Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Skyrim Przedstawienie ras.
2
Argonianin Ta jaszczurza rasa jest dobrze przystosowana do życia na mokradłach swej ojczyzny i przez lata wypracowała w sobie naturalną odporność na choroby. Jej przedstawiciele dobrze sobie radzą z otwieraniem zamków i mogą oddychać pod wodą. oddychanie pod wodą 50% odporności na choroby Moc: Skóra Histów: 60s dziesięciokrotnie szybszej regeneracji zdrowia +10 zabezpieczenia +5 przemiana,przywrócenie, lekki pancerz, skradanie się, kradzież kieszonkowa
3
Breton Poza znacznymi uzdolnieniami magicznymi nawet najprostsi Bretoni wyróżniają się odpornością na energie magiczne. Szczególnie dobrze radzą sobie z przywoływaniami. 25% odporności na magię Moc Smocza skóra: absorpcja magii 50% na 60s +10 przywoływanie +5 alchemia, iluzja, przywrócenie, przemiana, retoryka
4
Mroczny Elf Dunmerowie (jak sami siebie nazywają) to rasa bez ojczyzny - Morrowind zniszczyła bowiem erupcja Czerwonej Góry i najazd Argonian. Mroczne elfy są cenione za swe zrównoważone zdolności posługiwania się mieczem, łukiem i magią zniszczenia. Są też odporne na działanie ognia i mogą wyzwolić gniew swoich przodków. 50% odporności na ogień Moc Gniew przodków: przez 60s pobliscy wrogowie odnoszą 8pkt obrażeń od ognia na sekundę +10 zniszczenie +5 alchemia, iluzja, przemiana, lekki pancerz, skradanie się
5
Elf Wysokiego Rodu W swej ojczyźnie, na Wyspach Summerset, są znani również jako "Altmerowie". Wysokie elfy to rasa najbardziej ze wszystkich uzdolniona w sztukach magicznych. premia do many +50 Moc Wysoko urodzony: Przez 60s szybciej regenerujemy manę +10 iluzja +5 przywołanie, zniszczenie, przywrócenie, przemiana, zaklinanie
6
Cesarski To mieszkańcy cywilizowanej, kosmopolitycznej prowincji Cyrodiil. Wielokrotnie dowiedli swych uzdolnień dyplomatycznych i handlowych; dobrze radzą sobie też z ciężkimi pancerzami i kontaktami międzyludzkimi. znajdowanie większej ilości złota Moc Głos Cesarza: uspokojenie pobliskich ludzi na 60s +10 przywrócenie +5 zniszczenie, zaklinanie, ciężki pancerz, blok, broń jednoręczna
7
Khajt Wywodzą się z prowincji Elsweyr i są inteligentni, szybcy oraz zwinni. Ze względu na wrodzoną zręczność i wspaniałe zdolności akrobatyczne są wspaniałymi złodziejami - zwłaszcza, że doskonale wszystko widzą po ciemku. w walce bez broni zadajemy o 15pkt obrażeń więcej Czar Oko nocy: przez 60s lepiej widzimy w ciemności +10 skradanie się +5 alchemia, broń jednoręczna, łucznictwo, otwieranie zamków, kradzież kieszonkowa
8
Nord Lud Skyrim jest wysoki i jasnowłosy. Nordowie cechują się znaczną siłą i wytrzymałością, słyną też ze swych umiejętności bojowych oraz odporności na mróz. 50% odporności na mróz Moc Krzyk bojowy: wrogowie uciekają przez 30s +10 broń oburęczna +5 kowalstwo, blok, broń jednoręczna, lekki pancerz, retoryka
9
Ork Lud Gór Smoczego Ogona i Wrothgara. Orkowych zbrojmistrzów ceni się za ich ogromny kunszt, a zakuci w ciężkie pancerze żołnierze należą do najlepszych w całym Cesarstwie. Szczególnie groźni są w szale bojowym. Moc Szał bojowy: przez 60s otrzymujesz tylko połowę obrażeń, samemu zadając ich dwukrotnie więcej niż zwykle +10 ciężki pancerz +5 zaklinanie, kowalstwo, blok, broń jednoręczna, broń oburęczna
10
Redgard To posiadający największy wrodzony talent wojownicy Tamriel. Poza kulturowo uwarunkowaną biegłością w posługiwaniu się wieloma rodzajami broni i pancerzy lud ten wyróżnia się również dużą wytrzymałością i naturalną odpornością na trucizny. 50% odporności na truciznę Moc Przypływ adrenaliny: 60s dziesięciokrotnie szybszej regeneracji wytrzymałości +10 broń jednoręczna +5 zniszczenie, przemiana, kowalstwo, blok, łucznictwo
11
Leśny Elf 50% odporności na choroby +10 łucznictwo
Członkowie klanów z zachodniej Puszczy Valen, znani również jako "Bosmerowie". Leśne elfy doskonale sprawdzają się w roli zwiadowców i złodziei - i nie mają sobie równych w całym Tamriel jeśli chodzi o łucznictwo. Są też znane ze swej zdolności wydawania poleceń zwierzętom. 50% odporności na trucizny 50% odporności na choroby Moc Język bestii: wybrane zwierzę zostaje na 60s naszym sojusznikiem +10 łucznictwo +5 alchemia, lekki pancerz, skradanie się, otwieranie zamków, kradzież kieszonkowa
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.