Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
„Zarządzanie szkołą” 13 listopada 2017 r.
Szkolenie „Zarządzanie szkołą” 13 listopada 2017 r.
2
Planowanie działań pod kątem osiągania lepszych wyników z przedmiotów zawodowych
3
Praktyczna nauka zawodu w szkole
i u pracodawcy Współpraca szkół zawodowych z pracodawcami w obszarze praktycznej nauki zawodu
4
Inicjatywa dyrektorów szkół w zakresie tworzenia klas patronackich
5
Współpraca z pracodawcami i praktykami w ramach tworzenia programów nauczania
6
Organizowanie we współpracy z pracodawcami szkoleń i staży dla nauczycieli przedmiotów zawodowych z zastosowania nowych technologii w przemyśle
7
Wsparcie kierowników kształcenia praktycznego, nauczycieli przedmiotów zawodowych i doradców zawodowych przez pracodawców (patronów)
9
ASO Mercedes Benz Mojsiuk Sp z o.o. (6godz. - 8.00 do 14.00)
KLASA: TIIB WTOREK Rok szkolny 2016/2017 Opiekun: Andrzej Borodyn L.p. Nazwisko i imię 30.08 n 6.09 p 13.09 n 20.09 p 27.09 n 4.10 p 11.10 n 18.10 p 25.10 n 1.11 p 8.11 n 15.11 p 22.11 n 29.11 p 6.12 n 13.12 p 20.12 n 27.12 p 3.01 n 10.01 p 17.01 n 24.01 p 31.01 n 7.02 p 14.02 n 21.02 p 28.02 n 7.03 p 14.03 n 21.03 p 28.03 n 4.04 p 11.04 n 18.04 p 25.04 n 2.05 p 9.05 n 16.05 p 23.05 n 30.05 p 6.06 n 13.06 p 20.06 n 1 a w Wszystkich Świętych Zimowa przerwa świąteczna Ferie zimowe Wiosenna przerwa świąteczna Dzień wolny od zajęć dydaktycznych z Pisemny egzamin zawodowy M.18 2 b 3 c® 4 d 5 e® 6 f 7 g 9 h 10 i 12 j® 13 k 14 l® 15 m 16 n 20 o® 21 p 22 r® 23 s® 24 t w, z - wprowadzenie (w) oraz zakończenie i rozliczenie z zajęc (z). ® - uczniowie rezerwowi do ewentualnej wymiany w trakcie trwania roku szkolnego 2016/2017
10
Realizacja tematów w ASO Mercedes Benz przez ucznia: Boguszewski Eryk
WTORKI Nazwisko i imię Data 20.09 27.09 04.10 11.10 18.10 25.10 08.11 15.11 Boguszewski Eryk Obecność
11
Dział Nr tematu Treść tematu Zaliczono Nie zaliczono Podpis
Data Dział Nr tematu Treść tematu Zaliczono Nie zaliczono Podpis DS 5.1 Pomiar ciśnienia sprężania silników spalinowych + BHP PEiEN2 E 3.2 Zasady obsługiwania się miernikiem uniwersalnym na dziale PEiEN 3 + BHP SIL 3.2 Regulacja luzów zaworowych silnika + BHP E 3.3 Sprawdzanie i obsługa układu centralnego zamka + BHP 5.2 Diagnostyka układów silnika za pomocą testera OBD (EOBD) + BHP E 3.4 Sprawdzanie, obsługa układu elektrycznej regulacji i ogrzewania lusterek + BHP 3.3 Wymontowanie oraz zamontowanie silnika + BHP E 3.5 Sprawdzanie, obsługa układów elektrycznej regulacji i ogrzewania foteli + BHP DS. 5.3 Diagnostyka układu hamulcowego + BHP E 3.6 Diagnostyka i obsługa elektrycznego układu wspomagania kierownicy + BHP 3.4 Obsługa i naprawa układu chłodzenia silnika + BHP E 3.7 Sprawdzanie i obsługa układu wycieraczek oraz spryskiwaczy + BHP 3.5 Obsługa i naprawa układu smarowania silnika + BHP E 3.8 Sprawdzanie i obsługa układu elektrycznego otwierania/zamykania szyb + BHP 5.4 Diagnostyka układu zawieszenia + BHP E 3.9 Diagnostyka i obsługa elektrycznych elementów ogrzewania wnętrza pojazdu samochodowego + BHP
12
Lp BADANY OBSZAR OCENA PRACY UCZNIA NIEZADAWALAJĄCA DOBRA WYJĄTKOWA 1 PRZYGOTOWANIE DO ZAJĘĆ, PUNKTUALNOŚĆ 2 ZAANGAŻOWANIE W PRACĘ ASO 3 ZAANGAŻOWANIE W WYKONANIU PRZYDZIELONEJ PRACY 4 JAKOŚĆ WYKONANIA PRZYDZIELONEJ PRACY 5 WIEDZA TEORETYCZNA 6 POSŁUGIWANIE SIĘ DOKUMENTACJĄ TECHNICZNĄ 7 POSŁUGIWANIE SIĘ OPROGRAMOWANIEM KOMPUTEROWYM 8 KULTURA OSOBISTA UWAGI KOŃCOWE: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… PODPIS MECHANIKA/MISTRZA: PODPIS KIEROWNIKA ……………………………………… ………………………………………..
13
Ogólnym celem kształcenia zawodowego jest przygotowanie uczących się do życia w warunkach współczesnego świata, wykonywania pracy zawodowej i aktywnego funkcjonowania na zmieniającym się rynku pracy.
14
„Planowanie i organizacja zawodowych zajęć otwartych”
Współpraca szkół zawodowych
15
Niezbędne jest tworzenie partnerskiej współpracy między przedszkolami, szkołami podstawowymi i gimnazjami a szkołami zawodowymi
16
Konieczne jest tworzenie partnerskiej współpracy między szkołami podstawowymi, gimnazjami a szkołami zawodowymi i pracodawcami
17
Od przedszkola... Warto pomyśleć o współpracy ze szkołami zawodowymi już na poziomie przedszkola.
18
Dziękuję za uwagę! dr inż. Grzegorz Szyjka tel
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.