Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

PRO MEDIA HOUSE Precyzyjny wybór Lipiec 2009 1.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "PRO MEDIA HOUSE Precyzyjny wybór Lipiec 2009 1."— Zapis prezentacji:

1 PRO MEDIA HOUSE Precyzyjny wybór Lipiec 2009 1

2 Od 15 września 2008 PRO Media House należy do Grupy:
agenda Od 15 września 2008 PRO Media House należy do Grupy: Wszystkie domy mediowe wchodzące w skład Grupy „Niezależne Domy Mediowe” spełniają następujące kryteria: 100% polskiego kapitału media plannerzy  z co najmniej kilkuletnim doświadczeniem plannerskim posługiwanie się powszechnie uznawanymi badaniami mediowymi przygotowywanie rekomendacji mediowych min. w oparciu o wskaźniki mediowe i estymowane parametry generowanych kampanii posiadanie w swoim portfolio klientów, którzy zostali wygrani w wyniku przetargów minimum 3 lata funkcjonowania na rynku Zobacz więcej

3 agenda Grupa NDM Niezależne Domy Mediowe powołało sześć niesieciowych domów mediowych działających w Polsce: Effective Media Media Group MediaOn PRO Media House SPC House of Media Star Media Wspólnie będą promować swoje zalety, takie jak: profesjonalizm innowacyjność elastyczność w podejściu do Klientów oraz najwyższa jakość konkurencyjne koszty obsługi. Zobacz więcej

4 agenda

5 Przykłady zrealizowanych kampanii Referencje
Agenda agenda Czym się zajmujemy Klienci Przykłady zrealizowanych kampanii Referencje 5

6 Zobacz więcej – lista badań
Czym się zajmujemy: ETAPY PRACY Z KLIENTEM agenda Zobacz więcej – lista badań Zobacz więcej Badania mediów Grupa docelowa Zobacz więcej - GD Zobacz więcej Zobacz więcej PRZYGOTOWANIE KAMPANII Wybór INTRAMEDIA Zobacz więcej Zobacz więcej

7 Badania, z których korzystamy
agenda Badania telemetryczne AGB Polska. Badania telemetryczne OBOP. Target Group Index SMG/KRC. Polskie Badania Czytelnictwa SMG/KRC - Daily i General (dawniej Press Track). PBC Pro SMG / KRC – badania czytelnictwa wśród managerów. Radio Track SMG/KRC. Megapanel PBI/Gemius – badania Internetu. Monitoring wydatków reklamowych: AC Nielsen( ), Expert Monitor ( ), Media Monitoring (od 2000). Monitoring reklamy zewnętrznej Media Watch. Dane o nakładach i sprzedaży prasy Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Raporty Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. 7

8 Grupa celowa agenda Analizując dane z badania TGI (Target Group Index; realizowane przez SMG/KRC Polska) możemy dotrzeć do wniosków o: poziomie konsumpcji poszczególnych typów mediów w interesującej nas grupie docelowej dzięki tym informacjom możemy dokładnie dopasować media do danej grupy, nie wydając pieniędzy na mniej efektywne w danej grupie media. ponadto analizujemy dane psychograficzne i demograficzne określające nasze grupy celowe – im więcej o nich się dowiemy – tym bardziej precyzyjny będzie wybór mediów. 8

9 Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie.
Specyfika produktu agenda Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Dla każdego produktu bądź usługi analizujemy takie kryteria jak: sposób pozycjonowania produktu/usługi, przekaz reklamowy i kreacja, kanały dystrybucji, zasięg geograficzny, sezonowość. 9

10 Konkurencja agenda Dane z badań Media Monitoring dostarczają nam informacji na temat wydatków konkurencji na reklamę pod względem: sezonowości wydatków, wielkości wydatków na poszczególne media, wielkości wydatków na poszczególne nośniki w mediach. Dzięki temu możemy wybrać najkorzystniejszą dla klienta strategię mediową: „Me too!” czyli naśladowanie konkurencji przez umieszczanie reklam w tym samym czasie, w tych samych mediach i nośnikach. „Not me!” czyli wykorzystanie mediów i nośników niedostrzeżonych lub niedocenianych przez konkurencję lub działanie w czasie, gdy konkurencja „śpi” (oczywiście jeśli nie wyklucza tego analiza sezonowości sprzedaży). 10

