Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Zebranie z rodzicami Klasa 5 Wychowawca: Katarzyna Lesicz-Stanisławska.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Zebranie z rodzicami Klasa 5 Wychowawca: Katarzyna Lesicz-Stanisławska."— Zapis prezentacji:

1 Zebranie z rodzicami Klasa 5 Wychowawca: Katarzyna Lesicz-Stanisławska

2 NAUCZYCIELE PRZEDMIOTOWI:
Katarzyna Lesicz-Stanisławska – język polski, wychowawca Marta Chojczak – język angielski Małgorzata Franczuk – język francuski (grupa zaawansowana) Anastasia Van Kannel – język francuski Magdalena Hofman – matematyka Dorota Luberda – przyroda Dariusz Mencel – historia Marta Jędrzejczyk – muzyka Joanna Wójcik – plastyka Mateusz Oborzyński – religia Marcin Kielin – etyka Wojciech Błaszczuk – wychowanie fizyczne Krzysztof Wasilewski – zajęcia komputerowe OPIEKA PSYCHOLOGICZNA: Marta Pociecha

3 KALENDARZ ROKU SZKOLNEGO 2017/2018

4 ZMIANY W WSO OCENA POSTĘPÓW W NAUCE OCENA ZACHOWANIA

5 PROJEKT INTEGRACYJNO-HISTORYCZNY
Projekty edukacyjne 2017/2018 PROJEKT INTEGRACYJNO-HISTORYCZNY PROJEKT TEATRALNY PROJEKT NAUKOWY

6 PROJEKT INTEGRACYJNO-HISTORYCZNY
Termin: września 2017 roku (klasy 4a i 4b) 4-6 października 2017 roku (klasy 5 i 6) Miejsce: Golub Dobrzyń Opiekunowie: klasy 4a i 4b p. Anna Wasiak, p. Natalia Karpowicz, p. Artur Lipian, p. Sarah Johnson klasy 5 i 6 p. Katarzyna Lesicz-Stanisławska, p. Wojciech Błaszczuk, p. Stephen Bergen, p. Lucas Kuzma Zajęcia w języku polskim i angielskim

7 PROJEKT INTEGRACYJNO-HISTORYCZNY
Cele: - integracja zespołów klasowych, - wdrażanie do współdziałania, - zdobycie wiedzy na temat średniowiecznej kultury dworskiej i rycerskiej, - poznanie legend związanych ze średniowiecznymi zamkami, - zdobycie wiedzy na temat średniowiecznych stylów architektonicznych, - wykonanie pracy plastycznej – makieta średniowiecznego zamku. Partnerzy: English Pro Academy Lider projektu: p. Anna Wasiak (klasy 4a i 4b) p. Katarzyna Lesicz-Stanisławska (klasy 5 i 6)

8 PROJEKT INTEGRACYJNO-HISTORYCZNY
KLASY 4a i 4b Dzień 2., czwartek (120min. kl. 4b) j. polski A. Wasiak (120min. Kl. 4a) ed. kanadyjska A. Lipian (90min. kl. 4b) ed. kanadyjska A. Lipian (90min. Kl. 4a) j. polski A. Wasiak Dzień 3., piątek (40min. kl. 4a) j. francuski N. Karpowicz (45min. Kl. 4b) j. polski A. Wasiak (40min. kl. 4b) ed. kanadyjska A. Lipian (45min. Kl. 4b) j. francuski N. Karpowicz KLASY 5 i 6 Dzień 2., czwartek (120min. kl. 5) ed. kanadyjska L. Kuzma (120min. kl. 6) ed. kanadyjska S. Bergen (90min. kl. 5) j. polski K. Lesicz-Stanisławska (90min. kl. 6) j. polski K. Lesicz-Stanisławska Dzień 3., piątek (90min. kl. 5) j. polski K. Lesicz-Stanisławska (90min. kl. 6) ed. kanadyjska L. Kuzma DEKLARACJA UDZIAŁU

