Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałTytus Kanigowski Został zmieniony 10 lat temu
1
XX FORUM EKONOMICZNE
2
Forum Ekonomiczne w Krynicy- największe w Europie
Co to jest FORUM? Forum Ekonomiczne w Krynicy- największe w Europie Środkowo – Wschodniej spotkanie ekspertów i liderów gospodarki, polityki, kultury i mediów. Organizowane od dwudziestu lat, gromadzi ponad 2000 osób z ponad 50 krajów świata.
3
W wypełnianiu tej misji FORUM jest niezależne i bezstronne.
Misja FORUM Budowanie przyjaznego klimatu dla rozwoju współpracy politycznej i gospodarczej pomiędzy państwami Unii Europejskiej i ich sąsiadami. W wypełnianiu tej misji FORUM jest niezależne i bezstronne.
4
Fundacja Instytut Studiów Wschodnich
Organizator INSTYTUT WSCHODNI Fundacja Instytut Studiów Wschodnich Warszawa, ul. Solec 85, Strona internetowa Fundacji: Obecnie przy organizacji FORUM w Fundacji pracują 37 osób.
5
Rada programowa Kieruje pracami merytorycznymi i organizacyjnymi FORUM, decyduje o kierunkach rozwoju programu merytorycznego FORUM. Pracami Rady Programowej Forum kieruje od początku pomysłodawca i twórca FORUM - Zygmunt Berdychowski.
6
Rada programowa Rada liczy 39 członków. Do Rady należą m.in. :
Marek Belka Jerzy Buzek Mikulas Dzurinda Hanna Gronkiewicz –Waltz Wiktor Juszczenko Tadeusz Mazowiecki Bohdan Osadczuk bp. Tadeusz Pieronek Dariusz Rosati Leopold Unger
7
FORUM Ekonomiczne Obrady forum - 3 dni: środa – piątek
- 100 seminariów tematycznych na 10 ścieżkach tematycznych, każda w innej Sali Seminaryjnej. Biznes i zarządzanie Makroekonomia Nauka i kultura Nowa gospodarka Paliwa i energetyka Polityka międzynarodowa i bezpieczeństwo Polityka regionalna a globalizacja Regiony Społeczeństwo Unia europejska i jej sąsiedzi Sale znajdują się w obrębie Centrum Kongresowego.
8
Program FORUM drukowany jest w 3 językach: polskim, angielskim
FORUM Ekonomiczne Uczestnicy otrzymują opublikowany program obrad po przyjeździe do Krynicy. Wcześniej mogą się z nim zapoznać w Internecie na specjalnych stronach dostępnych tylko dla uczestników FORUM. Program FORUM drukowany jest w 3 językach: polskim, angielskim i rosyjskim.
9
Wydarzenia FORUM Uroczysta Gala : Nagrody FORUM Ekonomicznego,
które przyznawane są w następujących kategoriach: Firma Europy Środkowo-Wschodniej Organizacja Pozarządowa Europy Środkowo-Wschodniej Człowiek Europy Środkowo-Wschodniej Nowa Kultura Nowej Europy
10
„Lista uczestników Forum”
Wydarzenia FORUM Publikacja: „Lista uczestników Forum” „Program Forum”
11
Odbywa się w Nowym Sączu, równolegle do obrad FORUM
Wydarzenia FORUM Forum Młodych Liderów Odbywa się w Nowym Sączu, równolegle do obrad FORUM
12
Odbywa się w Muszynie, równolegle do obrad FORUM
Wydarzenia FORUM Forum Regionów Odbywa się w Muszynie, równolegle do obrad FORUM
13
Imprezy towarzyszące FORUM
Wydarzenia kulturalne (koncerty, wystawy, spotkania autorskie) Odbywają się po zakończeniu seminariów i programu merytorycznego w salach Centrum Kongresowego. Program wydarzeń kulturalnych drukowany jest w 2 językach, goście otrzymują go po przyjeździe do Krynicy.
