Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
BYDGOSKI FESTIWAL NAUKI
2
„Obiektowa rzeczywistość”
Opracował: Emanuel Krzysztoń
3
Czym jest programowanie?
4
Do czego służą programy?
5
Czas zacząć naszą przygodę!
6
Programowanie obiektowe – co to jest?
7
Zapamiętaj pojęcia: Abstrakcja Enkapsulacja Polimorfizm Dziedziczenie
8
Temat: Klasy i obiekty. Adam Maciej
9
Zapamiętaj pojęcia: Klasy Obiekty Metody Pola Atrybuty Właściwości
10
PIERWSZE KROKI!
11
Odczyt lub zapis danych
Schemat blokowy Start Odczyt lub zapis danych Proces Blok decyzyjny Stop
12
Algorytm liniowy
13
Algorytm rozgałęziony
14
Schemat blokowy Kod Java public class Program1A { public static void main(String[] args) { System.out.print("W"); System.out.print("I"); System.out.print("T"); System.out.print("A"); System.out.print("J"); }
15
Schemat blokowy Kod Java public class Program1B { public static void main(String[] args) { System.out.print("WITAJ"); System.out.println(); }
16
Schemat blokowy Kod Java public class Program1C { public static void main(String[] args) { System.out.println("WITAJ"); }
17
Dziękuję za uwagę ;)
18
Literatura i źródła: Cendrowska Dorota „Obiekty z klasą!”, Wydawnictwo Naukowe PWN Warszawa 2008
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.