Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałMaksymilian Leśniak Został zmieniony 6 lat temu
1
Tworzenie konta pocztowego na portalu Google
2
Poczta internetowa (e-mail)
Składa się z dwóch części. Pierwsza część jest nazwą naszego konta oddzielony (ang. at), popularnie zwanym „małpą”. Druga część naszego adresu to domena, czyli internetowy adres serwera pocztowego, na którym założyliśmy naszą skrzynkę. nazwa
3
Zakładamy konto - klikamy na Gmail.
4
Klikamy załóż konto.
5
Następnie wypełniamy według poleceń kolejne pola.
Dobrzej jest wcześniej wymyślić oryginalną nazwę użytkownika (własny i niepowtarzalny „pseudonim” ) ponieważ często mamy problem z podaniem nazwy użytkownika nawet podając własne imię i nazwisko.
6
Jeśli poprawnie wykonaliśmy wszystkie czynności poczta powinna być założona i wyglądać tak i zawierać informacje dotyczące obsługi konta.
7
Pamiętaj aby po zakończeniu pracy wylogować się, aby nikt nie mógł wejść na Twoją skrzynkę ową.
8
Logowanie się do poczty
W prawym górnym rogu klikamy. Otworzy się okno jednego lub kilku kont - wybieramy swoje. Wpisujemy hasło.
9
Pisanie listów czyli e-maili (po zalogowaniu się na konto).
kliknij – utwórz
10
Otworzy się okienko W miejscu „Do” wpisujemy adres osoby do której wysyłamy wiadomość, następnie temat i treść wiadomości. Następnie klikamy wyślij.
11
Informacje dodatkowe - wysyłanie do kilku osób.
Wiadomość możemy jednocześnie wysyłać do wielu osób poprzez wpisaniu kolejnych adresów. Aby to zrobić kliknij DW, i kolejnych osób kliknij UDW.
12
Po wpisaniu adresów jak poprzednio wpisujemy temat i treść wiadomości następnie klikamy wyślij.
13
Tak wygląda dolna część okna emalia, jeśli klikniemy na przycisk A .
Informacje dodatkowe - formatowanie (zmiany w wyglądzie wiadomości). Tak wygląda dolna część okna emalia, jeśli klikniemy na przycisk A . Otworzy się memu z umożliwiające nam zmiany (np. wielkości czcionki, pogrubienia, podkreślenia i inne).
14
Możemy wysłać różne załączniki (np
Możemy wysłać różne załączniki (np. fotografie, obrazki, dokumenty, filmiki). Dolna część okna zawiera przyciski umożliwiające przesłanie różnych informacji: plików, informacji z dysku, Zdjęć.
15
Wysłanie załączników – dokumentów.
Po wpisaniu adresu i tematu klikamy na symbol spinacza i otwiera się okienko.
16
W okienku wyszukujemy plik, który chcemy wysłać (z komputera nośnika pamięci np. pendriwe) lub wpisujemy jego nazwę i klikamy otwórz.
17
Plik został załączony do emaila. Następnie należy kliknąć wyślij.
18
Odbieranie załączników
Odbieranie załączników. Po zalogowaniu się do poczty klikamy na wiadomość.
19
W dolnej części wiadomości znajdują się załączniki wystarczy na nie kliknąć i zostaną otwarte.
20
DZIĘKUJĘ
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.