Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałFilip Wojciechowski Został zmieniony 6 lat temu
2
Innowacyjna Ochrona Serwisowa Urządzeń dla Firm
Prowadzisz nowoczesny biznes? Jesteś w stałym kontakcie z Klientami? Korzystasz z nowoczesnych urządzeń mobilnych? Szybkość działania Twojej Firmy zależy od urządzeń mobilnych? Chcesz minimalizować koszty napraw uszkodzeń mechanicznych sprzętu? Jeżeli chociaż na jedno pytanie odpowiedziałeś tak, mamy dla Ciebie optymalne rozwiązanie. + Usługi serwisowe można nabyć przy zakupie nowych urządzeń w sieci Polkomtel wraz z zakupem usług telekomunikacyjnych albo przy zakupie samych urządzeń w sieci Polkomtel + Usługa aktywowana przez Opiekuna/DOKB na wniosek Klienta w ciągu 10 dni roboczych od daty zakupu urządzeń na fakturze albo 20 dni roboczych od daty dokumentu dostawy z magazynu centralnego Polkomtel + Usługa Serwis Urządzenia dla Firm obejmuje 90% przypadków uszkodzeń mechanicznych jakie występują w urządzeniach + Usługa Serwis Wyświetlacza dla Firm obejmuje 76% przypadków uszkodzeń mechanicznych jakie występują w urządzeniach Usługi Serwisowe Plus dla Firm Usługa serwisowa to nie ubezpieczenie, w ramach usługi wykonujemy naprawę urządzenia niezależnie od przyczyny uszkodzenia Brak kosztów wykonania naprawy aż do wartości ceny zakupu urządzenia Najszerszy zakres ochrony serwisowej na rynku Dedykowana Infolinia Techniczna Nielimitowany dostęp do Aplikacji diagnostycznej SmartSkaner+ Portal dla Klienta dopasowany do potrzeb najbardziej wymagających Klientów
3
Usługi Serwisowe Urządzeń dla Firm Specyfikacja produktu
Serwis Urządzenia dla Firm Poszerzony zakres ochrony serwisowej, krótszy czas naprawy (24h – 5 dni – 24h), urządzenie zastępcze w cenie usługi Serwis Wyświetlacza dla Firm Podstawowy zakres ochrony serwisowej, czas naprawy 24h – 7 dni – 24 h, urządzenie zastępcze opcjonalne w cenie 40,65 zł netto Serwis Urządzenia 7,99 zł netto Serwis Wyświetlacza 4,06 zł netto Uszkodzenie wyświetlacza Zalanie wodą Uszkodzenie obudowy, aparatów i przycisków Infolinia techniczna Aplikacja diagnostyczna Usługi można aktywować w ciągu 10 dni roboczych od daty sprzedaży Urządzenia wskazanej na fakturze za zakup Urządzenia w sieci Polkomtel albo 20 dni roboczych od daty sprzedaży Urządzenia wskazanej na dowodzie wydania w przypadku sprzedaży przez magazyn centralny Polkomtel
4
Usługa Serwis Urządzenia dla Firm
12 miesięcy 24 miesiące 36 miesięcy 96 zł netto 192 zł netto 288 zł netto Okres trwania usługi vs suma opłat – ta usługa naprawdę się opłaca! Zobacz ile zapłacisz za naprawę telefonu o wartości 1500zł jeśli nie masz wykupionej usługi Serwis Urządzenia dla Firm Usługa obejmuje jedną Naprawę na 12 miesięcy niezależnie od przyczyny wystąpienia uszkodzenia. W ramach Usługi realizowana jest jedna Naprawa z katalogu np. Naprawa Wyświetlacza lub Obudowy co oznacza wykorzystanie limitu rocznego. Jeśli jednocześnie ulegnie Uszkodzeniu Wyświetlacz i Obudowa – wszystko zostanie naprawione w ramach jednego świadczenia. Wartość Naprawy realizowana jest