ZAJĘCIA TERENOWE HOTELARSTWO 6 – 10 marca 2017

Prezentacja na temat: "ZAJĘCIA TERENOWE HOTELARSTWO 6 – 10 marca 2017"— Zapis prezentacji:

1 ZAJĘCIA TERENOWE HOTELARSTWO 6 – 10 marca 2017
Klaudia Łydka Turystyka i REKREACJA iii Rok Specjalność: Hotelarstwo

2 Kilka słów wstępu… Jako studenci trzeciego roku Turystyki i Rekreacji na specjalności hotelarstwo, w dniach od 6 do 10 marca 2017 mieliśmy przyjemność brać udział w zajęciach terenowych polegających na zwiedzaniu obiektów hotelarskich na terenie Krakowa i poza nim. Pod opieką dr Izabeli Kapery (studenci niestacjonarni) dr Pawła Różyckiego i mgr Leszka Mazanka (studia stacjonarne) każdego dnia byliśmy gośćmi kilku obiektów noclegowych. Wszędzie zostaliśmy miło przyjęci, a czasem nawet biesiadowaliśmy. Dziękujemy!

3 W poniedziałek, a więc pierwszego dnia naszej hotelarskiej przygody odwiedziliśmy obiekty znajdujące się w ścisłym centrum Krakowa. Były to: Holiday Inn Kraków City Center ul. Wielopole 4 Wit Stwosz ul. Mikołajska 28 Hotel Gródek ul. Na Gródku 4 Na zdjęciu „HOTELARSTWO” tuż przed wejściem do hotelu Holiday Inn Kraków City Center

4 Drugiego dnia, a więc we wtorek na naszej hotelarskiej trasie pojawiły się cztery obiekty takie, jak: Hotel Wyspiański ul. Westerplatte 15 Pałac Bonerowski ul. Św. Jana 1 Hotel Stary ul. Szczepańska 5 Mercure Kraków Stare Miasto ul. Pawia 18B Na zdjęciu „HOTELARSTWO” wraz z pracownikami Mercure Kraków Stare Miasto

5 W środę, będąc w połowie zajęć terenowych, w godzinach przedpołudniowych odwiedziliśmy krakowski Kazimierz zwiedzając: Hotel Rubinstein ul. Szeroka 12 Hotel Ester ul. Szeroka 20 Hotel Columbus ul. Starowiślna 57 … oraz Hotel Puro ul. Ogrodowa 10 Na zdjęciu „HOTELARSTWO” tuż przed wejściem do Hotelu Wit Stwosz, odwiedzonego przez nas w poniedziałek

6 Czwartek rozpoczęliśmy od zwiedzania obiektu świadczącego usługi inne niż noclegowe, mianowicie od :
Tauron Areny Kraków Następnie udając się w okolice Ronda Grunwaldzkiego oraz krakowskiego ICE odwiedziliśmy: Hotel Q Plus ul. Wygrana 6 Hilton Garden Inn Kraków ul. Konopnickiej 33 … oraz Hostel na wodzie Marta przy Bulwarze Wołyńskim Na zdjęciu „HOTELARSTWO” tuż przed wejściem do Hotelu Gródek, który odwiedziliśmy pierwszego dnia zajęć

7 Ostatniego dnia zajęć terenowych udaliśmy się do czterech podkrakowskich miejscowości, aby poznać funkcjonowanie obiektów innych niż te, które poznaliśmy dotychczas w centrum Krakowa. Na naszej trasie pierwsza pojawiła się Wola Zręczycka, gdzie gościliśmy w Dworze Feillów, który jest dworem ziemiańskim, prowadzonym przez małżeństwo jako gościniec muzealny w stylu retro. Na zdjęciu „HOTELARSTWO” wraz z właścicielami Dworu Feillów, tuż przed jego wejściem zdjęcie: Alex Meglio

8 Następnie na naszej trasie pojawiły się:
Pałac Zdrojowy w Krzeszowicach Dwór w Tomaszowicach

9 … oraz Zamek w Korzkwi kończący naszą podróż. Stanowi on alternatywę dla wymagających, poszukujących wyjątkowego miejsca na nocleg. Goście wybierający to miejsce spędzają noc w autentycznym, zabytkowym, jednak odrestaurowanym zamku!

10 Podsumowując… Podsumowując tydzień zajęć terenowych postanowiłam przedstawić na następnych slajdach te obiekty, które wyjątkowo zapisały się w mojej pamięci ze względu na swój wyjątkowy charakter.

11 Miejsce z duszą i charakterem…
Dwór Feillów Miejsce z duszą i charakterem…

12 Pałac Bonerowski Obiekt o najbardziej luksusowych wnętrzach…

13 Mercure Kraków Stare Miasto
Hotel tętniący życiem i kolorami, pełen energii i elementów nawiązujących do historii Krakowa…

14 Hotel Puro Hotel posiadający wiele nowoczesnych rozwiązań oraz barwne, przytulne wnętrza…

15 Dziękuję za uwagę! Zdjęcie zostało wykonane z tarasu w Hotelu Starym i przedstawia krakowski Rynek Główny z nieco innej perspektywy. Wszystkie zdjęcia obiektów zawarte w prezentacji są zdjęciami mojego autorstwa. Zdjęcia grupowe wykonane zostały przez Pana Doktora Pawła Różyckiego, telefonem Patryka Kozyry, za wyjątkiem zdjęcia Alex Meglio sprzed Dworu Feillów.

Pobierz ppt "ZAJĘCIA TERENOWE HOTELARSTWO 6 – 10 marca 2017"