Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałMaciej Sikora Został zmieniony 6 lat temu
1
Program „Działaj Lokalnie” Zasady komunikacji i promocji
2
Cele: Promocja „Działaj Lokalnie”,
Promocja sieci Ośrodków Działaj Lokalnie, Poprawa jakości materiałów na stronach i w mediach społecznościowych, Promocja zaangażowania
3
Główne zasady Stosowanie logotypów „Działaj lokalnie” przy promocji własnych przedsięwzięć. Informacja o dofinansowaniu: „dofinansowano ze środków Programu Działaj Lokalnie Polsko – Amerykańskiej Fundacji Wolności realizowanego przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce”
4
Stowarzyszenie „Dziecko”
5
Główne zasady: Promocja projektów na stronach ODL i głównej „Działaj Lokalnie” Promocja projektów w mediach społecznościowych Promocja w lokalnych mediach ODL mają obowiązek wybrać projekty z potencjałem do promocji regionalnej/ ogólnopolskiej
6
Jak zainteresować media?
7
Czy nasz projekt jest fajny?
8
Rekomendacje DL: Mówimy o tym, co jest naprawdę ważne i wpisuje się w szerszy kontakt społeczny, Mówimy prostym językiem, jesteśmy otwarci na komunikację, Pracujemy nad budową informacji Dbamy o detale
9
Na co kładziemy nacisk? Human story – stawiamy na ludzi,
Język konkretnych korzyści, Pozytywny przekaz, Mówimy obrazem: Infografiki/ zdjęcia Jesteśmy aktualni
10
Media a NGO Co powiedzieli nam dziennikarze?
Informowanie przed wydarzeniem, Wskazanie najciekawszego momentu wydarzenia, Wyznaczenie osoby do kontaktu, Przygotowanie wypowiedzi. Media a NGO
11
Jak zbudować dobrą notatkę?
Co? Kto? Kiedy? Gdzie? W Jaki sposób? Po co? Co w związku z tym? Zasada trójkąta: Tytuł Lead treść
12
Jakimi narzędziami dysponujemy?
13
Social media Lubisz to? W promocji „Działaj Lokalnie” stawiać będziemy
na media społecznościowe: facebook, Youtube. Kanał na youtube: Ośrodek Działaj Lokalnie Gostyń
14
Czy każdy projekt musi mieć swoje profile w mediach społecznościowych?
SIECIUJMY SIĘ! Magia hasztag #odlgostyn #dzialajlokalnie @dzialajlokalnie
15
Dobry news facebookowy….
16
Na facebooku liczą się obrazki….
17
Przepis na sukces 1. Kontaktujmy się 2. Pamiętajmy o robieniu zdjęć
3. Chwalmy się swoimi osiągnięciami 4. Promujmy się nawzajem 5. Szukajmy nieoczywistych rozwiązań
18
Zadanie domowe Przesłanie na maila: przynajmniej 3 newsów wraz ze zdjęciami z projektu: przed, w trakcie i po realizacji projektu
19
Bądźmy w kontakcie
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.