elektryczne szyby, alarm.
14
B. Seat Ibiza
15
rok produkcji – 1995 - 1996 pojemność silnika – 1,4 – 1,9 typ silnika – benzyna + gaz, benzyna lub diesel 3 – drzwiowy wyposażenie: wspomaganie kierownicy, centralny zamek, elektryczne szyby, alarm.
16
III. Korzyści płynące ze sprzedaży starego samochodu i kupna nowszego
17
Po zmianie samochodu z obecnego na nowszy, który wybiorę w wyżej wymienionych samochodów, zyskam takie korzyści jak: lepszy komfort jazdy, młodszy rocznik, nowszy model, lepsze wyposażenie oraz będzie bardziej ekonomiczny podczas jazdy.
18
Projekt przygotowała:
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.