Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Tytuł prezentacji. Wprowadzenie do aplikacji Siebel dla Intrum Justitia – 26 kwietnia 20042 Grupa WOLA wspiera biznes od 1986 roku HISTORIA 1992 – początek.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Tytuł prezentacji. Wprowadzenie do aplikacji Siebel dla Intrum Justitia – 26 kwietnia 20042 Grupa WOLA wspiera biznes od 1986 roku HISTORIA 1992 – początek."— Zapis prezentacji:

1 Tytuł prezentacji

2 Wprowadzenie do aplikacji Siebel dla Intrum Justitia – 26 kwietnia 20042 Grupa WOLA wspiera biznes od 1986 roku HISTORIA 1992 – początek współpracy z Hewlett-Packard 1993 – pierwsze projekty dla TP S.A. 2000 – powołanie do życia WOLA Net - kierunek usługi 2004 – konsolidacja grupy WOLA POZYCJA 34 miejsce w rankingu 700 największych firm informatycznych w Polsce 11 miejsce na liście 50 największych integratorów systemowych 4 pozycja w rankingu 50 największych dostawców rozwiązań informatycznych dla telekomunikacji

3 Wprowadzenie do aplikacji Siebel dla Intrum Justitia – 26 kwietnia 20043 Co nas wyróżnia Zatrudniamy najbardziej doświadczonych specjalistów Nie boimy się powiedzieć jak wg nas powinno wyglądać rozwiązanie Nie boimy się trudnych projektów Potrafimy efektywnie zarządzać zmianami w projekcie Długoletnie tradycje, które zobowiązują Nasi klienci są naszymi referencjami Nasza misja Doradztwo Projektowanie Konfiguracja Szkolenia Helpdesk Będąc czołowym polskim integratorem systemów informatycznych chcemy dostarczać kompleksowe rozwiązania dobierając technologie najlepiej zaspokajające potrzeby naszych klientów.

4 Wspieramy biznes w kluczowych obszarach Handlowcy Klienci Partnerzy ITIT Call Center Serwisanci Bankowość i ubezpieczenia Telekomunikacja i media EnergetykaPetrochemia Sektor publiczny Przemysł FMCG Administracja Marketing SPRZEDAŻ INFORMOWANIE WSPIERANIEWYDRUK MOTYWACJA MARKETING SERWIS ZARZĄDZANIE SYSTEMAMI IT BEZPIECZEŃ- STWO INFORMACJI SKŁADOWANIE DANYCH OBIEG DOKUMENTÓW SZKOLENIE OBSŁUGA KLIENTA PLANOWANIE STRATEGICZNE PRZEPŁYW INFORMACJI

5 Wprowadzenie do aplikacji Siebel dla Intrum Justitia – 26 kwietnia 20045 Nasi konsultanci zdobyli doświadczenie w wielu projektach Call Center / CRM

6 Wprowadzenie do aplikacji Siebel dla Intrum Justitia – 26 kwietnia 20046 Integracja oparta na standardach ERPKadryOSSUCMInneBillingFinanse Analityka dla każdego Analityka 25 rozwiązań branżowych 3600 prekonfigurowanych ekranów 250+ modułów CRM, ERM, PRM ERMMarketingSprzedażSerwis Czym jest dziś Siebel Setki procesów biznesowych Procesy biznesowe Wbudowane najlepsze wzorce, wynikające z wdrożeń u ponad 4000 klientów Najlepsze wzorce

7 Wprowadzenie do aplikacji Siebel dla Intrum Justitia – 26 kwietnia 20047 Siebel jest uznawany za lidera w każdej kategorii

8 Wprowadzenie do aplikacji Siebel dla Intrum Justitia – 26 kwietnia 20048 WiedzaCRM Internet Call Center Sprzedaż bezp. Partnerzy KLIENCI Produkty Regiony Pracownicy Najlepsze wzorce KANAŁY KONTAKTU FIRMA Podsumowanie - wielokanałowy dostęp

9 Wprowadzenie do aplikacji Siebel dla Intrum Justitia – 26 kwietnia 20049 +8% +23% -13% +23% PrzychódZadowolenie klientów Koszty operacyjne Produktywność pracowników Źródło: Satmetrix Systems, Badanie klientów Lojalność klientów +13% Zwrot z inwestycji w rozwiązanie call center: 12 miesięcy Cel i ROI rozwiązań call center

