Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
2
aaaaa
3
Czym jest www.laczynaspilka.pl ?
SERWIS „ŁĄCZY NAS PIŁKA” E-SHOP TICKETING KARTA KLUBU KIBICA (GFC) APLIKACJA MOBILNA
4
Cele i założenia projektu
Aktywizacja środowiska piłkarskiego i kibiców. Promowanie piłki nożnej wśród dzieci i młodzieży. Budowanie i zwiększanie bazy pasjonatów futbolu. Stworzenie zintegrowanej platformy do komunikacji ze środowiskiem piłkarskim. aaaaa
5
Extranet – system do zarządzania rozgrywkami
ZAWODNICY KLUBY SĘDZIOWIE TRENERZY DELEGACI OBSERWATORZY PZPN/ZPN ROZGRYWKI OBSADA aaaaa
6
ZDEFINIOWANE ROZGRYWKI 1700 UPRAWNIENIA ZAWODNIKÓW 468115
Extranet… w liczbach ZAWODNICY KLUBY 7037 DRUŻYNY 19973 ZDEFINIOWANE ROZGRYWKI 1700 MECZE/TYDZIEŃ 7150 UPRAWNIENIA ZAWODNIKÓW UŻYTKOWNICY 14914 GOLE 93663 aaaaa
7
Extranet vs. Łączy Nas Piłka
Sędzia główny spotkania w każdej klasie rozgrywkowej (od Ekstraklasy do rozgrywek w kat. Żak) ma obowiązek: wysyłać po meczu SMS z wynikiem meczu w ciągu 12 godzin po meczu uzupełnić pełne sprawozdanie ze spotkania: składy drużyn, strzelcy goli, napomnienia. Wszystkie dane są zaciągane automatycznie na portal „Łączy nas piłka”. aaaaa
8
Extranet – rozgrywki dzieci i młodzieży
Na portalu „Łączy nas piłka” znajdziecie nie tylko rozgrywki seniorskie, ale przede wszystkim rezultaty ponad 6500 meczów dzieci i młodzieży tygodniowo! aaaaa
9
Extranet – wyniki, tabele, terminarz
aaaaa
10
Społeczność UKS i Szkoły Materiały szkoleniowe video
Akademia Juniora Porady ekspertów AMO LAMO Społeczność UKS i Szkoły Dzieci i rodzice Materiały szkoleniowe video aaaaa
11
Akademia Młodych Orłów
12
Uczniowskie Kluby Sportowe/Szkoły
Ponad 2000 UKS 47 OSSM 9 848 SP Rodzice Społeczność
13
Content portalu www.laczynaspilka.pl
Na portalu użytkownicy uzyskają dostęp do ekskluzywnych materiałów wideo. Przekonają się między innymi, jak żyje się Robertowi Lewandowskiemu w Monachium! aaaaa
14
Content portalu www.laczynaspilka.pl
Specjalnie dla naszych użytkowników przygotowujemy wywiady z reprezentantami Polski, których nie znajdą nigdzie indziej! aaaaa
15
www.laczynaspilka.pl – profile użytkowników
Niezależnie od tego, czy jesteś kibicem, zawodnikiem, sędzią lub po prostu interesujesz się piłką nożną, portal „Łączy nas piłka” daje Ci wielkie możliwości interakcji z innymi fanami futbolu! aaaaa
16
Strategia marketingowa UEFA
UEFA w swojej strategii współpracy marketingowej z federacjami narodowymi zakłada budowanie systemów FRM (Football Relationship Management), jako jednego z trzech głównych filarów. Portal powstaje w ścisłej współpracy z UEFA. Projekt FRM Łączy nas Piłka ma szansę być pierwszym w Europie systemem zaprojektowanym i zbudowanym od początku do końca wg standardów UEFA. aaaaa
17
Filozofia działań FRM Zasięg Zaangażowanie Przychody
Zwiększenie liczby odsłon portalu Zwiększenie liczby fanów i followers w mediach społecznościowych Pozyskiwanie nowych członków Klubu Kibica Zbieranie danych kontaktowych przy rejestracji do turniejów dziecięcych i innych imprez Optymalizacja danych dostępnych za pośrednictwem systemu Ekstranet Zaangażowanie Grywalizacja Punktowy program lojalnościowy Konkursy i interakcja w mediach społecznościowych Dedykowane „mailingi”, newsletter Tworzenie i wprowadzanie własnych treści (users generated content) Strefy kibica, kartoniady /inne działania podczas eventów PZPN Przychody Sprzedaż biletów E-shop / Merchandising Sprzedaż produktów licencjonowanych w dniu meczu na stadionie Sprzedaż kart Kibica (GFC) Oferty łączone Sprzedaż reklam w portalu Umowy afiliacyjne
18
E-shop Asortyment sklepu to obecnie kilkadziesiąt produktów. Dysponujemy nie tylko oryginalnymi kolekcjami reprezentacji Polski, ale także serią produktów licencjonowanych.
19
Karta GFC Główne korzyści z posiadania karty GFC:
Identyfikator kibica i wejściówka na mecz w jednym (bilet zapisany na karcie). Pierwszeństwo zakupu biletów na wszystkie mecze Reprezentacji. Funkcja płatnicza (karta prepaid z technologią PayPass). Zniżka na zakup pierwszego biletu (=zwrot opłaty za wydanie karty). Rabaty na zakupy w E-shopie i u partnerów PZPN. Udział w programie lojalnościowym. aaaaa
20
Ticketing Planujemy wprowadzenie własnego systemu zarządzania sprzedażą biletów. Ticketing będzie mocno związany z programem lojalnościowym karty GFC.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.