14
Imprezy towarzyszące FORUM
Imprezy rekreacyjne Ponad 10 rodzajów imprez rekreacyjnych odbywa się w Krynicy i okolicach począwszy od 2. dnia FORUM, m.in.: - Pejzaż Beskidu Sądeckiego – przejazd samochodem terenowym - Piknik strzelecki - Wycieczka kolejka gondolowa na Jaworzynę Krynicką
15
Imprezy towarzyszące FORUM
- Odnowa biologiczna w Uzdrowisku Krynica-Żegiestów S.A. - Spływ urokliwą rzeką Poprad - Emocje na quadach - Wycieczka sądeckim szlakiem architektury cerkiewnej. Zapisy na imprezy odbywają się w trakcie FORUM w Biurze Informacji.
16
Imprezy towarzyszące FORUM
Imprezy promocyjne
17
Poza Centrum Kongresowym odbywają się także imprezy rekreacyjne FORUM.
Lokalizacja FORUM Obrady FORUM oraz wydarzenia towarzyszące FORUM odbywają się w kilku budynkach położonych w obrębie deptaka w Krynicy, zwanego na czas FORUM Centrum Kongresowym. Poza Centrum Kongresowym znajduje się Centralna Recepcja FORUM oraz obiekty hotelowe, w których kwaterowani są goście. Poza Centrum Kongresowym odbywają się także imprezy rekreacyjne FORUM.
18
Znajduje się w budynku kina Jaworzyna przy ulicy Piłsudskiego 8.
Centralna recepcja FORUM Znajduje się w budynku kina Jaworzyna przy ulicy Piłsudskiego 8.
19
Centralna recepcja FORUM
Centralna recepcja prowadzi: Rejestrację uczestników FORUM Kontrolę nad hotelami Dystrybucję identyfikatorów i teczek konferencyjnych do hoteli Transport uczestników FORUM Dział księgowości
20
SALA OBRAD PLENARNYCH, która znajduje się w Pijalni Głównej
Centrum Kongresowe Centrum Kongresowe, w którym toczą się obrady, znajduje się w samym środku miasta. Składa się na nie: SALA OBRAD PLENARNYCH, która znajduje się w Pijalni Głównej
21
w tym 10 sal w 5 obiektach Centrum Kongresowego
SALE KONFERENCYJNE w tym 10 sal w 5 obiektach Centrum Kongresowego
22
Centrum Kongresowe BIURO INFORMACJI, Pijalnia Główna
23
CENTRUM PRASOWE, które znajduje się w hotelu Małopolanka
Centrum Kongresowe CENTRUM PRASOWE, które znajduje się w hotelu Małopolanka
24
Centrum Kongresowe KAWIARENKA INTERNETOWA - I piętro Pijalni Głównej
25
Centrum Kongresowe KAWIARNIA FORUM
zabudowany Dziedziniec Nowego Domu Zdrojowego.
26
Elektroniczny identyfikator
W celu zapewnienia bezpieczeństwa uczestnikom FORUM Ekonomicznego wszystkie obiekty Centrum Kongresowego objęte są elektronicznym systemem identyfikacji osób. Wstęp do poszczególnych sal w Centrum Kongresowym jest możliwy tylko na podstawie identyfikatora.
27
Struktura organizacyjna FORUM
Nad całością spraw organizacyjnych czuwa Prezes Zarządu Fundacji Instytut Studiów Wschodnich Pan Jerzy Bochyński W jego imieniu działa Dyrektor Organizacyjny Forum Ekonomicznego Pani Mariola Berdychowska
28
Struktura organizacyjna FORUM
Kierownicy Działów zarządzają wskazanymi obszarami tematycznymi, Dział organizacyjny Julita Profiruk Podlegają im Koordynatorzy Sekcji Sekcja Programowa („łowcy panelistów”) Sekcja Centralnej Recepcji Sekcja Transportowa Sekcja Wydawnictw Forum Sekcja Sal Seminaryjnych Sekcja Biura Informacji Sekcja Biura Rekreacji
29
Struktura organizacyjna FORUM
W 7 sekcjach pracuje ponad 160 studentów. W 2009 roku przy organizacji Forum pracują studenci z: Uniwersytetu Jagiellońskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego z Krakowa, Akademii Pedagogicznej z Krakowa, Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej z Nowego Sącza, Szkoły Głównej Handlowej, Uniwersytetu im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego, Państwowej Wyższej Szkoły Wschodnioeuropejskiej w Przemyślu.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.