11 Każda kampania rozpoczyna się od wyboru odpowiedniej precyzji
Wybór precyzji agenda Każda kampania rozpoczyna się od wyboru odpowiedniej precyzji PRECYZJA TERYTORIALNA 2. PRECYZJA TARGETOWA PRECYZJA CZASOWA 4. PRECYZJA TEMATYCZNA 11

12 Wybór INTERMEDIA Kryteria ilościowe Kryteria jakościowe
agenda Kryteria ilościowe Kryteria jakościowe Dane z badań mediów realizowanych przez najbardziej renomowane instytuty badawcze w Polsce dostarczają nam informacji na temat zasięgu tytułów prasowych oraz stacji radiowych i telewizyjnych w naszej grupie docelowej. Aby zoptymalizować wydatki na media analizujemy też koszty dotarcia do osób z grupy docelowej (CPT, CPP) i wybieramy te nośniki, które, przy minimalnych kosztach, zapewniają nam maksymalny zasięg. W przypadku nośników o podobnych parametrach ilościowych, decyzję o wyborze podejmujemy na podstawie ich istotnych cech: dla telewizji: tematyczny dobór kontekstu emisji reklamy dla prasy: długość cyklu wydawniczego, tematyka artykułów, jakość techniczna, występowanie reklam konkurencji, możliwość działań niestandardowych dla stacji radiowych: format, zasięg terytorialny, audycje tematyczne, dla outdooru: stan techniczny nośników i wygląd otoczenia, widoczność nośnika, prestiżowość itp. 12

13 Wybór INTRAMEDIA agenda Które tytuły prasowe, stacje radiowe/telewizyjne i formaty outdooru wykorzystać. Baza danych - INTRAMEDIA: 6083 tytułów prasowych 329 stacji radiowych i telewizyjnych 1516 tytułów prasy internetowej PRECYZYJNE dotarcie do osób z grup celowych - baza danych czasopism branżowych: 154 tytuły prasy biznesowej, 60 tytułów prasy komputerowej, 33 tytuły prasy budowlanej, i wiele innych… 13

14 Zakup mediów i koordynacja kampanii
agenda rezerwacja czasu / powierzchni reklamowych kontrola przebiegu kampanii koordynacja dostarczenia materiałów reklamowych i uzyskania materiałów dowodowych 14

15 Analiza post buy agenda raport post buy (lista emisji, koszty, GRP, zasięgi - plan a realizacja) analiza realizacji celów kampanii - znajomość marki - znajomość marki (dane TGI) - intensywność kampanii (GRP)

16 Strategia medialna - podsumowanie
agenda Specyfika produktu Dokładne przeanalizowanie każdego z powyższych czterech punktów pozwoli na kompleksowe ujęcie potrzeb naszej grupy celowej, skonstruowanie efektywnego mediaplanu, biorącego pod uwagę nie tylko specyfikę naszego produktu/usługi, ale także ewentualne działania konkurencji. Konkurencja Media Grupa celowa 16

17 Raporty dot. rynku reklamy
Czym się zajmujemy: DZIAŁALNOŚĆ DODATKOWA agenda Cykliczne publikacje Brief, Press, Marketing w Praktyce, Outdoor Media, Visual Communication, Pro-kreacja PROjekty badawcze Zapach w reklamie papierowej Reklama łączona produktów o różnym prestiżu Bodźce erotyczne w reklamie prasowej i outdoorowej i ich wpływ na efektywność reklamy Pop-up – jak cechy tej formy reklamy wpływają na ocenę produktu i reklamy Raporty dot. rynku reklamy PROmocja po polsku – analiza wydatków reklamowych w Polsce w 16 kategoriach sprzedażowych PROmotion in Poland – wersja dla przedsiębiorców zagranicznych PROrocze czasy – prognoza wydatków reklamowych Konkurs „Gdzie nas jeszcze nie było” Poszukiwania miejsc, które nie zostały zagospodarowane pod reklamę

18 Przykłady zrealizowanych kampanii Referencje
Agenda agenda Czym się zajmujemy Klienci Przykłady zrealizowanych kampanii Referencje 18

19 Klienci agenda 1991 – 2004 Działalność jako dział mediów agencji reklamowej DEMO Effective Launching od września 2004 r. PRO Media House działa jako odrębny rynkowo podmiot w ramach Sadowski Sp. z o.o. Klienci 19 19

