Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Facebook dla biznesu Agnieszka Dudek
2
Jak korzystamy z social media
Odkrywamy nowe firmy, produkty, usługi Weryfikujemy wiarygodność podmiotów Szukamy i dzielimy się opiniami Szukamy informacji kontaktowych Oczekujemy wysokiego poziomu obsługi klienta Podejmujemy decyzje zakupowe
3
Klucz analizy strony Czytelność avatara w wersji „mini”
Nazwa strony Przyjazny adres URL Prawidłowy rozmiar cover photo Odpowiednie wykorzystanie cover photo Prawidłowy rozmiar publikowanych grafik Czytelność avatara w wersji „mini” Prawidłowa kategoria strony i opis Wartościowa sekcja „Polubione przez tę stronę” Różnorodność publikowanych typów wpisów Targetowanie wpisów Duże miniatury we wpisach z linkami Prawidłowy rozmiar publikowanych grafik
4
Klucz analizy strony Wykorzystanie „przypiętych” wpisów
Wpisy z Call To Action Wykorzystanie cykli tematycznych Otwartość na fanów Możliwość wysłania wiadomości prywatnej Wysoka responsywność Proaktywność administratora Zgodność konkursów z regulaminem FB Zaangażowanie na poziomie >5% Dopasowanie godzin publikacji Podział komunikacji
5
Typ wpisu, a zasięg organiczny
VIDEO ,7% STATUS ,8% LINK ,3 % FOTO ,7 % FACEBOOK LIVE ,1 %
6
Jak wygenerować zasięg organiczny
Więcej wpisów Wysoka jakość treści Stworzenie społeczności Nie automatyzuj wszystkiego Nie ograniczaj się do promowania swoich produktów i usług Świeży kontent, czyli mamy coś czego nie mają inni Stwórz grupę Współpracuj z innymi fanpage Zadawaj pytania Facebook live
7
Zasięg organiczny c.d. Postuj w weekendy święta i w wakacje!!
Odnoś się do bieżących wydarzeń …….analizuj statystyki i…..BĄDŹ KONSEKWENTNY
8
Kiedy firma dzieli się contentem, najbardziej doceniasz gdy jest….
Użyteczny- rozrywkowy i/lub inspiracyjny Informacyjny Pozwalające na rozwój i poszerzenie wiedzy Rozwój osobisty Rozrywkowy Zdobywanie wiedzy Relacyjny
9
a zatem…… 90% informacji dostarczanych do mózgu to treści wizualne.
Są one przetwarzane razy szybciej niż treści tekstowe!!!!!!
10
Zasady publikacji Długość wpisów od 80 do 500 znaków (maksymalnie 4-5 linijek) Wezwanie do działania w treści wpisu CTA Pytania i zachęcenie do dyskusji w treści wpisu Różnorodność publikowanych formatów Budowanie społeczności Dobór tematyki istotnej dla grupy docelowej – content marketing Wykorzystanie trendów i popularnych tematów – Real- time marketing
11
Zasady publikacji Łączenie ze sobą różnych typów wpisów (np. grafika + link w opisie) „Żebrolajki” Bezcelowe wezwania do udostępnienia Wpisy jedynie sprzedażowe
12
Kryzysy Zawsze dziękuj osobie opiniującej
Zawsze odpowiadaj na negatywne opinie Nie kłóć się z internautami Nie bój się przeprosić (jeśli opinia jest prawdziwa) Odpowiadając na negatywną opinię zacznij od pozytywów Napraw problem i opowiedz jak to zrobiłeś (publicznie) Spróbuj przekierować rozmowę na prywatny kanał (informacje o rozwiązaniu podaj do wiadomości publicznej)
13
Facebook vs www+ piksel FB
14
Dziękuję
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.