Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Multimedia w reklamie i edukacji

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Multimedia w reklamie i edukacji"— Zapis prezentacji:

1 Multimedia w reklamie i edukacji

2 Są to media, stanowiące połączenie kilku różnych form przekazu tj. :
Czym są multimedia? Są to media, stanowiące połączenie kilku różnych form przekazu tj. : tekst dźwięk grafika animacja wideo

3 Geneza terminu „multimedia”
W 1965 termin multi-media został użyty do określenia Exploding Plastic Inevitable, przedstawienia Andiego Warhola, które było połączeniem muzyki rockowej, kina, eksperymentalnego oświetlenia i performance’u. Dopiero w latach 90 termin ten nabrał właściwego znaczenia.

4 Zastosowania multimediów w reklamie
Reklama powinna przede wszystkim przykuwać uwagę widzów, słuchaczy lub czytelników, dlatego też musi wykorzystywać wszelkiego rodzaju nowoczesne elementy techniki i technologii: obrazy, dźwięki, interakcję, które będą wpływały na rozbudzenie zmysłów osób ją oglądających, słuchających albo czytających.

5 Zastosowania w reklamie cd.
billboardy telewizja plakaty

6 Multimedia w edukacji Wykorzystuje się je na zajęciach lekcyjnych głównie na przedmiotach informatycznych ,jednak biorąc pod uwagę postępy technologiczne z multimediów korzysta się na coraz większej liczbie zajęć np. na języku polskim, czy matematyce.

7 Dziękuję za uwagę

8 Wykorzystane źródła


Pobierz ppt "Multimedia w reklamie i edukacji"

Podobne prezentacje


Reklamy Google