Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałJakub Roman Borkowski Został zmieniony 6 lat temu
1
Broszura firmy To miejsce jest doskonałe na określenie misji firmy
Tej świeżej, profesjonalnej broszury możesz użyć w gotowej postaci, ale możesz też ją łatwo dostosować. Na następnej stronie dodaliśmy kilka porad (podobnych do tej), aby ułatwić Ci rozpoczęcie pracy. (Przy okazji: aby zamienić zdjęcia w broszurze, zaznacz zdjęcie i usuń je. Następnie kliknij ikonę Wstaw obraz w symbolu zastępczym, aby wstawić własne zdjęcie.) To miejsce dobrze się nadaje na krótki opis lub dewizę firmy [Imię i nazwisko adresata] [Kod pocztowy, miasto] [Ulica] Aby zmienić tę broszurę, zastąp zawartość przykładową własną zawartością. Jeśli jednak wolisz zacząć od czystego szablonu, możesz nacisnąć przycisk Nowy slajd na karcie Narzędzia główne, aby wstawić nową stronę. Wprowadź tekst i obrazy do pustych symboli zastępczych. Jeśli potrzebujesz więcej symboli zastępczych dla tytułów, podtytułów lub tekstu podstawowego, skopiuj istniejące symbole zastępcze i przeciągnij je we właściwe miejsce. [Kod pocztowy, miasto] [Nazwa firmy] [Ulica]
2
Skoncentruj się na tym, co Twoja firma robi najlepiej
Nasze produkty i usługi „Nie wahaj się zamieścić pochwał pod adresem swojej firmy. To znakomite miejsce na pochwały prominentów i zadowolonych klientów.” — Anna O., Warszawa To miejsce na szybki opis działalności. Wyobraź sobie, że masz tylko kilka sekund na przedstawienie komuś swoich produktów lub usług — co warto o nich powiedzieć? Najważniejsi klienci Tutaj możesz wymienić kilku najbardziej imponujących klientów: Duża ważna firma Bardzo dobrze znana firma Robiąca wrażenie firma Nadaj jej własny styl Kontakt z nami Myślisz, że trudno jest sformatować tak dobrze wyglądający dokument? Niekoniecznie! Symbole zastępcze w tej broszurze są już sformatowane. Wprowadź własny tekst, aby nadać jej indywidualny charakter. Z pewnością możesz godzinami opowiadać, jak wspaniała jest Twoja firma (i na pewno masz absolutną rację)! Ponieważ jednak broszura musi być krótka i treściwa, podpowiadamy, co warto w niej zamieścić… [Nazwa firmy] [Ulica] [Kod pocztowy, miasto] [Telefon] [Adres ] Co umieścić w broszurze? [Adres internetowy] To miejsce jest doskonałe na określenie misji firmy. Po prawej stronie możesz podsumować, co wyróżnia Twoją firmę z tłumu, albo zamieścić krótką historię sukcesu. (Dopilnuj, aby wybrane zdjęcia dobrze odzwierciedlały to, w czym Twoja firma jest najlepsza. Obrazy zawsze powinny robić wrażenie). Tutaj możesz umieścić punktowaną listę produktów, usług lub głównych korzyści wynikających ze współpracy z Twoją firmą. Możesz także podsumować szczegółowe informacje w kilku zwięzłych akapitach. Nie zapomnij podać nieco szczegółowych informacji o ofercie i o tym, czym firma różni się od konkurencji. Skoncentruj się na tym, co Twoja firma robi najlepiej Po lewej stronie możesz wyjaśnić krótko, dlaczego Twoja firma jest lepsza od konkurencji, a tutaj pośrodku warto umieścić zwięzłą opowieść o odniesionym sukcesie lub kilka pochwał od zadowolonych klientów. Obszar z prawej świetnie się nadaje na zestawienie kluczowych produktów lub usług.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.