Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałDawid Futyma Został zmieniony 10 lat temu
1
ZOW czytelnictwo ostatniego wydania – centrale cała Polska RMT- Retail Media Track – SMG/KRC MillwardBrown
2
Główne wnioski Prasa handlowa ma ustabilizowaną i silną pozycję jako źródło informacji o branży handlowej, zarówno względem prasy ogólnej jak i bardziej wyspecjalizowanych źródeł. W ogólnym rankingu źródeł informacji prasa handlowa znajduje się na drugim miejscu, ustępując miejsca wyłącznie bezpośrednim wizytom handlowców Istotnym czynnikiem determinującym sięganie po czasopisma handlowe są publikowane w nich reklamy – tak twierdzi około 70% badanych. Badany po raz pierwszy Magazyn Handlowiec czytany jest przez ponad 40% badanych. RMT- Retail Media Track – SMG/KRC MillwardBrown
3
Główne wnioski Wśród magazynów czytanych przez pracowników central FMCG wyróżnia się dwutygodnik Handel - w bieżącej fali czytało go około 77% respondentów. Nie badany wcześniej Magazyn Handlowiec czytany jest przez 55% badanych. Dla pracowników sieci handlowej prasa handlowa stanowi najważniejsze źródło informacji na temat branży. Jest też lepiej oceniana jako medium reklamowe dla produktów FMCG niż prasa ogólnodostępna. Dla pracowników central sieci prasa handlowa jest przede wszystkim źródłem informacji o nowych produktach oraz o strukturze handlu i konkurencji. Podobnie jak w przypadku pracowników sklepów detalicznych – reklamy w prasie handlowej cieszą się dobrą reputacją wśród pracowników central. Ponad połowa respondentów wymienia ja jako powód sięgania po prasę handlową a zdecydowana większość dokładnie zapoznaje się z ich treścią.
4
ZOW – wszystkie sklepy cała Polska RMT- Retail Media Track – SMG/KRC MillwardBrown
5
Źródła informacji o branży
6
Powody czytania pism handlowych
7
Reklamy w prasie handlowej
8
Elementy, które powinna zawierać reklama produktów FMCG
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.