Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałDorota Michalak Został zmieniony 5 lat temu
1
SLEEP’ki II Liceum Ogólnokształcące im. Stefana Żeromskiego w Tomaszowie Mazowieckim
2
12 WSPÓLNIKÓW KLASA: II MENEDŻERSKA
3
Dyrektor ds. marketingu
Dyrektor naczelny Paulina Piątkowska Dyrektor ds. finansów Julia Dębińska Dyrektor ds. marketingu Aleksandra Badura Wspólnik Angelika Politowska
4
Dlaczego warto realizować takie zajęcia?
„Uważam, że w dzisiejszych czasach szkoła średnia w Polsce nie przygotowuje młodzieży do funkcjonowania na rynku pracy. W programie, w przeciągu kilku miesięcy, budują się relacje pracownik-pracodawca. Tu, jeśli jedno ogniwo zawiedzie, zaburzony zostaje cały plan. Tak jak w szkole przyjście na zaliczenie w przyszłym tygodniu poprawi sytuację ucznia, tak w dorosłym życiu niedopilnowanie terminu, czy niedopatrzenie, jeśli produkt nie spełnił norm jakości, nie poprawi relacji klient- firma. Działania w miniprzedsiębiorstwie są więc dla ucznia zalążkiem odpowiedzialności, którą należy w sobie wypracować.”
5
Dariusz Koch- właściciel firmy, zapewnił wsparcie podczas tworzenia plakatów oraz wizytówek miniprzedsiębiorstwa. Jako prezes drukarni EFEKT udzielił nam porad z zakresu prowadzenia własnej działalności. Arkadiusz Piątkowski- właściciel firmy, zapewnił profesjonalną pomoc w dostarczeniu naszych produktów do klientów z poza miasta naszej działalności
6
Miniprzedsiębiorstwo “SLEEP’ki” zajmuje się projektowaniem, produkowaniem i sprzedawaniem poduszek tradycyjnych oraz o niepospolitych kształtach. Z pośród konkurencyjnych firm wyróżnia nas przede wszystkim: -podejmowanie się nietuzinkowych zamówień -możliwość personalizacji kształtu, wzoru poduszki -kierowanie się metodą upcyklingu -indywidulne podejście do klienta
7
Miniprzedsiębiorstwo powstało głównie dzięki kreatywności wspólników
Miniprzedsiębiorstwo powstało głównie dzięki kreatywności wspólników. Pomysł narodził się szybko. Naszym głównym celem było tworzenie poduszek w 100% wykonywanych własnoręcznie przez członków miniprzedsiębiorstwo. Początkowo tworzyliśmy jeden model poduszek przeznaczonych do spania. Ze wzrostem zainteresowania produktami i rozwojem naszego doświadczenia poszerzyliśmy naszą ofertę o personalizowane poduszki.
8
Naszym największym sukcesem jest zadowolenie klientów, którzy często odzywali się do nas z podziękowaniami. Byliśmy również często polecaną i dobrze rozpoznawalną firmą na lokalnym rynku. Kluczowym momentem naszej działalności było przeprowadzenie akcji charytatywnej, z której znaczną część zysków przekazaliśmy na budowę hospicjum. Dzięki temu zyskaliśmy również przychylną opinię lokalnej społeczności. Ogromnym wyróżnieniem dla nas była propozycja współpracy z fundacją z Nowego Jorku. Zawdzięczamy to naszej pracy w mediach społecznościowych.
10
Podczas naszej pracy uczniowie i pracownicy szkoły, jak również lokalna społeczność mogli cieszyć się oryginalnym produktem wprowadzonym na rynek. Przeprowadzona przez nas akcja charytatywna pokazała jak ważna jest pomoc drugiemu człowiekowi, a także dobry wizerunek firmy. Dzięki prowadzeniu własnej działalności zdobyliśmy cenną wiedzę z zakresu zarządzania, finansów oraz marketingu. Nauczyliśmy się na czym polega praca zespołowa i prowadzenie własnej działalności. Dzięki doświadczeniu zebranemu w trakcie prowadzenia miniprzedsiębiorstwa unikniemy błędów, co zaowocuje również w przyszłej pracy zawodowej.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.