Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Instrukcja obsługi panelu E-gwarancji
2
Panel i: Rejestracja e-gwarancji
3
OBOWIĄZYWANIE Wszystkie rowery marek Kross i Le Grand
Data sprzedaży od (poniedziałek) W przypadku nie wydania gwarancji klient będzie mógł zgłaszać roszczenia z tytułu rękojmi (odpowiedzialność sprzedawcy)!
4
LOGOWANIE Wchodzimy przez panel b2b Logujemy się za pomocą hasła
i loginu z b2b Klikamy zakładkę e-gwarancja
5
Dodawanie nowej gwarancji w panelu
Wchodzimy na stronę internetową: (2- gi sposób logowania) Logujemy się za pomocą hasła i loginu do panelu b2b Klikamy przycisk E-GWARANCJE Klikamy przycisk GWARANCJE Klikamy przycisk +NOWA GWARANCJA
6
Krok 1 Naciśnij przycisk „ZLOKALIZUJ MNIE”, aby przejść do kolejnego kroku. Następnie klikamy przycisk „dalej”. Bez podania lokalizacji nie można przejść dalej, co powoduje, że nie można utworzyć e-gwarancji w serwerze.
7
Krok 2 Wypełniamy pole „Numer seryjny” i klikamy „Enter” lub przycisk „dalej”.* Następnie klikamy przycisk „dalej”, aby przejść do kolejnego kroku. *Miejsca, w których można znaleźć numer seryjny roweru znajdują się na następnej stronie.
8
Numer seryjny roweru w rowerach kross i le grand
9
Numer seryjny w rowerach dziecięcych
10
Krok 3 Jeżeli poprawnie wypełniliśmy numer seryjny roweru to wszystkie pola wypełnią się automatycznie.* Dla rowerów dziecięcych i starszych niż kolekcja wypełniamy pola: kod roweru, nr zlecenia produkcyjnego oraz model roweru. *Dotyczy rowerów z kolekcji 2016 i nowszych, dla starszych kolekcji i rowerów dziecięcych dane należy wpisać samodzielnie (Kod, Zlecenie Produkcyjne oraz Model).
11
Krok 4 W tym polu można wpisać adres e-mail lub numer telefonu.
Klikamy przycisk „Zapisz”. Jeżeli wpiszemy adres to klient otrzyma gwarancję na skrzynkę , nie będzie wtedy potrzeby drukowania gwarancji. W takim przypadku dostanie też na przypomnienie o płatnym przeglądzie (po miesiącu i po roku).
12
Krok 5 System wygeneruje nam potwierdzenie, że gwarancja jest aktywna. Trzeba ją wydrukować i wydać właścicielowi roweru (w przypadku gdy nie podał adresu ). Użytkownicy, którzy podali adres otrzymają gwarancję na swoją skrzynkę wersję elektroniczną dokumentu.
13
Wygląd e-gwarancji Wygenerowana gwarancja wygląda jak na przedstawionym obrazku. Dla klientów którzy nie podali adresu -> drukujemy i sprzedawca podpisuje i stempluje. Dla klientów którzy podali adres -> nie trzeba drukować (ale można). W takim wypadku konsument dostanie na gwarancję w wersji elektronicznej (pdf). Jeśli gwarancja nie zostanie wydana (dla klientów którzy nie podali ) klient nie będzie posiadał gwarancji ale będzie mógł egzekwować roszczenia w ramach rękojmi (odpowiedzialność sprzedawcy!)
14
Panel II: rejestracja Przeglądu serwisowego
15
Dodawanie nowego przeglądu serwisowego w panelu
Wchodzimy na stronę internetową: (lub przez panel b2b) Logujemy się za pomocą hasła i loginu do panelu KROSS Klikamy przycisk E-GWARANCJE Klikamy przycisk PRZEGLĄDY SERWISOWE Klikamy przycisk +NOWY PRZEGLĄD ROWERU
16
Krok 1 Wybieramy typ przeglądu.
Jeżeli właściwie wpiszemy numer seryjny roweru to dane wypełnią się automatycznie.* W innym przypadku wpisujemy: numer seryjny i numer zlecenia produkcyjnego oraz model roweru. W przypadku wyboru: przygotowanie roweru po zakupie w sklepie internetowym należy wpisać nazwę sklepu, gdzie dokonano zakupu oraz adres www. *Dotyczy rowerów z kolekcji 2016 i nowszych, dla starszych kolekcji i rowerów dziecięcych dane należy wpisać samodzielnie. W przypadku przygotowania – dodatkowe okno:
17
Krok 2 Lista wykonanych czynności wypełnia się automatycznie. Można odznaczyć rzeczy, które nie zostały wykonane. Jeżeli mamy dodatkowe uwagi to wpisujemy je w polu „uwagi” – mogą znaleźć się tam informacje odnośnie stanu roweru, stopnia zużycia, itd.
18
Krok 3 W tym polu można wpisać adres e-mail lub numer telefonu.
Klikamy przycisk „Zapisz”. Jeżeli wpiszemy adres to klient będzie otrzymywać informacje o przeglądzie.
19
System wygeneruje nam potwierdzenie z poniższego zdjęcia.
Krok 4 System wygeneruje nam potwierdzenie z poniższego zdjęcia.
20
Wygląd przeglądu serwisowego
Wygenerowane potwierdzenie wykonania przeglądu serwisowego wygląda w przedstawiony sposób. Jeżeli został podany adres można pominąć wydruk. W przypadku, gdy nie podaliśmy adresu należy wydrukować dokument, który musi zostać podpisany i podbity pieczątką przez serwisanta.
21
Panel III: WYSZUKIWANIE GWARANCJI I PRZEGLĄDÓW
22
Wyszukiwanie Każdy będzie widział wystawione przez siebie gwarancję i przeglądy Będzie możliwość wyszukania gwarancji/przeglądu po numerze seryjnym Jeżeli klient doda paragon/fakturę to sprzedawca będzie widział ikonkę paragonu – jeśli nie doda do obsługi gwarancji będzie potrzebna papierowa wersja paragonu/faktury
23
Jeżeli pojawią się problemy z utworzeniem e-gwarancji lub przeglądu serwisowego proszę kontaktować się przez
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.