Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Województwo Zachodniopomorskie
2
Zachodniopomorskie w Polsce
3
Województwo Zachodniopomorskie
Powierzchnia km2 Ludność ponad 1,7 mln Stolica Województwa Szczecin
4
Dlaczego region jest taki wyjątkowy??
Walory naturalne – woda, lasy, Parki Krajobrazowe i Narodowe, zwierzęta, naturalne walory lecznicze Walory antropogeniczne – liczne zabytki, wysokiej jakości baza noclegowa, baza uzdrowiskowa, SPA & Wellness
5
Główne kierunki promocji regionu:
Turystyka wodna – morze, rzeki, jeziora Turystyka golfowa – 3 pola golfowe Turystyka uzdrowiskowa, SPA & Wellness – 5 miejscowości uzdrowiskowych
6
Główne kierunki promocji regionu:
Turystyka rowerowa Turystyka kulturowa Turystyka wypoczynkowa
7
Turystyka wodna w regionie:
185 km linii brzegowej Morza Bałtyckiego Niezwykle urokliwy charakter Zalewu Szczecińskiego Ponad 3000 jezior Rzeki (w tym Odra, druga w Polsce pod względem długości)
8
Turystyka wodna w regionie:
Znaczenie turystyki wodnej dla województwa: Wykorzystanie istniejącego potencjału Wzrost atrakcyjności turystycznej regionu Rozwój alternatywnych form transportu
9
Turystyka wodna w regionie:
Szlaki kajakowe: Szlak Kajakowy Dorzecza Parsęty, Szlak Kajakowy Pojezierza Drawskiego, Wałecki Szlak Kajakowy, Szlak Kajakowy Międzyodrza
10
Turystyka wodna w regionie:
Rozwój innych form turystyki wodnej: Windsurfing Kitesurfing Nurkowanie Wędkarstwo
11
Turystyka wodna w regionie:
Żeglarstwo – inicjatywy podjęte w regionie: „Zachodniopomorski Szlak Żeglarski” Budowa infrastruktury sieci portów i przystani jachtowych w najważniejszych centrach żeglarskich Pomorza Zachodniego w Szczecinie, w okolicach Zalewu Szczecińskiego i wybrzeżu Morza Bałtyckiego.
12
Turystyka wodna w regionie:
Żeglarstwo – inicjatywy podjęte w regionie: Opracowanie dokumentu „Program rozwoju infrastruktury portów i przystani żeglarskich województwa zachodniopomorskiego w regionie Odry, Zalewu Szczecińskiego i wybrzeża Morza Bałtyckiego”
13
Turystyka wodna w regionie:
Promocja turystyki wodnej na imprezach o charakterze promocyjno-targowym w kraju i za granicą Imprezy o charakterze wodnym
14
Projekt Mariny w województwie zachodniopomorskim
Efektywna promocja regionu jako miejsca wypoczynku dla turysty wodnego Powstanie nowych rozwiązań służących promocji turystyki wodnej Popularyzacja zagadnień związanych z turystyką wodną Popularyzacja aktywnego wypoczynku Popularyzacja ekologicznych form transportu
15
Dziękuję za uwagę
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.