9 PROJEKT TEATRALNY Termin: 22-24 listopada 2017 roku Miejsce: Warszawa
Realizatorzy: p. Anna Wasiak, p. Katarzyna Lesicz-Stanisławska, p. Stephen Bergen, p. Lucas Kuzma, p. Marta Jędrzejczyk, p. Artur Lipian, p. Marta Chojczak Zajęcia w języku polskim i angielskim

10 PROJEKT TEATRALNY Cele:
- zdobycie wiedzy teoretycznej dotyczącej teatru, jego genezy i historii, - poznanie języka teatru, - zdobycie wiedzy na temat specyfiki pracy ludzi związanych z teatrem (spotkania z ludźmi teatru), - samodzielne przygotowanie przez uczniów krótkiej, improwizowanej etiudy teatralnej, - obejrzenie wybranego spektaklu teatralnego, - rozbudzanie postawy empatii (akcja charytatywna). Partnerzy: Dom Artysty Weterana w Skolimowie, teatry warszawskie. Zajęcia w języku polskim i angielskim

11 Szczegóły projektu zostaną podane w czasie zebrania semestralnego.
PROJEKT NAUKOWY Termin: marca 2018 roku Miejsce: Warszawa Realizatorzy: p. Dorota Luberda, p. Magdalena Hofman, p. Stephen Bergen, p. Lucas Kuzma, p. Krzysztof Wasilewski, p. Artur Lipian, p. Marta Chojczak Zajęcia w języku polskim i angielskim Szczegóły projektu zostaną podane w czasie zebrania semestralnego.

12

13 TEMATY REALIZOWANE Z UCZNIAMI PRZEZ PSYCHOLOGA SZKOLNEGO wrzesień – „Talenty, możliwości, potencjał” październik – „Budowanie wiary w siebie, swoje możliwości, samoocena” listopad – „Bądź kumplem, kumpelą - nie dokuczaj” grudzień – „Samodzielność i odpowiedzialność” styczeń – „Cyberprzemoc”

14 rozpoczęcie roku szkolnego, ślubowanie kl. 1, dzień chłopaka,
WYDARZENIA SZKOLNE I KLASOWE W ROKU 2017/2018: rozpoczęcie roku szkolnego, ślubowanie kl. 1, dzień chłopaka, Halloween, koncert „Kocham Cię, Polsko”, Mikołajki, kiermasz świąteczny i szlachetna paczka, spotkania świąteczne z rodzicami, dyskoteka kl. 4-6, Walentynki, święto wiosny, Frankofonia, zielona szkoła, zakończenie roku szkolnego. Turnieje sportowe: turniej tenisa stołowego, turniej piłki nożnej.

15 KONKURSY PROGRAM POLSKI PROGRAM KANADYJSKI
Olimpiada Olimpus j. polski (sesja zimowa), Olimpiada Olimpus matematyka (sesja zimowa), Konkurs kuratoryjny z j. polskiego i matematyki (o ile się odbędą), Konkurs Recytatorski „Warszawska Syrenka”, Międzynarodowy Konkurs „Kangur Matematyczny”, Ogólnopolski Konkurs Nauk Przyrodniczych „Świetlik”, Olimpiada Olimpus Matematyka (sesja wiosenna) Konkurs Matematyczny „Albus” PROGRAM KANADYJSKI Ogólnopolski Konkurs j. angielskiego „Multitest” Olimpiada Olimpus J. angielski (sesja zimowa) Konkurs Piosenki Angielskiej Meridian Ogólnopolski konkurs z j. angielskiego FOX kl. 4 Konkurs z j. angielskiego online „The big challenge”kl. 5-6 ACT&SING IN ENGLISH The International Speaking Contest Egzaminy Cambridge

16 Priorytety wychowawcze w klasie 5
wdrażanie do wzajemnego szacunku i pozytywnych, koleżeńskich relacji, rozwiązywanie bieżących konfliktów bez agresji i wzajemnych oskarżeń, wdrażanie do systematyczności i odpowiedzialności za swoją pracę, motywowanie do nauki i podejmowania wyzwań, zachęcanie do bezinteresownej pomocy innym, egzekwowanie czystości i porządku w miejscu pracy, praca nad utrzymaniem dyscypliny w czasie wszystkich zajęć lekcyjnych, kontrola pełnego przygotowania do zajęć, kontrola noszenia stroju szkolnego i obuwia na zmianę.

