Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałNadzieja Szczupak Został zmieniony 10 lat temu
1
Inwestor w sieci Badanie w liczbach Paweł Piekarski, dyrektor zarządzający Instytutu Badań Pollster
2
1 102 Przebadanych ankietowo osób Badanie obejmowało internautów w wieku 18+, którzy deklarują zainteresowanie tematami budowlanymi, dodatkowo sprawdzaliśmy ich obecność na stronach związanych z budownictwem. Łączny zasięg stron to blisko 80% polskich Internautów. 25 394 osób z badań behawioralnych Ponad 500 stron, na których rejestrujemy ruch
3
Używane urządzenia
4
Jakie urządzenia posiadają użytkownicy? 49,7% 36,3% Laptop – 80,3%Stacjonarny – 59,8% 98,2%
5
Jakie urządzenia uważają za niezbędne? 78,9% 33,5% 93,1%
6
Aktywność w Internecie Aktywność w Internecie
7
Aktywność w Internecie – średnia liczba odsłon
8
Aktywność w Internecie – tydzień i weekend
9
Aktywność w Internecie Osoby zainteresowane budownictwem generują średnio o 3 odsłony więcej w tygodniu, niż w weekendy. W tygodniu godziny 04:00 – 16:00 mają większy udział niż w weekendy, natomiast godziny 16:00-24:00 mają większy udział w weekendy. Ogólne udziały nie mają dużych różnic, profil korzystania wygląda podobnie.
10
Treści budowlane
11
Z jakich powodów osoby przeglądają treści budowlane?
12
Jakie tematyki witryn przeglądają?
13
Preferowana forma odbierania treści budowlanych
14
Do jakich źródeł informacji masz zaufanie?
15
Treści budowlane Duża część odbiorców treści budowlanych przegląda strony o tej tematyce w związku z budową, remontem lub pracą w branży budowlanej. Najbardziej wiarygodne źródła danych to profesjonaliści oraz pisma budowlane. Internauci najchętniej sięgają po internetowe źródła treści budowlanych.
16
Zachowania zakupowe
17
Czy odwiedzają sklepy internetowe i serwisy aukcyjne?
18
Jak często kupują? Podstawa: osoby dokonujące zakupów w Internecie
19
Czy dokonał kiedyś zakupu materiałów budowlanych lub narzędzi przez Internet? Podstawa: osoby dokonujące zakupów w Internecie
20
Z jakich powodów kupił materiały przez Internet? Podstawa: osoby, które dokonały chociaż jednego zakupu materiałów lub narzędzi w sieci
21
Z jakich powodów nie kupił materiałów przez Internet? Podstawa: osoby, które nie dokonały zakupu materiałów lub narzędzi w sieci
22
Opinie jakich osób mają znaczenie przy decyzjach zakupowych związanych z budownictwem?
23
Zwyczaje zakupowe inwestorów
24
Zachowania zakupowe Inwestorzy to grupa przekonana do dokonywania zakupów w Internecie – przynajmniej raz zrobiło to 83% z nich. Materiały budowlane lub narzędzia zakupiło 52,4% z nich. Argumenty przemawiające za zakupami w Internecie to niższa cena, wygoda zakupów oraz dowóz na miejsce. Argumenty za zakupami stacjonarnymi to możliwość obejrzenia materiałów na żywo, przyzwyczajenie do tego typu zakupów oraz doradztwo w sklepie. Największe znaczenie przy decyzjach zakupowych mają opinie fachowców, rodziny i znajomych, a także innych internautów.
25
Zainteresowania
26
Zainteresowania – czym zainteresowani budownictwem interesują się bardziej niż reszta Internautów?
27
Dziękuję za uwagę Paweł Piekarski dyrektor zarządzający Instytutu Badań Pollster pawel.piekarski@pollster.pl
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.