Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałElżbieta Wróbel Został zmieniony 5 lat temu
1
ORGANIZATOR: LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA „GÓRNA PROSNA”
CYKL SZKOLENIOWY: analiza zasobów, tworzenie i opracowywanie gier terenowych WARSZTAT NR 3 ORGANIZATOR: LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA „GÓRNA PROSNA” PROWADZI: DAGMARA DUCHNOWSKA – KOOPERATYWA TRENERÓW „WILD BOAT” USTJANOWA GÓRNA, WRZEŚNIA 2018 R.
2
WARSZTAT NR 3: PODSUMOWANIE WARSZTATÓW NR 1 I NR 2
PRZYGOTOWANIE OSTATECZNEJ ANALIZY STAKEHOLDER (PRACA W ZESPOŁACH)
3
WARSZTAT NR 3: PODSUMOWANIE WARSZTATÓW NR 1 I NR 2
ANALIZA STAKEHOLDER (ANALIZA INTERESARIUSZY) jest jedną z metod wykorzystywanych w procesie badania makrootoczenia (otoczenia ogólnego) i polega na ustaleniu, a następnie zbadaniu jej strategicznych partnerów. Idea tej metody sprowadza się do przyjęcia przez organizację założenia, że jest ona swego rodzaju partnerem innych podmiotów, z którymi pozostaje w ścisłych relacjach na różnych polach swojego funkcjonowania.
4
WARSZTAT NR 3: PODSUMOWANIE WARSZTATÓW NR 1 I NR 2
PRZYGOTOWANIE OSTATCZNEJ WERSJI MAP MENTALNYCH
5
WARSZTAT NR 3: PODSUMOWANIE WARSZTATÓW NR 1 I NR 2
Mapa myśli, czyli: „wszystko jest powiązane ze wszystkim” Zasady mapowania: Rysunek, który ma symbolizować temat gry terenowej umieść na środku kartki Zapisz słowa kluczowe, rozmieszczając je nad liniami odchodzącymi promieniście od narysowanego symbolu (nie będzie ich co najmniej sześć! Nad każdą linią zapisz tylko jedno słowo!) Od słów kluczowych wyprowadź linie i zapisz skojarzenia, jakie przyjdą tobie do głowy w związku ze słowem, nie ograniczaj się i nie blokuj, pamiętaj: nie ma złych rozwiązań! (od każdego słowa kluczowego wyprowadź co najmniej trzy skojarzenia!) Gdy masz wrażenie, że nic już nie wymyślisz, zrób przerwę, a następnie przypatrz się swojej mapie Zaobserwuj związki i je zaznacz, poszukaj słów i/lub znaczeń, które się powtarzają Usuń elementy, które teraz wydają się tobie nieistotne Jeśli to wyda się ważne – ponumeruj odgałęzienia (rankinguj), możesz też narysować nową mapę, rysując i pisząc zgodnie z ruchem wskazówek zegara
6
WARSZTAT NR 3: PREZENTACJA SCENARIUSZY GRY TERENOWEJ
ANALIZA POMYSŁÓW – DYSKUSJA
7
WARSZTAT NR 3: PREZENTACJA SCENARIUSZY GRY TERENOWEJ
