Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Multimedia w reklamie i edukacji
2
Są to media, stanowiące połączenie kilku różnych form przekazu tj. :
Czym są multimedia? Są to media, stanowiące połączenie kilku różnych form przekazu tj. : tekst dźwięk grafika animacja wideo
3
Geneza terminu „multimedia”
W 1965 termin multi-media został użyty do określenia Exploding Plastic Inevitable, przedstawienia Andiego Warhola, które było połączeniem muzyki rockowej, kina, eksperymentalnego oświetlenia i performance’u. Dopiero w latach 90 termin ten nabrał właściwego znaczenia.
4
Zastosowania multimediów w reklamie
Reklama powinna przede wszystkim przykuwać uwagę widzów, słuchaczy lub czytelników, dlatego też musi wykorzystywać wszelkiego rodzaju nowoczesne elementy techniki i technologii: obrazy, dźwięki, interakcję, które będą wpływały na rozbudzenie zmysłów osób ją oglądających, słuchających albo czytających.
5
Zastosowania w reklamie cd.
billboardy telewizja plakaty
6
Multimedia w edukacji Wykorzystuje się je na zajęciach lekcyjnych głównie na przedmiotach informatycznych ,jednak biorąc pod uwagę postępy technologiczne z multimediów korzysta się na coraz większej liczbie zajęć np. na języku polskim, czy matematyce.
7
Dziękuję za uwagę
8
Wykorzystane źródła
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.