Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałEwa Deska Został zmieniony 11 lat temu
1
CERTYFIKACJA KONSULTANTÓW wyznaczanie standardów na rynku rekrutacji Warszawa, 10 luty 2011
2
DLACZEGO CERTYFIKACJA? Brak określonych standardów na rynku rekrutacji Brak studiów przygotowujących do zawodu Konsultanta Brak innych mechanizmów weryfikujących kompetencje Konsultantów Europejskie tendencje – Certyfikat Konsultanta wprowadzony został już w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Luksemburgu i we Włoszech
3
CEL CERTYFIKACJI KONSULTANTÓW Celem Certyfikacji jest określenie standardu kompetencji Konsultantów, zajmujących się wspieraniem klientów w obszarze profesjonalnej rekrutacji i selekcji
4
ZASADY OGÓLNE CERTYFIKACJI o przyznanie Certyfikatu ubiega się sam Konsultant Certyfikacja odbywa się przynajmniej raz w roku Certyfikat nadawany jest na okres 5 lat Konsultanci oceniani są przez Komisję Certyfikacyjną
5
WARUNKI UBIEGANIA SIĘ O CERTYFIKAT Co najmniej 4-letnie doświadczenie na stanowisku Konsultanta w agencji zatrudnienia Wyższe wykształcenie Prezentacja przynajmniej trzech rekomendacji od klientów Rekomendacja od pracodawcy
6
ETAPY CERTYFIKACJI ETAP I Weryfikacja nadesłanej dokumentacji Analiza przedstawionych rekomendacji ETAP II Ocena doświadczenia i kwalifikacji – na podstawie przedstawionych rekomendacji i dotychczasowego doświadczenia zawodowego Ocena kompetencji – na podstawie case study przygotowanego przez Komisję oraz wcześniejszych doświadczeń w pracy nad projektami
7
DZIĘKUJEMY
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.