Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałStanisława Czarnecka Został zmieniony 6 lat temu
1
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży
2
Strategia, produkty itd. vs egzekucja
3
Pleśń / przeterminowane produkty
Wyzwania związane z egzekucją Braki Pleśń / przeterminowane produkty Bałagan
4
Platforma do zarządzania i weryfikacji zadań
5
3 elementy platformy Aplikacja mobilna dla pracowników
Graficzny edytor zadań Weryfikacja i raportowanie
6
Elementy platformy – aplikacja mobilna
INSTRUKCJA TEST Lista zadań Szkolenie Wykonanie zadania
7
Elementy platformy – edytor zadań
Graficzny edytor zadań
8
Elementy platformy – edytor zadań
Graficzny edytor zadań
9
Weryfikacja i raportowanie
10
Elementy platformy – weryfikacja i raportowanie
Zadanie zaliczone Zadanie odrzucone
11
Case Study – zarządzanie pracownikami
12
Case Study – zarządzanie pracownikami sieci
Zlecanie i kontrola ekspozycji promocyjnych Codzienna kontrola ekspozycji wrażliwych np. produktów świeżych Kontrola ekspozycji marki własnej Narzędzie raportowania dla kontroli wewnętrznej Wsparcie przyjęcia towaru w sklepie Koordynacja na poziomie regionów i centralnym
13
Case Study – audytowanie promocji
14
Kontrola egzekucji promocji centralnych
Case Study – audytowanie promocji Kontrola egzekucji promocji centralnych Audyt dodatkowych lokalizacji FMCG Audyt wybranych promocji nie-FMCG Audyt wybranych promocji w alei wejściowej Łączenie wyników audytu z fakturami promocyjnymi dla dostawcy Łączenie pozostałych aktywności promocyjnych (gazetka, online) z fakturami promocyjnymi
15
Case Study – wdrażanie planogramów
16
Case Study – wdrażanie planogramów
Tworzenie instrukcji dla pracowników (zdjęcia planogramów, wideo i opisy) Dystrybucja zadań do sklepów wielkości kategorii Wsparcie aplikacji przy tworzeniu nowego ustawienia kategorii (w tym komunikacja z centralą) Raportowanie realizacji (zdjęcia, film)
17
Zastosowania Zarządzanie zadaniami pracowników w sklepach
przedstawicieli handlowych Zarządzanie merchendiserami i ankieterami Audyty konkurencji przez pracowników sklepu Dokumentacja promocji na potrzeby VAT i UOKiK Szkolenia i komunikacja z pracownikami w terenie
18
Korzyści Zwiększenie efektywności sprzedaży – zwiększenie obrotów
Większa efektywność zasobów ludzkich – obniżenie kosztów Skrócenie time2market – promocji oraz wprowadzania nowego asortymentu Lepsza współpraca z producentami Zabezpieczenie na wypadek kontroli VAT, UOKIK Efektywne weryfikowanie działań konkurencji
19
Zewnętrzni pracownicy i crowdsourcing
Oferta Platforma Wdrożenie, utrzymanie i rozwój platformy Zewnętrzni pracownicy i crowdsourcing
20
Licencja, utrzymanie i rozwój
Polityka cenowa Wdrożenie Jednorazowa opłata wdrożeniowa Licencja, utrzymanie i rozwój Opłaty miesięczne Usługi dodatkowe Wyceniane indywidualne
21
Co potrzebujemy? Harmonogram Jak wdrożyć
Struktura użytkowników i uzgodnienie zadań na start Branding – logo firmy, wybrane 2 kolory, nazwa i ikona aplikacji Szkolenie operatorów aplikacji z zespołu klienta Harmonogram Przekazanie informacji jw. Przygotowanie wersji testowej - 7 dni Przygotowanie wersji gotowej do uruchomienia, szkolenie – 7 dni
22
Dziękujemy – zadanie zaliczone!
Arkadiusz Cybulski Dyrektor Zarządzający
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.