Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałEligia Łukaszczyk Został zmieniony 9 lat temu
1
WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI W ROKU SZKOLNYM 2013/2014 NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIA SZKOLNE
2
W roku szkolnym 2013/2014 Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 współpracował z następującymi mediami W roku szkolnym 2013/2014 Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 współpracował z następującymi mediami
3
Media Regionalne Telewizja Miejska Stalowa Wola Telewizja Kablowa STELLA Radio Leliwa Tygodnik Nadwiślański Echo Dnia Super Nowości Tygodnik Sztafeta Portal Stalowe Miasto Portal Stalówka.NET Portal RST24.pl
4
Współpraca Zespołu ds. Kontaktów z Mediami z w/w środkami masowego przekazu polegała na dostarczaniu informacji o bieżących wydarzeniach szkolnych pod kątem promocji szkoły w regionie, a także zapraszaniu przedstawicieli redakcji na najważniejsze wydarzenia.
5
Dzięki owocnej współpracy nasza szkoła była jedną z wiodących placówek mających swój udział w doniesieniach telewizyjnych, prasowych i multimedialnych. Szeroko zakrojona kampania promocyjna szkoły dała efekty w postaci wielu materiałów filmowych ukazujących się w lokalnych telewizjach, jak również szeregu informacji prasowych, które prezentowały regionalne dzienniki i tygodniki a także portale internetowe. Z wielu wydarzeń można również było obejrzeć w sieci foto-galerie
6
W mijającym roku szkolnym jednym z najważniejszych wydarzeń które odnotowały wszystkie media była wizyta w szkole Ministra Obrony Narodowej, podczas której miała miejsce promocja szkoły w postaci prezentacji multimedialnej. Inne równie ważne wydarzenia szkolne odnotowane przez media to; Przysięga i ślubowanie klas wojskowych, beania szkolne, Dzień Patrona Szkoły, Dni Otwarte Szkoły, Dzień Budowlańca, Wigilia dla bezdomnych Media co warte podkreślenia odnotowywały również wydarzenia o charakterze ogólnomiejskim i powiatowym w których brała udział młodzież naszej szkoły Na uwagę zasługują doniesienia medialne poświęcone sukcesom uczniów naszej szkoły szczególnie na forum ogólnopolskim.
7
Wizyta Ministra Obrony Narodowej T.Siemoniaka
9
Święto Patrona Szkoły
11
Dzień Budowlańca
13
Spartakiada młodzieży
15
Wizyta ks. bp E.Frankowskiego
17
Beania Szkolne
19
Przysięga klas wojskowych
21
I miejsce Agaty Ordon w ogólnopolskim konkursie Jestem szefową
23
Współpraca z mediami na przestrzeni lat, a szczególnie w ostatnim roku szkolnym daje wymierne efekty w postaci; Zwiększonej popularności szkoły w środowisku Popularyzacji kierunków i zawodów kształcenia Docieraniu do szerokiej rzeszy odbiorców ( powiat stalowowolski, tarnobrzeski, sandomierski, niżański, janowski, leżajski ) za pośrednictwem lokalnych telewizji, radia i prasy oraz portali Promowaniu przyjaznego wizerunku szkoły Zainteresowania szkołą potencjalnych kandydatów Kampania promocyjna szkoły polegała w głównej mierze na przygotowywaniu informacji tekstowych jak również dokumentacji fotograficznej i filmowej oraz na dostarczaniu ich poszczególnym mediom.
24
Dzięki stałej, cyklicznej i skutecznej współpracy z mediami ZSP NR 2 od lat buduje i kreuje pozytywny wizerunek na mapie oświatowej regionu stając się ten sposób liderem edukacji. Dziękuję za uwagę Opracowała ANNA NOWAK
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.