10 Wprowadzenie do aplikacji Siebel dla Intrum Justitia – 26 kwietnia 200410 Patnerzy, którzy ogłosili integrację do Siebel 7 w dniu ukazania się

11 Wprowadzenie do aplikacji Siebel dla Intrum Justitia – 26 kwietnia 200411 Znaj swojego klienta i swój rynek CRM Niwelowanie różnic pomiędzy strategią a jej wykonaniem Wykonaj strategię ERM Analityka Zdefiniuj strategię

12 Wprowadzenie do aplikacji Siebel dla Intrum Justitia – 26 kwietnia 200412 Niwelowanie różnic pomiędzy strategią a jej wykonaniem – 5 kroków Sprawność organizacji w przekształcaniu strategii w działanie jest wypadkową elastyczności i efektywności pracy. 1. Zgraj strategię i zachowanie z kluczowymi nośnikami biznesu 2. Nieustannie komunikuj by wzmocnić przekaz 3.Śledź i zarządzaj miernikami działania 4.Inwestuj w systematyczne budowanie kompetencji kadry pracowniczej 5. Daj każdemu pracownikowi jednorodny dostęp o zasobów firmy Zgraj Komunikuj Zarządzaj wyni- kami działania Buduj kompetencje Usprawniaj dos- tęp do zasobów

13 Wprowadzenie do aplikacji Siebel dla Intrum Justitia – 26 kwietnia 200413 Zakres procesów ERM Balanced Scorecard Śledzenie mierników pracy w czasie rzeczywistym Zarządzanie danymi i integracja Zarządzanie kompetencjami Zarządzanie szkoleniami Nauka na odległość Rekturacja Planowanie kariery i rozwoju Efektywność pracy & wsparcie pracowników Definiowanie i mierzenie wskaźników efektywności pracy Analiza braków w umiejętnościach Zarządzanie wiedzą Treść branży Business Intelligence & analityka Planowanie & budżetowanie Szkolenie & rozwój kadry Komunikacja & Zarządzanie Wiedzą Tworzenie i publikacja treści Zarządzanie mikroportalami Sortowanie kandydatow i zarzadzanie potrzebami Korporacyjne cele Tworzenie strategii biznesowej Planowanie finansowe i budżetowe Planowanie ilości i zakresu kadry pracowniczej Planowanie wynagrodzenia Wynagrodzenie motywacyjne Badania i analizy Indywidualna przestrzeń robocza Analiza efektywności pracy kadry Analiza planu sprzedaży i klienta Analiza zwrotu z kampanii Analiza partnerów biznesowych Analiza finansowa Treść stron trzecich Zaawansowane wyszukiwanie Real-time roll-up and Re-planning Katalog marketingowy Zarządzanie projektami Współpraca & Wirtualne spotkania Jednorodny helpdesk Zarządzanie środkami trwałymi Samoobsługa pracow-nika i przełożonego Efektywność pracy Raportowanie czasu i kosztów pracy Treść klienta

14 Wprowadzenie do aplikacji Siebel dla Intrum Justitia – 26 kwietnia 200414 Proces biznesowy jest najważniejszy Najlepsze wzorce Repozytorium informacji Efektywność “Rozwiąż problem”  Inteligentne rozwiązy- wanie problemów  Wiele metod wyszukania informacji  Dzielenie się wiedzą poprawiającą każdą interakcjęPamięć “Znaj swojego klienta”  Wszystkie informacje o danym kliencie  Historia kontaktów wszystkimi kanałami  Natychmiastowy, personalizowany dostęp do preferencji klientaPrzezroczystość “Monitoruj zadowolenie”  Dostęp do trendów  Proaktywna eskalacja by uniknąć problemów  Zbieranie opinii klienta  Proste i przejrzyste narzędzia i procesy  Spójny, jednorodny przekaz do klienta  Informacja o klientach, produktach, umowach itd.  Baza wiedzy o problemach  Treść wewnętrzna i zewnętrzna