do wysokości ceny brutto urządzenia poza promocją z dnia zakupu w sieci Plus 1 dzień roboczy 5 dni roboczych od chwili otrzymania zgłoszenia Uszkodzenia na odebranie Urządzenia od Klienta na przekazanie kurierowi do doręczenia Urządzenia do Klienta Harmonogram dotyczący Naprawy Zyskujesz Gwarancja wykonania Naprawy przedstawionych na zdjęciu elementów, niezależnie od przyczyny wystąpienia uszkodzenia; Brak kosztów Naprawy aż do wysokości ceny netto zakupu urządzenia poza promocją Naprawiasz uszkodzenia mechaniczne, które nie są objęte Gwarancją Producenta; Nie martwisz się znalezieniem serwisu, uszkodzenie zgłaszasz na Infolinii lub on-line na Korzystasz z obsługi door-to-door; Posiadasz darmowy transport Urządzenia na terenie Polski; W cenie usługi masz do dyspozycji Urządzenie Zastępcze na czas naprawy bez dodatkowych opłat. 1 Naprawa 2 Naprawy 3 Naprawy od chwili dostarczenia Urządzenia do Punktu naprawczego na wykonania Naprawy
5
Usługa Serwis Wyświetlacza dla Firm
12 miesięcy 24 miesiące 36 miesięcy 49 zł netto 97 zł netto 146 zł netto Usługa obejmuje jedną Naprawę na 12 miesięcy niezależnie od przyczyny wystąpienia uszkodzenia. Wartość Naprawy realizowana jest do wysokości ceny brutto urządzenia poza promocją z dnia zakupu w sieci Plus 1 dzień roboczy 7 dni roboczych od chwili otrzymania zgłoszenia Uszkodzenia na odebranie Urządzenia od Klienta na przekazanie kurierowi do doręczenia Urządzenia do Klienta Harmonogram dotyczący Naprawy Zyskujesz Gwarancja wykonania Naprawy przedstawionych na zdjęciu elementów, niezależnie od przyczyny wystąpienia uszkodzenia; Brak kosztów Naprawy aż do wysokości ceny netto zakupu urządzenia poza promocją; Naprawiasz uszkodzenie mechaniczne, które nie jest objęte Gwarancją Producenta; Nie martwisz się znalezieniem serwisu, uszkodzenie zgłaszasz na Infolinii lub on-line na Korzystasz z obsługi door-to-door; Posiadasz darmowy transport Urządzenia na terenie Polski; Masz do dyspozycji opcjonalne Urządzenie Zastępcze na czas naprawy za opłatą 40,65 zł netto. 1 Naprawa 2 Naprawy 3 Naprawy W ramach Usługi realizowana jest jedna Naprawa Wyświetlacza co oznacza wykorzystanie limitu rocznego. Zobacz ile zapłacisz za naprawę telefonu o wartości 1500zł jeśli nie masz wykupionej usługi Serwis Wyświetlacza dla Firm Okres trwania usługi vs suma opłat – ta usługa naprawdę się opłaca! od chwili dostarczenia Urządzenia do Punktu naprawczego na wykonania Naprawy
6
Usługi Serwisowe Plus dla Firm Integralne elementy oferty
Portal dla Klienta naprawaplus.pl Aplikacja diagnostyczna SmartSkaner+ lnfolinia techniczna Wsparcie Klientów w zakresie: przyjmowanie zgłoszenia (dni robocze, 8:00 – 18:00) udzielenie informacji nt. statusu naprawy diagnoza uszkodzenia przygotowanie urządzenia do odbioru przez kuriera udzielanie informacji o uprawnieniach gwarancyjnych Informacje o usłudze Zgłoszenie uszkodzenia 24/7/365 Sprawdzenie statusu naprawy Regulamin usługi Formularz kontaktowy
7
Usługi Serwisowe Plus dla Firm to najlepsza oferta na rynku*
*Porównanie własne. Stan na r.
