Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałWiktoria Stankiewicz Został zmieniony 6 lat temu
1
Portale Korporacyjne (Enterprise Portals)
Przekonywanie do swoich pomysłów to stawianie wyzwań. Najpierw musisz doprowadzić do tego, aby Twoi słuchacze zgodzili się z Tobą w kwestiach zasadniczych. Potem musisz nakłonić ich do działania. Trzymając się wzoru postępowania zawartego w dokumencie Dale Carnegie Training®: Dowód – Działanie – Korzyść, przeprowadź motywującą, przedstawiającą możliwe działania prezentację. Kamil Sławiński , s2064
2
Plan Co to jest Portal Korporacyjny
Portal Webowy a Portal Korporacyjny Podstawowe zastosowania portalu korporacyjngo Portal Korporacyjny i bezpieczeństwo Kamil Sławiński , s2064
3
P.Korporacyjny - Wstęp Główne cechy -Portal firmowy, intranet
-Komunikacja dwustronna -Personalizacja -Dostępność -Informacje z różnych źródeł -Dostosowanie Kamil Sławiński , s2064
4
P.Korporacyjny - rozwinięcie
Możliwość uzyskania szczególnej informacji spośród olbrzymiego zbioru danych w łatwy i przystępny sposób P.Korporacyjny -rozbudowany serwis www umożliwiający komunikacje i przepływ danych w firmie Kreuje wizerunek firmy w internecie Rozpocznij prezentację od wydarzenia, który przykuje uwagę słuchaczy. Wybierz wydarzenie, które w jakiś sposób odnosi się do nich. Ma ono być dowodem na poparcie proponowanego działania oraz płynących z niego korzyści. Rozpoczynając od motywującego przykładu, przygotujesz słuchaczy do następnej fazy, którą jest opisanie samego działania. Kamil Sławiński , s2064
5
Porządkowanie informacji Organizacja pracy
Punkt wymiany informacji (pracownicy,klienci,partnerzy) Kamil Sławiński , s2064
6
Główne korzyści z portalu korporacyjnego
Łatwość publikacji informacji Precyzja w dostarczaniu informacji Szersza komunikacja pomiędzy pracownikami Obniżenie kosztów dystrybucji informacji Poprawa współpracy wewnątrz firmy Marketing wewnętrzny Kamil Sławiński , s2064
7
Podsumowanie Usprawnienie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej.
Dodatkowo pełni funkcje kanału informacyjnego firmy Dostęp do informacji ze źródeł zew. i wew. Wspomaganie zarządzania informacją i komunikacja wewnątrz firmy Idealne rozwiązanie dla firm o rozbudowanej strukturze,składających się z wielu działów,posiadających ustalone procedury obiegu dokumentów. Kamil Sławiński , s2064
8
Nowoczesne narzędzie internetowe,mające na celu zarządzanie informacją i komunikacją wewnątrz firmy z wykorzystaniem standardowych przeglądarek internetowych Kamil Sławiński , s2064
9
Portal Webowy Zaawansowane narzędzie obsługujące podstawowe funkcje związane z biznesem(sprzedaż,serwis,komunikacja) Personalizacja Następnie przedstaw środki zaradcze. Przedstaw je konkretnie, jasno i krótko. Upewnij się, że potrafisz wyobrazić sobie swoich słuchaczy podejmujących proponowane przez Ciebie działania. Jeśli Ty nie potrafisz, oni też nie będą potrafili. Musisz wierzyć w swoje propozycje, w ten sposób łatwiej uda Ci się nakłonić słuchaczy do działania. Kamil Sławiński , s2064
10
Portal Korporacyjny Portal Korporacyjny – to portal webowy zawierający dokumenty pochodzące zarówno z sieci korporacyjnej i Internet(komponenty aplikacji i Internetowe)dostarcza dokumenty webowe,raporty z baz danych,aplikacje wykorzystywane w przedsiębiorstwie i inne zasoby. Uproszczenie środowiska pracy Dostęp do zasobów Kamil Sławiński , s2064
11
Korzyści Nawigowanie w obrębie firmowych zasobów
źródło aktualnej informacji z pierwszej ręki kanał wymiany dokumentacji i danych związanych z prowadzonymi działaniami Jeden,centralny punktu dostępu do wszelkich danych, aplikacji i usług Zgodnie z zasadą dokumentu Dale Carnegie Training®: Dowód – Działanie – Korzyść po przedstawieniu proponowanych działań przejdź do wyliczenia korzyści dla słuchaczy. Weź pod uwagę ich interesy, potrzeby oraz preferencje. Argumentację uzasadniaj, przedstawiając np. dane statystyczne, wykazy, świadectwa, analogiczne przypadki, dokumenty. Uzyskasz wtedy większe zaufanie słuchaczy. Kamil Sławiński , s2064
12
Zastosowania Portalu Korporacyjnego
Zastosowania zewnętrzne Katalog produktów w Internecie Cennik Składanie zamówień Sprzedaż przez Internet Aktualne informacje o współpracy Na zakończenie przedstaw ponownie proponowane działania oraz płynące z nich korzyści. Mów z przekonaniem i pewnością siebie, wtedy uda Ci się przekonać innych do swoich pomysłów. Kamil Sławiński , s2064
13
Zastosowania wewnętrzne
- Baza klientów - System obiegu dokumentów - Baza pracowników Zarządzanie zasobami ludzkimi Planowanie spotkań Kamil Sławiński , s2064
14
Bezpieczeństwo Zagrożenie dla bezpieczeństwa danych
Zakłócenie działania przedsiębiorstwa Kamil Sławiński , s2064
15
KONIEC Kamil Sławiński , s2064
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.