Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Zaufany partner na rynku e-commerce
Intellive Zaufany partner na rynku e-commerce
2
Zaproszenie do współpracy
Mamy zaszczyt zaprosić Państwa do współpracy partnerskiej z portalem Loopa.eu zbudowanym przez firmę Intellive. Zapraszamy do zapoznania się z propozycją przedstawioną na kolejnych stronach. Z przyjemnością odpowiemy na wszelkie pytania związane ze współpracą.
3
Podstawowe informacje o firmie
Formalnie na rynku od 2011 roku Założona przez konsultantów z ponad 9 letnim doświadczeniem zdobytym m.in. w Microsoft Od początku skupiona na dostarczaniu rozwiązań dla kupujących i sprzedających na rynku e-commerce B2B: Oferujemy usługi doradcze, analizy, raporty, audyty, których zadaniem jest zwiększanie przychodów sklepów B2C: Loopa.eu wyszukiwarka ofert od najlepiej ocenianych sklepów – flagowy produkt
4
Cele firmy Podstawowe cele firmy w obszarze B2B:
Zwiększanie przychodów naszych klientów Wsparcie w rozwoju ich biznesu poprzez dostarczanie rzetelnych usług, informacji oraz rekomendacji Zwiększanie konkurencyjności e-sklepów Podstawowe cele firmy w obszarze B2C: Pomoc w podejmowaniu przemyślanych decyzji zakupowych Zwiększanie bezpieczeństwa zakupów online W związku z tym nawiązujemy strategiczną współpracę z wybranymi partnerami na rynku e-commerce, aby zbudować kompleksową ofertę dla naszych klientów.
5
Optymalizacja marketingowa dla e-commerce
Optymalizacja asortymentu Raporty sprzedażowe dla kategorii Analiza i trendy dla branż Indywidualna współpraca ze sklepem Eksport danych do samodzielnej analizy Optymalizacja promocyjna Reklama w raportach sprzedażowych dla e-commerce SEM (SEO + kampanie Google AdWords) Kampanie wizerunkowe, efektywnościowe i niestandardowe Obsługa PR Optymalizacja funkcjonalna Web analityka Loopa.eu i AdSempre oferują kompleksowe usługi na rynku e-commerce.
6
Optymalizacja marketingowa dla e-commerce
Optymalizacja asortymentu Raporty sprzedażowe dla kategorii Analiza i trendy dla branż Indywidualna współpraca ze sklepem Eksport danych do samodzielnej analizy Optymalizacja promocyjna Reklama w raportach sprzedażowych dla e-commerce SEM (SEO + kampanie Google AdWords) Kampanie wizerunkowe, efektywnościowe i niestandardowe Obsługa PR Optymalizacja funkcjonalna Web analityka Niniejsza oferta koncentruje się na opracowaniu analizy branży dla nowego sklepu lub wejściu w nową branżę dla istniejącego sklepu
7
Co oferujemy sklepom? Miesięczne raporty sprzedażowe dla wybranych grup produktów (np.: tablety, laptopy) Kwartalne lub roczne analizy i badanie trendów dla wybranych branż (np: Komputery, RTV i AGD, Dom i Ogród) Indywidualna współpraca ze sklepem. Praca na danych transakcyjnych i ofercie sklepu oraz szerokiego rynku Indywidualny eksport wybranych danych sprzedażowych z rynku e-commerce do samodzielnej analizy
8
Dlaczego analiza branży?
Pomagamy ocenić pomysł na sklep lub na wejście w nową branżę Analizujemy oferty i popyt z okresu trzech miesięcy w wybranej branży i jej kategoriach oraz na wybrany asortyment Analizujemy konkurencyjne sklepy pod względem ich przychodów, ilości asortymentu, jakości (oceny od klientów) Prezentujemy profil eZakupowicza i podstawowe wyzwania w handlu online
9
Analiza ofert Analiza branży Analiza wszystkich kategorii
Liczba ofert, sprzedanych sztuk, przychód, wyświetleń Wpływ form dostawy i płatności na sprzedaż Konwersje sprzedaży (liczba sprzedanych do wystawionych) Konwersje popularności (liczba sprzedanych do wyświetleń) Trendy dla każdej kategorii z 3 mies. Zmiana liczby sklepów Zmiana popularności wyszukiwanych produktów Zmiana asortymentu sklepów Zmiana źródeł przychodów
10
Analiza sklepów Nasycenie rynku Liczba sklepów
Jakość sklepów (ocena od klientów) Profil sklepów – jaki udział ma analizowana branża w przychodach sklepów Przychody sklepów w zależności od Wielkości asortymentu Oceny od klientów Popularności asortymentu Ceny asortymentu
11
Dodatek : Analiza klientów
Profil eZakupowicza Kto kupuje w eSklepie a kto na aukcjach Profil pod względem płci, wieku, wykształcenia, miejsca zamieszkania, dochodów, statusu zawodowego, stażu w sieci Co przeszkadza klientom w zakupach? Jakie problemy z zakupami online mają klienci? Jakich informacji brakuje w ofertach? Na jakie nieprawidłowości się natykają?
12
Sprawdź jakie dane analizujemy?
Wybrana branża Ile mamy ofert? Ile obserwujemy sklepów? Ile mamy sprzedanych sztuk towarów? Ile mamy odwiedzin ofert? Jaki uzyskano przychód?
13
Koszty i terminy Analiza za jeden kwartał Koszt : 599 zł + 23% VAT
Czasochłonność : 7 dni roboczych Analiza za jeden rok Koszt : 1599 zł + 23% VAT Czasochłonność : 20 dni roboczych
14
Eksperci Loopa.eu współpracowali między innymi z:
15
Zapraszamy do współpracy i kontaktu
Strona główna Dane Teleadresowe tel fax: Ul. Rodła 4 lok 6, Warszawa
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.