ODPOWIADAMY NA PYTANIA: JAKI RODZAJ GRY ZOSTAŁ WYBRANY? (SAMOOBSŁUGOWA CZY Z UDZIAŁEM TWÓCÓW? JAKA KATEGORIA? JAKI PROFIL TEMATYCZNY?) JAKI JEST REALNY CZAS TRWANIA GRY? CZY ZAPROPONOWANY SCENARIUSZ WYMAGA ZMIANY PRZESTRZENI LUB WYKONANIA DODATKOWYCH ELEMENTÓW, PRZEPROWADZENIA DODATKOWYCH DZIAŁAŃ? NA CZYM POLEGA NIEOCZYWISTOŚĆ ZAPROPONOWANEJ GRY TERENOWEJ? - JAK ZAPROPONOWANY SCENARIUSZ ODNOSI SIĘ DO: ODLEGŁOŚCI TRASY, UMIEJSCOWIENIA W PRZESTRZENI, ZIDENTYFIKOWANEGO ADRESATA, DOSTĘPNOŚCI ŹRÓDEŁ, DOSTĘPNOŚCI ZASOBÓW, UCZESTNICTWA PARTNERÓW
8
WARSZTAT NR 3: PREZENTACJA SCENARIUSZY GRY TERENOWEJ
DZIAŁANIA HARMONOGRAM OSOBY ODPOWIEDZIALNE BUDŻET
9
WARSZTAT NR 3: REGULAMINY GIER TERENOWYCH
REGULAMIN: ZBIÓR ZASAD, KTÓRYCH NALEŻY PRZESTRZEGAĆ W OKREŚLONYCH SYTUACJACH; USPRAWNIA I WYJAŚNIA RELACJE MIĘDZY PODMIOTAMI UCZESTNICZĄCYMI W TYCH SYTUACJACH STAJE SIĘ PODSTAWĄ DO ROSZCZEŃ LUB ICH ODRZUCENIA W PRZYPADKU WYSTĄPIENIA SYTUACJI NIEPOŻĄDANCYH, JAK NP. WYPADKI WSKAZUJĄ NA KONKRETNE PODMIOTY (RÓWNIEŻ OSOBY) ODPOWIEDZIALNE ZA STWORZENIE SYTUACJI WSKAZUJĄ NA KONKRETNE PODMIOTY (RÓWNIEŻ OSOBY) UPRAWNIONE DO UDZIAŁU W SYTUACJI SĄ ZWIĄZANE Z INNYMI OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI PRAWA (NP. RODO)
10
WARSZTAT NR 3: REGULAMINY GIER TERENOWYCH
W REGULAMINACH UNIKAMY: ZBYT DŁUGICH ZAPISÓW ZAWIERAJĄCYCH TRUDNE SŁOWA, ROZBUDOWANE ZDANIA ZBYT ZAWIŁYCH TREŚCI
11
WARSZTAT NR 3: REGULAMINY GIER TERENOWYCH
REGULAMIN GRY TERENOWEJ ZAWIERA W SZCZEGÓLNOŚCI: POSTANOWIENIA OGÓLNE: KTO, CO, DLACZEGO I NA JAKICH ZASADACH, DEFINICJE POSTANOWIENIA SZCZEGÓŁOWE: CEL, OBSZAR, PUNKTY, FORMĘ I RODZAJ GRY, ZGŁOSZENIA, LICZBĘ OSÓB MAKSYMALNIE/MINIMALNIE UCZESTNICZĄCYCH W GRZE, TERMINY PRZEBIEG GRY INFORMACJE O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH ORAZ O POLITYCE PRYWATNOŚCI INFORMACJĘ DOTYCZĄCĄ PRAW AUTORSKICH POSTANOWIENIA KOŃCOWE: WARUNKI ODWOŁANIA GRY PRZEZ UCZESTNIKÓW I PRZEZ ORGANIZATORÓW, KTO ODPOWIADA ZA INTERPRETACJĘ
12
WARSZTAT NR 3: PROMOCJA GIER TERENOWYCH
PROMOCJA A BUDOWANIE ŚWIADOMOŚCI MARKI CZY ZA PROMOCJĘ SIĘ PŁACI? PROMOCJA GRY TERENOWEJ, CZYLI MYŚLENIE KLIENTEM SPRZEDAŻ PRODUKTU? SOCIAL MEDIA BEZPOŚREDNIE RELACJE INFLUENCERZY, CZYLI… SZKOŁY! PARTNERZY W PROMOCJI NAGRODY
13
WARSZTAT NR 3: ROZWÓJ PROJEKTU: GRA TERENOWA
JAKIE PROJEKTOWE „PĄCZKI” MOGĄ POWSTAĆ DZIĘKI WASZEMU SCENARIUSZOWI? JAK MOŻECIE (I CZY POWINNIŚCIE?!) JE ROZWIJAĆ? WARTOŚCI DODANE PROJEKTU „GRA TERENOWA” PRACA ZESPOŁOWA
14
analiza zasobów, tworzenie i opracowywanie gier terenowych
DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ I AKTYWNY UDZIAŁ W WARSZTACIE DAGMARA DUCHNOWSKA WILD BOAT Zapraszam do kontaktu: Już niebawem e-book „Roze(gra)j to ze mną!” o tym, jak przejść przez trudną, ale satysfakcjonującą drogę ku własnej grze!
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.