Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola"— Zapis prezentacji:

1 internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

2 Szkolenie internetowe
Agenda internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola 2

3 Agenda www.hoopcola.pl Kampania: Faza I
24 czerwca Polskim Dniem Przytulania Kampania: Faza II Eventy: Juwenalia 2009 Kampania Faza III Kampania: Faza IV 4. Finał 24 czerwca – Dzień Przytulania internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola 3

4 Szkolenie internetowe
internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola 4

5 internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

6 Liczba Unikalnych Użytkowników – – rozkład miesięczny internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

7 www.hoopcola.pl Liczba Odsłon – 40 364 – rozkład miesięczny
internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

8 www.hoopcola.pl Liczba Wizyt – 40 364 – rozkład miesięczny
internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

9 Szkolenie internetowe
Kampania: Faza I internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola 9

10 Kampania Faza I internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

11 Kampania Faza I internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

12 Kampania Faza I internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

13 Szkolenie internetowe
internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola 13

14 internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

15 internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

16 Liczba Unikalnych Użytkowników – rozkład miesięczny Faza Teaser Faza Branding internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

17 www.dzienprzytulania.pl Liczba Odsłon - 884 554 – rozkład miesięczny
Faza Teaser Faza Branding internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

18 www.dzienprzytulania.pl Liczba Wizyt - 463 715 – rozkład miesięczny
Faza Teaser Faza Branding internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

19 www.dzienprzytulania.pl Podsumowanie: Ponad 135 000 głosów poparcia
Ponad potwierdzonych rejestracji Ponad fotografii dodanych przez Użytkowników internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

20 Szkolenie internetowe
Kampania: Faza II internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola 20

21 Kampania Faza II internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

22 Szkolenie internetowe
Kampania Faza II – afiliacja Szkolenie internetowe internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola 22

23 Kampania Faza II - afiliacja
internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

24 Kampania Faza II - afiliacja
internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

25 Szkolenie internetowe
Event Juwenalia internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola 25

26 Event Juwenalia Ponad 300 maskotek 24 000 naklejek 10 000 koszulek
internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

27 Event Juwenalia Miasta eventowe: Warszawa Kraków Katowice Poznań
Gdańsk Gdynia Toruń Wrocław Lublin internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

28 Event Juwenalia – Zebrano 2977 podpisów Kraków Zebrano 234234 podpisów
internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

29 Event Juwenalia – Zebrano 2267 podpisów Wrocław
internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

30 Event Juwenalia – Zebrano 2996 podpisów Warszawa
internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

31 Kampania: Faza III internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

32 Kampania: Faza III internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

33 Szkolenie internetowe
Kampania: Faza IV internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola 33

34 Kampania: Faza IV – 23 czerwiec
internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

35 Kampania: Faza IV – 24 czerwiec
internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

36 Kampania: Faza IV – 24 czerwiec
internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

37 Kampania: Faza IV – zakończenie
internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

38 Szkolenie internetowe
Finał – Dzień Przytulania internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola 38

39 Finał – Dzień Przytulania
24 czerwca – Finał Dzień Przytulania – Unikalni Użytkownicy internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

40 Finał – Dzień Przytulania
24 czerwca – Finał Dzień Przytulania – Liczba odsłon internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

41 internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola


Pobierz ppt "internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola"

Podobne prezentacje


Reklamy Google