15 eCommerce Siebel, i2, WOLA Info Automatyzacja sprzedaży Siebel Call center Siebel Automatyzacja marketingu Siebel, BlueMartini Analityka Siebel, Cognos, Actuate Najlepsze wzorce Siebel, WOLA Info Centrale Repozytorium Wiedzy o kliencie Siebel Serwis terenowy Siebel Rozwiązania CRM Jakość danych Siebel, Experian, FirstLogic, Group 1, QAS, Trillium Monitorowanie i optymalizacja procesów WOLA Info, Siebel, Witness Obsługa klienta Siebel Zarządzanie partnerami Siebel Integracja z innymi systemami IBM, Microsoft, SeeBeyond, Siebel, Tibco, WebMethods, Vitria Obieg dokumentów CEYONIQ, Documentum, FileNet, Hummingbird, IBM, IXOS, Mobius eLearning dla pracowników Witness, Siebel Helpdesk Siebel, HP, SupportSoft Rozwiązania oferowane samodzielnie przez WOLA Info Rozwiązania dostarczane z partnerami

16 Rozwiązania oferowane samodzielnie przez WOLA Info Rozwiązania dostarczane z partnerami Rozwiązania Call Center Voice over IP Soft ACD ACD/PBX Predictive Dialer IVR Jakość danych Email Faks Bramki do sieci bezprzewod. CTI Integracja innych kanałów komunika- cyjnych Uniwersalne kolejkowanie Uniwersalny desktop agenta Nagrywanie rozmów Workforce Management Integracja z innymi systemami Zarządzanie wiedzą Optymalizacja zasobów Serwis terenowy Obieg dokumentów eLearning dla agentów Monitorowanie jakości komunikacji i optymalizacja procesów Monitorowanie działania systemów Helpdesk Telefon Internet Email Fax Teren

17 Rozwiązania oferowane samodzielnie przez WOLA Info Rozwiązania dostarczane z partnerami Rozwiązania Call Center Voice over IP Acapel, Cisco, Nortel Networks, Wicom Soft ACD Concerto, CosmoCom, Interactive Intelligence, Nortel Networks, Wicom ACD/PBX Alcatel, Aspect, Avaya, Concerto, IPC, Nortel Networks, Siemens Predictive Dialer Altitude, Avaya, Concerto, Genesys IVR Avaya, Conversant, Edify, Nortel Networks, Syntellect, Intervoice Jakość danych Siebel, Experian, FirstLogic, Group 1, QAS, Trillium Email IBM, Microsoft Faks Captaris, Optus Bramki do sieci bezprzewod. Antenna Software, MDSI CTI Altitude Apropos Aspect Avaya Cisco Dialogic Genesys Micrologica Nortel Networks Rostrvum Wicom Integracja innych kanałów komunika- cyjnych HP Siebel Uniwersalne kolejkowanie Aspect Avaya Cisco Genesys Nortel Networks Siebel Uniwersalny desktop agenta Siebel Nagrywanie rozmów Witness Systems Workforce Management Aspect, Blue Pumpkin, Genesys, IEX Integracja z innymi systemami IBM, Microsoft, SeeBeyond, Siebel, Tibco, WebMethods, Vitria Zarządzanie wiedzą Authoria, Banter, Motive, Primus Serviceware, Support.com, Verity Optymalizacja zasobów Blue Pumpkin, IEX, Kanisa Serwis terenowy Siebel Obieg dokumentów CEYONIQ, Documentum, FileNet, Hummingbird, IBM, IXOS, Mobius eLearning dla agentów Witness, Siebel Monitorowanie jakości komunikacji i optymalizacja procesów Witness Systems Monitorowanie działania systemów BMC, Candle, HP, IBM, Micromuse, Microsoft Helpdesk Siebel, HP, SupportSoft Telefon Internet Email Fax Teren

18 Bezpieczeństwo Symantec, NetworkAssociates, IBM, RSA, Cisco, Microsoft, ComputerAssociates Zarządzanie serwerami BMC, Candle, HP, IBM, Veritas Zarządzanie aplikacjami BMC, HP, Micromuse, IBM, Microsoft, Symantec, ComputerAssociates, Veritas, Legato, Oracle Zarządzanie siecią Micromuse, HP, BMC Zarządzanie systemami wydruku WOLA Info, Quest, BMC Monitorowanie stacji roboczych Witness, Microsoft, SupportSoft Helpdesk Siebel, HP, BMC Centrum danych EMC, HP, Candle, IBM, BMC, Legato, Veritas, Sun, Oracle, Microsoft Ewidencjonowanie zasobów Tririga, Micromuse, Siebel Rozwiązania dot. Infrastruktury Rozwiązania oferowane samodzielnie przez WOLA Info Rozwiązania dostarczane z partnerami

