Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałMirosława Dombek Został zmieniony 10 lat temu
1
STANDARD I ZALECENIA DLA REKLAMY DISPLAY IAB POLSKA Dokument przygotowany przez grupę roboczą brand advertising online IAB Polska
2
O Standardzie Standard jest kierowany przede wszystkim do KLIENTÓW Cel: ułatwienie tworzenia kreacji KLIENTOM Poprzez unifikację minimalnych wspólnych dla wydawców internetowych wymagań, jakie kreacja powinna spełniać, żeby mogła być wyemitowana u tych wydawców, którzy stosują się do standardu. Korzyści dla KLIENTA: ułatwienie w przygotowaniu kreacji skrócenie czasu przygotowania kreacji
3
Korzyści dla klienta WYDAWCA jest zgodny ze standardem wtedy kiedy przyjmuje do emisji każdą kreację stworzoną zgodnie z tym standardem. Standard określa MINIMALNE - MAKSYMALNE WAGI. Oznacza to, ze wydawca powinien w swojej specyfikacji określić, że przyjmuje do emisji kreacje o maksymalnej wadze 40kB lub 60 kB (w zależności od formatu) lub większej. Wydawca nie może wymagać od reklamodawcy przygotowania kreacji o wadze mniejszej niż określa to standard (dotyczy formatów opisanych w standardzie). Podobnie jest z rozmiarami reklamy – wydawca musi przyjąć do emisji np. expand billboard rozwijany do 300px. Jeżeli zechce, może przyjąć kreację rozwijaną do większego rozmiaru, ale nie może wymagać mniejszego rozmiaru. Standard określa również kwestie zamykajki oraz dźwięku w reklamie, dzięki czemu Klienci zawsze wiedzą, czego wymagają Wydawcy i mają pewność, że zasady te są spójne.
6
Terminarz wprowadzenia Okres przejściowy: od 18 października – do końca grudnia 2011 Standard obowiązuje: od 1 stycznia 2012 18/10/2011 – 31/12/2011Od 1/01/2012 Okres przejściowyObowiązuje oficjalnie
7
Komunikacja PR (czerwiec): media: branżowe i marketingowe, marketerzy SYSTEM CERTYFIKACYJNY: od stycznia 2012 EDUKACJA RYNKU: konferencje/szkolenia 18/10/2011 Od 1/01/2012Od 18/10/2011 Public RelationsCertyfikacja Edukacja rynku
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.