Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałSylwia Boroń Został zmieniony 10 lat temu
1
Display Apap Ibuprom AKTYWNOŚĆ PROMOCYJNA MAJ-CZERWIEC 2014
2
Start ex factory Wrocław: Sprzedaż do detalistów: maj-czerwiec.2014
Nowy pakiet APAP IBUPROM od USP Zdrowie to: Dwa TOP SKU w kategorii przeciwbólowej Optymalna wartość dla małych sklepów detalicznych o niskim koszyku zakupowym Kompaktowa forma – łatwy do ustawienia przy kasie – miejscu impulsowej sprzedaży Oryginalne wsparcie promocyjne Skład 13 sztuk Apap 6 13 sztuk Ibuprom 10 Okres sprzedaży Start ex factory Wrocław: Sprzedaż do detalistów: maj-czerwiec.2014 Cena cennikowa 85,8 PLN Kod EAN
3
CEL aktywności: Ekspozycja w miejscu impulsowym – wzrost WIDOCZNOŚCI dla Konsumenta Wzrost rotacji oraz sprzedaży dla wszystkich uczestników aktywności
4
Przygotowaliśmy dla detalistów oryginalne wsparcie promocyjne:
Każdy detalista który: kupi display postawi przy kasie i utrzyma ekspozycję przez min. 1 miesiąc prześle zdjęcie ekspozycji na adres (wraz z dodatkowymi informacjami: adres i nazwa sklepu; NIP; oraz nazwa dystrybutora, od którego został zakupiony display) Otrzyma GWARANTOWANĄ NAGRODĘ: pierwsze sklepów otrzyma komplet eleganckich ręczników 500g w ozdobnym opakowaniu wszystkie pozostałe sklepy otrzymają upominki niespodzianki
5
Komunikacja na displayu
Chcemy być widoczni dla detalistów dlatego zaplanowaliśmy komunikację 360°: Komunikacja na displayu Ulotki pod faktury Gazetki handlowe Strona www
6
USP ZDROWIE
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.