Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

To właśnie nowe technologie, wymagające nowych rozwiązań organizacyjnych i metod zarządzania, a także stały, innowacyjny charakter przedsiębiorstw mediowych,

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "To właśnie nowe technologie, wymagające nowych rozwiązań organizacyjnych i metod zarządzania, a także stały, innowacyjny charakter przedsiębiorstw mediowych,"— Zapis prezentacji:

1 To właśnie nowe technologie, wymagające nowych rozwiązań organizacyjnych i metod zarządzania, a także stały, innowacyjny charakter przedsiębiorstw mediowych, są dynamicznymi kryteriami określającymi tożsamość logistyki mediów jako nowej dyscypliny naukowej. Włodzimierz Gogołek Wprowadzenie do programu konferencji Logistyka i administrowanie w mediach

2 Okładka książki Elizabeth Eisenstein Rewolucja Gutenberga, projekt Andrzej Barecki

3 Wydawca – Drukarnia - Księgarnia

4

5

6  1610 w kamienicy kromerowskiej powstaje księgarnia Franciszka Jakuba Mercenicha  Księgarnia – choć z przerwami i zmianami właścicieli/operatorów – działa do dzisiaj – jest to więc miejsce wykazujące genius loci – spotkania autora – księgarza – czytelnika, od ponad 400 lat.

7

8

9  A więc można księgarstwo (krakowskie) uznać za praktyczne działanie proto- logistyczne w zakresie polskich mediów. Ukazuje jakie działania logistyczne są konieczne - parafrazując znaną frazę - Aby książka była książką!

10

11

12  Ale i krakowska księgarnia nie zastygła w tradycyjnej formie.  Gdy stała się księgarnią Matras nadal sprzedaje książki, ale jest jednym z “punktów dostępowych” ogólnopolskiej sieci księgarskiej, a także ma swą wersję internetową

13  I tak stara technologia odżywa w nowej formie,  ale i ożywia starą  można w e-Matrasie zamawiać e-booki (nowa-nowa),  można z e-Matrasie zamawiać książki drukowane (nowa-stara),  można w Matrasie kupować też tradycyjne publikacje drukowane (stara-stara),  a przez terminale zamawiać oba rodzaje (stara-nowa; nowa-stara) publikacji.

14  Ośrodek Badań Prasoznawczych w Krakowie Lokum Rynek Główny 23 Rozkwit badań w latach 1970-1980 ◦ Widać duch wielkiego księgarza, duch kamienicy stymulował rozwój badań prasoznawczo- medioznawczych w Krakowie, a więc i w Polsce


Pobierz ppt "To właśnie nowe technologie, wymagające nowych rozwiązań organizacyjnych i metod zarządzania, a także stały, innowacyjny charakter przedsiębiorstw mediowych,"

Podobne prezentacje


Reklamy Google