20 agenda Klienci od 2004 20 20

21 Klienci agenda FMCG 21

22 Klienci agenda Nieruchomości Branża budowlana 22

23 Klienci agenda IT / Telekomunikacja Rozrywka

24 Klienci agenda Motoryzacja Odzież

25 Klienci agenda Farmacja Inne

26 Klienci agenda 26 26 26

27 Przykłady zrealizowanych kampanii Referencje
Agenda agenda Czym się zajmujemy Klienci Przykłady zrealizowanych kampanii Referencje 27

28 Kampania wizerunkowo sprzedażowa
Klienci case-study agenda CZAS: 2004 r RODZAJ: Kampania wizerunkowo sprzedażowa KLIENT: Harley Davidson PRODUKT: Luksusowy motocykl EFEKT Precyzja targetowa Precyzja tematyczna

29 Klienci case-study EFEKT Precyzja targetowa CZAS: VII – VIII 2007
agenda CZAS: VII – VIII 2007 RODZAJ: Kampania wizerunkowa KLIENT: B&T Distribution PRODUKT: Oliwa z oliwek EFEKT Precyzja targetowa

30 Precyzja terytorialna Precyzja tematyczna
Klienci case-study agenda CZAS: III 2007 – X 2008 RODZAJ: Kampania wizerunkowa, informacyjna KLIENT: Cinema City PRODUKT: otwarcie nowych multipleksów EFEKT Precyzja terytorialna Precyzja tematyczna 30

31 Precyzja terytorialna
Klienci case-study agenda CZAS: X 2006 – XII 2008 RODZAJ: Kampania - sprzedażowa KLIENT: B.S.R. POLSKA PRODUKT: Osiedle mieszkaniowe EFEKT Precyzja targetowa Precyzja terytorialna 31

32 Przykłady zrealizowanych kampanii Referencje
Agenda agenda Czym się zajmujemy Klienci Przykłady zrealizowanych kampanii Referencje 32

33 Referencje Klientów agenda „Przez cały okres współpracy dedykowany nam zespół PRO Media House wykazuje pełne zrozumienie dla naszych indywidualnych, specyficznych potrzeb Zarówno na etapie koncepcyjnym, jak i podczas realizacji kampanii odznacza się terminowością i rzetelnością, a także kompleksowym podejściem do planowania mediów, często wykraczającym poza standardowe procedury dot. współpracy z domem mediowym.” Iwona Kuźnik, Dyrektor Marketingu i PR Cinema City „Wybór domu mediowego obsługującego nasz budżet reklamowy nie był łatwy Poszukiwaliśmy partnera, który będzie w stanie złożyć nam najlepszą ofertę – profesjonalną, przystającą do prestiżu i luksusu oferowanego przez nas produktu. PRO Media House jest firmą profesjonalną, umiejętnie zarządzaną, w pełni dyspozycyjną, która potrafi skutecznie konkurować z międzynarodowymi agencjami sieciowymi.” Agnieszka Jaworska, Marketing, Sales and Office Manager B.S.R Polska Wilanów Więcej referencji dostępnych jest na stronie – sekcja „Klienci”

34 agenda Zobacz więcej

35 agenda I miejsce w kategorii „Innowacyjne podejście do planowania mediów” według Media & Marketing Polska – 2008 r.* W tym roku nasi Klienci docenili nas za innowacyjne podejście do planowania mediów. Zajęliśmy I miejsce w tej kategorii wśród wszystkich domów mediowych w Polsce. W pozostałych kategoriach PRO Media House ponownie znalazł się w ścisłej czołówce najlepiej ocenianych przez Klientów domów mediowych w rankingu Agencje reklamowe i Domy mediowe 2008. *źródło: Raport Media i Marketing Polska – Agencje reklamowe i Domy mediowe 2008

36 I miejsce w 3 kategoriach według Media & Marketing Polska – 2007 r.*
agenda I miejsce w 3 kategoriach według Media & Marketing Polska – 2007 r.* W rankingu „Agencje reklamowe i Domy mediowe 2007” PRO Media House zajął I miejsce wśród wszystkich domów mediowych w Polsce pod względem zadowolenia klientów z obsługi, zakupu mediów oraz planowania outdooru. *źródło: Raport Media i Marketing Polska – Agencje reklamowe i Domy mediowe 2007

37 ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY
agenda ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY Anna Pawłowicz New Business Representative 12/ 37


Pobierz ppt "PRO MEDIA HOUSE Precyzyjny wybór Lipiec 2009 1."

Podobne prezentacje


Reklamy Google