19 Bezpieczeństwo HP Wydruk z ERP/Back Office StreamServe, Actuate, JetCaps Korespondencja seryjna z Front Office Microsoft, Siebel, Actuate Audyt, monitorowanie i optymalizacja kosztów BlueMega, WOLA Info, Xerox Sprzęt do wydruku HP, Xerox, Canon, Lexmark, OKI, Kyocera, Pitney Bowes Integracja źródeł danych StreamServe, Actuate Obsługa formularzy wydruku Adobe, Quest, BlueMega, JetCaps Rozwiązania dot. Wydruku Zarządzanie systemami wydruku WOLA Info, Quest, BMC Rozwiązania oferowane samodzielnie przez WOLA Info Rozwiązania dostarczane z partnerami

20 Bezpieczeństwo Symantec, NetworkAssociates, IBM, RSA, Cisco, Microsoft, ComputerAssociates Wyszuki- wanie Humming- bird, Docu- mentum Jakość danych Siebel, Experian, FirstLogic, Group 1, QAS, Trillium Archiwizacja Legato, Veritas, Oracle, IBM ETL Informatica, Humming- bird Udostę- pnianie WOLA Info, IBM, BEA, Plumtree, Siebel, Microsoft, Docu- mentum Warstwa fizyczna EMC, HP, IBM, Legato, Veritas, Sun Aplikacje analityczne Siebel, SPSS, BusinessObjects, Cognos Rozwiązania do Zarządzania Informacją Dane operacyjne Oracle, Microsoft, IBM, Siebel Dane analityczne Oracle, Microsoft, IBM, Siebel Raportowanie Actuate, Cognos, Noetix Integracja online IBM, Microsoft, SeeBeyond, Siebel, Tibco, Web- Methods, Vitria Zarzą- dzanie treścią Docu- mentum, IBM Data Mining Siebel, Cognos, IBM, Gemplus Rozwiązania oferowane samodzielnie przez WOLA Info Rozwiązania dostarczane z partnerami Dane niestrukturalne Documentum, FileNet

21 Obieg formalny dokumentów Documentum, Siebel, FileNet, IBM Informowanie WOLA Info, Siebel, Plumtree, Documentum Motywacja i monitorowanie osiągnięć Siebel, HP, SupportSoft Budowanie kompetencji Siebel, Witness, Plumtree Współpraca (Collaboration) WOLA Info, Siebel, Documentum, Plumtree Propagowanie strategii Siebel, Plumtree Rozwiązania ERM i Portale Korporacyjne Usługi dla pracowników Siebel, HP, SupportSoft Rozwiązania oferowane samodzielnie przez WOLA Info Rozwiązania dostarczane z partnerami

22 Obieg formalny dokumentów Documentum, Siebel, FileNet, IBM Zarządzanie zmianami ComputerAssociates, Siebel Modelowanie procesów Rational, igrafx Szkolenia Witness, WOLA Info, Siebel Współpraca (Collaboration) WOLA Info, Siebel, Documentum, Plumtree Zarządzanie projektami Siebel, Documentum, Tririga Rozwiązania do Zarządzania Projektami HelpDesk Siebel, HP, SupportSoft Rozwiązania oferowane samodzielnie przez WOLA Info Rozwiązania dostarczane z partnerami SLA i jakość Micromuse, Siebel, HP, Witness

23 Wprowadzenie do aplikacji Siebel dla Intrum Justitia – 26 kwietnia 200423 Współpracujemy z czołowymi dostawcami technologii

24 Wprowadzenie do aplikacji Siebel dla Intrum Justitia – 26 kwietnia 200424 Optymalizacja call center Wyciągaj wnioski i ucz Zarejestruj i odtwórz Oceń i przeanalizuj Zamknięta pętla optymalizacji call center


Pobierz ppt "Tytuł prezentacji. Wprowadzenie do aplikacji Siebel dla Intrum Justitia – 26 kwietnia 20042 Grupa WOLA wspiera biznes od 1986 roku HISTORIA 1992 – początek."

Podobne prezentacje


Reklamy Google