Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Anna Karpińska i Katarzyna Mazurek
Znaki: < > =. Porównywanie liczb i zbiorów. KLASA II Anna Karpińska i Katarzyna Mazurek
2
CELE OGÓLNE: Uczeń: Liczy w zakresie do 100
Kształtuje spostrzegawczość Rozwiązuje proste zadania tekstowe Porównuje dowolne dwie liczby w zakresie 100 (słownie i z użyciem znaków <, >, =)
3
C C Uczeń: E E L L O O P P R R A A Y Y J J N N
Wyjaśnia różnice pomiędzy znakami < > = Prawidłowo porównuje zbiory i liczby w zakresie do 100 Potrafi poprawnie zapisać znaki < > = Wyjaśnia różnice pomiędzy znakiem większości i znakiem mniejszości Dorysowuje elementy zbioru tak, aby znak < > odpowiadał liczebności poszczególnych zbiorów Potrafi rozwiązać zadania na porównanie liczb
4
< ZNAK MNIEJSZOŚCI > ZNAK WIĘKSZOŚCI = ZNAK RÓWNOŚCI
5
> >
6
< > = ZADANIE 1 Głównym przysmakiem Pingwinów są świeże ryby.
Czego jest więcej pingwinów czy rybek? Wskaż odpowiedni znak i kliknij na niego. < > = Czy dla wszystkich Pingwinów starczyło ryb? TAK NIE
7
POLICZ JESZCZE RAZ !
8
Woooow UDAŁO MI SIĘ !!!
9
ŚWIETNIE !!!
10
GŁOWA DO GÓRY!!! SPRÓBUJ PONOWNIE !!!
12
4 > 3 Z A D A N I E 2 Skipper, Kowalski, Riko i Szeregowy
postanowili policzyć kogo jest więcej w ZOO - pingwinów czy lemurów? Policz pingwiny oraz lemury. Napisz działanie z odpowiednim znakiem < > = 4 > 3
13
ZADANIE 3 Porównaj liczby i wstaw odpowiedni znak < > =
5 10 25 19 30 80 100 55 75 < 9 10 23 15 60 64 100 40 85 78 10 9 25 70 13 18 35 > 69 6 11 100 52 45 31 13 = > > < > < < < > > = < > > < <
14
ZADANIE 4 Dorysuj do zbiorów tyle brakujących elementów, aby działanie było prawdziwe.
< Korony Króla Juliana Notesy Kowalskiego > Melman Marty
15
DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ !!!
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.