Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałKrystyna Zielińska Został zmieniony 6 lat temu
1
plan działań zespołu projektowego Szkoły Podstawowej nr 1 w Zawoi
SZKOLNY QUEST plan działań zespołu projektowego Szkoły Podstawowej nr 1 w Zawoi
2
Gra edukacyjna z elementami szyfrowania i zastosowania kodów QR oraz rozwiązywania łamigłówek. Projekt nie jest jednorazowy, ma on charakter odnawialny, co roku będzie przygotowany i modyfikowany przez inną grupę uczniów.
3
utworzymy zespoły robocze i podzielimy się zadaniami do wykonania
4
opracujemy regulamin gry
5
zaprojektujemy plakat promujący grę
6
ustalimy, gdzie będą umieszczone karki z kodami QR
7
opracujemy własny szyfr a - @ ą - % b - & c - Ω ć - ◊ d - $ e -
opracujemy własny szyfr a ą - % b - & c - Ω ć - ◊ d - $ e - ? f - / g - > h - < i - ! j - # k - © l - ← m - ↑ n - ↔ ń - ∆ o - ∞ ó - ‡ p - € r - ¶ s - • ś - ℓ t – ‰ u - ∑ w - ∏ y - :) z - ¤ ż - ≈ ź - ↕
8
wymyślimy hasło końcowe i zaszyfrujemy go
VHNUHWDULDW klucz szyfru na
9
przygotujemy teksty do kodowania i wygenerujemy kody QR
SALA 217 N
10
wydrukujemy kartki z kodami QR i zaszyfrowanymi literami hasła
11
przygotujemy wzór karty zaliczeniowej gry z miejscem na pieczątkę
12
wyznaczymy osobę z pieczątką „kapitana gry” w celu potwierdzenia zakończenia gry
13
przygotujemy zadanie dodatkowe na koniec gry - rozwiązanie łamigłówki
14
zrobimy promocję gry w szkole
15
przeprowadzimy grę w szkole
16
uczestnicy ocenią grę
17
zrobimy podsumowanie gry i wręczymy nagrody
18
przygotował zespół projektowy szkolnego questu
Pozdrawiamy!
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.