8
Porównanie ofert rynkowych
Polkomtel T-Mobile Ubezpieczenie Orange Serwis Play Ubezpieczenie Serwis Wyświetlacza Serwis Urządzenia Ubezpieczenie Urządzenia Basic Orange Smart Care Ochrona Wyświetlacza Urządzenia objęte Usługą Smartfon Telefon komórkowy Tablet, Laptop Smartfon Telefon komórkowy Tablet Smartfon Telefon komórkowy Tablet Cena netto / m-c 4,06 zł 7,99 zł 8,50 zł 7,31 zł 4,99 zł Zakres Produktu Uszkodzenie mechaniczne wyświetlacza √ Uszkodzenie obudowy x Uszkodzenie innych elementów (aparat, przyciski) Zalanie Warunki kontraktowe Naprawa niezależnie od przyczyny i okoliczności uszkodzenia Udział własny 0 zł 0 zl 59 zł i 99 zł (pow. 999zł) Limit napraw 1 na 12 miesięcy Bez ogr. do limitu 1000zł Bez ogr. do limitu 800zł Bez ogr. do limitu 600zł Limit na każdą naprawę wartość urządzenia 1000 zł / rok 800 zł / rok 600 zł / rok Darmowa dostawa od Klienta do punktu naprawczego Darmowa dostawa po naprawie z punktu naprawczego do Klienta Urządzenie zastępcze na czas naprawy Opcjonalne 40,65zł netto Obszar obowiązywania Usługi Świat Polska Obszar świadczenia naprawy SLA Czas na odbiór urządzenia od Klienta 24h 48h Czas na naprawę 7 dni 5 dni 7 dni / 10 dni (Apple) Czas na dostarczenie naprawionego urządzenia do Klienta Obsługa Klienta Web-portal dla Klienta Zgłoszenie szkody przez internet Zgłoszenie szkody przez CC Sprawdzenie statusu szkody przez internet Sprawdzenie statusu szkody przez CC
9
Usługi Serwisowe Plus dla Firm Najważniejsze korzyści i przewagi produktowe
W przeciwieństwie do ubezpieczeń usługi Serwis Wyświetlacza dla Firm i Serwis Urządzenia dla Firm obejmują naprawę niezależnie od przyczyny i okoliczności uszkodzenia Klient zgłaszający uszkodzenie nie musi opisywać okoliczności przy zgłoszeniu sprzętu do naprawy Brak wyłączeń odpowiedzialności znanych z produktów ubezpieczeniowych (z wyjątkiem umyślnego uszkodzenia urządzenia lub zalania innym płynem niż woda) Naprawa do wysokości wartości cennikowej urządzenia z dnia zakupu Brak limitu kwotowego naprawy (vs 1000 zł / rok T-Mobile, 800 zł / rok w Orange i 600 zł / rok w Play) Brak Udziału Własnego (versus UW 59 zł - urządzenie do 999 zł i UW 99 zł - urządzenie pow. 999 zł w Play) Możliwość dopasowania okresu ochrony serwisowej do indywidualnych potrzeb Klienta (12, 24, 26 miesięcy) i rezygnacji przez Klienta z usługi w dowolnej chwili Minimum formalności - usługa aktywowana jako usługa dodatkowa Polkomtel na wniosek Klienta i doliczana do faktury
10
Proces realizacji Usług Serwisowych dla Firm Zgłoszenie naprawy
Uszkodzenie Zgłoszenie Naprawy przez CC lub www Zamówienie kuriera Odebranie urządzenia Naprawa urządzenia Dostarczenie naprawionego urządzenia Klient zgłasza uszkodzenie urządzenia dzwoniąc na dedykowany numer CC lub za pośrednictwem DC rejestruje zgłoszenie DC informuje Klienta o dalszym procesie naprawy i uzgadnia termin odbioru urządzenia System DC weryfikuje aktywację usługi Rejestracja zgłoszenia System DC zamawia kuriera na termin uzgodniony z Klientem Akceptacja Naprawy Informacja o terminie odbioru urządzenia Kurier odbiera od Klienta uszkodzone urządzenie Informacja o zakończeniu naprawy i terminie dostarczenia urządzenia Kurier dostarcza do Klienta naprawione urządzenie Kurier dostarcza uszkodzone urządzenie do serwisu Serwis naprawia urządzenie Dostęp do statusu Naprawy SMS
11
Dziękuję za uwagę
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.