Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

CERTYFIKACJA KONSULTANTÓW wyznaczanie standardów na rynku rekrutacji Warszawa, 10 luty 2011.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "CERTYFIKACJA KONSULTANTÓW wyznaczanie standardów na rynku rekrutacji Warszawa, 10 luty 2011."— Zapis prezentacji:

1 CERTYFIKACJA KONSULTANTÓW wyznaczanie standardów na rynku rekrutacji Warszawa, 10 luty 2011

2 DLACZEGO CERTYFIKACJA? Brak określonych standardów na rynku rekrutacji Brak studiów przygotowujących do zawodu Konsultanta Brak innych mechanizmów weryfikujących kompetencje Konsultantów Europejskie tendencje – Certyfikat Konsultanta wprowadzony został już w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Luksemburgu i we Włoszech

3 CEL CERTYFIKACJI KONSULTANTÓW Celem Certyfikacji jest określenie standardu kompetencji Konsultantów, zajmujących się wspieraniem klientów w obszarze profesjonalnej rekrutacji i selekcji

4 ZASADY OGÓLNE CERTYFIKACJI o przyznanie Certyfikatu ubiega się sam Konsultant Certyfikacja odbywa się przynajmniej raz w roku Certyfikat nadawany jest na okres 5 lat Konsultanci oceniani są przez Komisję Certyfikacyjną

5 WARUNKI UBIEGANIA SIĘ O CERTYFIKAT Co najmniej 4-letnie doświadczenie na stanowisku Konsultanta w agencji zatrudnienia Wyższe wykształcenie Prezentacja przynajmniej trzech rekomendacji od klientów Rekomendacja od pracodawcy

6 ETAPY CERTYFIKACJI ETAP I Weryfikacja nadesłanej dokumentacji Analiza przedstawionych rekomendacji ETAP II Ocena doświadczenia i kwalifikacji – na podstawie przedstawionych rekomendacji i dotychczasowego doświadczenia zawodowego Ocena kompetencji – na podstawie case study przygotowanego przez Komisję oraz wcześniejszych doświadczeń w pracy nad projektami

7 DZIĘKUJEMY


Pobierz ppt "CERTYFIKACJA KONSULTANTÓW wyznaczanie standardów na rynku rekrutacji Warszawa, 10 luty 2011."

Podobne prezentacje


Reklamy Google