17 Priorytety wychowawcze w klasie 5
wdrażanie uczniów do większej samodzielności w pracy indywidualnej w domu, praca nad wzmocnieniem indywidualnych mocnych stron uczniów i ich pozytywną samooceną, motywowaniem samorządu klasowego do bardziej wytężonej pracy na rzecz klasy i szkoły, ścisła współpraca z rodzicami oraz wykorzystanie ich potencjału w pracy na rzecz klasy i szkoły (propozycja zebrania 25 października, przed spotkaniami indywidualnymi).

18 Strój galowy i strój codzienny

19 Tak prezentujemy się w mundurkach galowych…
a kolorowe ubrania i rajstopy nosimy w piątki…

20 WYJŚCIA KLASOWE pierwszy semestr
PAŹDZIERNIK – wyjazd projektowy do Golubia Dobrzynia LISTOPAD – Laboratorium Ciemności (warsztaty z niewidomymi, godzina 11:00) GRUDZIEŃ – warsztaty okolicznościowe w Galitsyna Art School STYCZEŃ – kino (aktualny, wartościowy film)

21 ZAJĘCIA DODATKOWE DLA UCZNIÓW KLASY 5
PONIEDZIAŁEK GODZINA „0” konsultacje z języka angielskiego (L. Kuzma) koło matematyczne 4-6 (M. Hofman) GODZINA 8-9 koło teatralne (K. Lesicz-Stanisławska, S. Bergen) WTOREK konsultacje matematyka (M. Hofman) GODZINA 8 zajęcia muzyczne (M. Jędrzejczak) klub tenisa stołowego (W. Błaszczuk) koło przyrodnicze (D. Luberda) terapia pedagogiczna (K. Lesicz-Stanisławska)

22 ZAJĘCIA DODATKOWE DLA UCZNIÓW KLASY 5
ŚRODA GODZINA „0” lekcja języka angielskiego (M. Chojczak) GODZINA 8 gimnastyka sportowa (W. Błaszczuk) konsultacje język polski (K. Lesicz-Stanisławska) GODZINA 8-9 koło historyczne (D. Mencel) GODZINA 9 terapia pedagogiczna (K. Lesicz-Stanisławska)

23 ZAJĘCIA DODATKOWE DLA UCZNIÓW KLASY 5
CZWARTEK GODZINA „0” terapia pedagogiczna (K. Lesicz-Stanisławska) GODZINA 8 konsultacje przyroda (D. Luberda) gry zespołowe (W. Błaszczuk) GODZINA 9 piłka nożna (W. Błaszczuk) PIĄTEK koło język francuski (K. Majewska) klub biegacza (S. Bergen) klub IT (K. Wasilewski)

24 PRZEDMIOTOWY SYSTEM OCENIANIA

25 LEKTURY UZUPEŁNIAJĄCE:
LEKTURY OBOWIĄZKOWE: Ferenc Monar, Chłopcy z Placu Broni Józef Wybicki, Mazurek Dąbrowskiego Jan Parandowski, Mitologia Bolesław Prus, Katarynka Henryk Sienkiewicz, Janko Muzykant Lucy Maud Montgomery, Ania z Zielonego Wzgórza Henryk Sienkiewicz, W pustyni i w puszczy Alfred Szklarski, Tomek w krainie kangurów Rafał Kosik, Felix, Net i Nika Joseph Rudyard Kipling, Księga dżungli Adam Mickiewicz, Pani Twardowska (w podręczniku) LEKTURY UZUPEŁNIAJĄCE: Janusz Christa, Kajko i Kokosz, szkoła latania (komiks) Vera Luisa, Nazywam się Maria Skłodowska-Curie

26 KOMUNIKACJA 606 824 500 katarzyna.lesicz@internationalschool.pl
dziennik Librus klasowa strona www

27 DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ


Pobierz ppt "Zebranie z rodzicami Klasa 5 Wychowawca: Katarzyna Lesicz-Stanisławska."

Podobne prezentacje


Reklamy Google