Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości"— Zapis prezentacji:

1 Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
Katedra Marketingu Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: dr Kinga Stopczyńska

2 Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
"Myślę, że jak zrobisz coś, co okaże się całkiem niezłe, to powinieneś zrobić coś innego, równie wielkiego, zamiast rozwodzić się nad tym zbyt długo. Po prostu zastanów się, co dalej.” Steve Jobs

3 Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
Chcesz osiągnąć sukces na rynku? Daj klientowi coś więcej, spraw by czuł się wyjątkowo używając Twojego produktu i przede wszystkim miał poczucie, iż żadna inna firma nie jest dla niego tak ważna jak Twoja.

4 Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
Jak to zrobić? Jak uwieść klientów na rynku tak konkurencyjnym? Tego będzie dotyczyła tematyka modułu obejmując najistotniejsze na dzisiejszym rynku zagadnienia związane z kreowaniem wartości przy wykorzystaniu działań marketingowych.

5 Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
Sedno: Moduł koncentruje się na zagadnieniach leżących u podstaw samej ideii marketingu, jednak skupia się na tak ważnym procesie jakim jest procesie kreowanie wartości dla klienta, budowanie pozycji konkurencyjnej organizacji i jej wartości na rynku.

6 Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
Jeśli: Pasjonuje Cię wiedza z najwyższej półki Doceniasz aktualność przekazywanej wiedzy Cenisz sobie kontakt z praktyką Lubisz interesujące zajęcia Nasz moduł jest właśnie dla Ciebie!

7 Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
Pamiętaj! Konsekwentnie realizowane założenia Modułu to szansa dla Ciebie na poznanie najlepszych dostępnych rozwiązań obecnie dostępnych na rynku, technik, z których możesz korzystać w celu budowania silnych marek oraz pozycji konkurencyjnej firmy, z którą będziesz wiązać przyszłość zawodową.

8 Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
Przedmioty, które przygotowaliśmy z myślą o Tobie: Wizerunek w kształtowaniu wartości firmy Marketing relacji z klientem Zarządzanie wartością klienta Marketing wewnętrzny Determinanty zachowań konsumenckich Nowe technologie w marketingu Źródła i metody finansowania strategii marketingowych Zarządzanie projektami marketingowymi

9 Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
Co zyskasz? Wiedzę, która ułatwi Ci funkcjonowanie jako przedsiębiorcy Doświadczenia będące pierwszym krokiem do Twojej kariery Satysfakcję z posiadanej wiedzy Kontakt z praktykami Prawda, że warto?

10 Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
Zapraszamy na nasz moduł, wszystkich którym aktualności rynkowe nie są obce i którzy są zdeterminowani na pozyskiwanie wiedzy z profesjonalnych źródeł.


Pobierz ppt "Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości"

Podobne prezentacje


Reklamy Google