Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Złota 7 wytyczne obsługi

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Złota 7 wytyczne obsługi"— Zapis prezentacji:

1 Złota 7 wytyczne obsługi
AMPS Agencja Marketingowa Sp. z o.o. dla VFC Corporation PJOK 2017

2 #1

3 Złota siódemka Podczas całej obsługi bądź miły, uprzejmy i pamiętaj o dobrym wychowaniu. Zawsze witaj klienta. Okaż mu zainteresowanie. Buduj pozytywną atmosferę dbając np. o uśmiech i kontakt wzrokowy, właściwy tembr głosu. Zadbaj o komfort klienta – nawiguj go po sklepie, informuj co robisz, opiekuj się nim. NIE oceniaj klienta! #1

4 #2

5 #2 Złota siódemka Bądź naturalny, bądź szczery i nienachalny.
Rozmawiaj z klientem – a nie odpytuj go. Podczas obsługi zadawaj tylko niezbędne pytania: pytanie otwarte służące rozpoznaniu potrzeb klienta (ew. pytania uzupełniające), pytanie o opinię klienta (co sądzi o produkcie) przy dobieraniu produktu, pytanie o opinię klienta (co sądzi o produkcie) podczas mierzenia. #2

6 #3

7 #3 Złota siódemka Wiedza na temat produktów to podstawa.
Dobrze orientuj się w asortymencie sklepu, znaj produkty i ich właściwości. Dbaj o właściwą prezentację produktu. #3

8 #4

9 Złota siódemka Staraj się zrozumieć potrzeby klienta. Dowiedz się czego oczekuje od produktu. Opisując produkt lub efekty mierzenia zacznij od tego co widzisz – opisz produkt a następnie zadaj sobie w głowie pytanie, po co opowiadasz o tym klientowi? Stosuj język korzyści. Pokaż klientowi co osiągnie dzięki zakupowi mierzonego produktu. Pokaż, że ten produkt jest idealny dla niego i spełnia jego potrzeby. #4

10 #5

11 Złota siódemka Zaoferuj produkt dodatkowy – najlepiej przed lub w trakcie mierzenia. Twórz i sprzedawaj komplety (zestawy) – ubieraj klienta od stóp do głów lub zainteresuj klienta nowym asortymentem. 1 + 1 1 + x #5

12 #6

13 Złota siódemka Pracuj z klientem w przymierzalni dopytuj o efekty mierzenia (sprawdź co sądzi o produkcie) – dążąc do tego by produkt był właściwie dobrany. W razie konieczności zaproponuj rozwiązanie – zawsze wytłumacz dlaczego zdecydowałeś się na taką propozycję. Daj klientowi możliwość wyboru. Pomóż mu w wyborze, nie narzucaj na siłę swojej wizji. #6

14 #7

15 Złota siódemka Pozytywnie reaguj na klienta, który akurat dziś nic nie kupił. Obsługuj do samego końca, nawet jeśli klient nie zdecyduje się na zakup. Nie zapomnij o zakończeniu obsługi – na koniec podziękuj i zachęć klienta do ponownego odwiedzenia sklepu. #7

16 DZIĘKUJEMY


Pobierz ppt "Złota 7 wytyczne obsługi"

Podobne prezentacje


Reklamy Google