Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
2
MEDIA TRENDY 2010 Łaciate krowy na żywo
Karolina Doberska; Head of MEC Access Ewelina Chodzińska; online planner MEC Interaction
3
Łaciate krowy na żywo – studium przypadku
Strategie komunikacji Kategorie angażujące Angażowanie konsumenta Tworzenie kontentu Kreatywność Kategorie niskoangażujące, zkomodytyzowane
4
Łaciate krowy na żywo – studium przypadku
Kampania Łaciate na żywo to zaprzeczenie tezy że kreatywne, kampanie z wykorzystaniem stworzonego kontentu dla marki są możliwe tylko w kategoriach bardziej angażujących konsumenta.
5
Łaciate krowy na żywo – wyzwanie
Mleko: Homogeniczna i „nudna” kategoria – mało angażująca konsumenta który decyzje co do wyboru marki często podejmuje w sklepie
6
Łaciate krowy na żywo – wyzwanie
Wyróżniająca się w kategorii, z dystansem, humorem, ciepły wizerunek
7
Łaciate krowy na żywo – wyzwanie
Cel: Jak zapewnić wzrost sprzedaży przy negatywnym trendzie sprzedaży na rynku mleka?
8
Łaciate krowy na żywo – grupa celowa
Grupa docelowa: Matki z dziećmi z miast
9
Mleko nudne ale krowa to ciekawe zwierze…
Łaciate krowy na żywo – insight Mleko nudne ale krowa to ciekawe zwierze…
10
Łaciate krowy na żywo – rozwiązanie: przenieśmy się do centrum wydarzeń…
11
Łaciate krowy na żywo – film
12
Łaciate krowy na żywo – dziękujemy…
Karolina Doberska; MEC Access Ewelina Chodzińska; MEC Interaction
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.