Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

ZKM przypomnienie.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "ZKM przypomnienie."— Zapis prezentacji:

1 ZKM przypomnienie

2 Zintegrowane komunikowanie marketingowe
Celowy proces: Od brandingu po zachowania konsumenckie Zintegrowane czyli jakie?

3 Elementy ZKM Wiedza o konsumencie Spójność komunikacji
Big idea, czyli…? Zintegrowane narzędzia komunikacji marketingowej

4 Narzędzia ZKM Klasyczny podział Reklama Internet PR Merchandising
Promocja sprzedaży Opakowania Obsługa klienta Techniki sprzedaży Przekazy osobiste Sponsoring Marketing bezpośredni Targi Jak w modelach komunikacji perswazyjnej: AIDA, Kompilacja za

5 Dodatkowo: Media własne Media kupione Media pozyskane (earned)
Zmiana znaczenia poszczególnych  zmiana budżetów, zmiana roli kreacji i badań

6 Ćwiczenie Kiedyś była taka reklama…
Manuel: Wymyślcie akcję związaną z tym konceptem, prowadzącą do earning media Cel: maksymalizacja komunikacji marki, budżet nieokreślony

7 ZKM na przykładach Momenty integracji Narzędzia Kampanie
Przekaz a branding Treść Styl, forma, ton Środki a branding Media Akcje specjalne POS Środki a promocje sprzedaży Reklama PR Promocja sprzedaży Techniki sprzedaży Sponsoring Targi Internet Merchandising Opakowania Obsługa klienta Przekazy osobiste Marketing bezpośredni Pascal contra Okrasa Piąty stadion

8 ZKM i nasze ulubione piwo – ćwiczenie
Kampania reklamowa a punkty styczne i promocja sprzedaży

9 Podsumowanie ćwiczenia
Gdzie rwie się komunikacja? Skąd się biorą zagrożenia?


Pobierz ppt "ZKM przypomnienie."

Podobne prezentacje


Reklamy Google