Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
ZKM przypomnienie
2
Zintegrowane komunikowanie marketingowe
Celowy proces: Od brandingu po zachowania konsumenckie Zintegrowane czyli jakie?
3
Elementy ZKM Wiedza o konsumencie Spójność komunikacji
Big idea, czyli…? Zintegrowane narzędzia komunikacji marketingowej
4
Narzędzia ZKM Klasyczny podział Reklama Internet PR Merchandising
Promocja sprzedaży Opakowania Obsługa klienta Techniki sprzedaży Przekazy osobiste Sponsoring Marketing bezpośredni Targi Jak w modelach komunikacji perswazyjnej: AIDA, Kompilacja za
5
Dodatkowo: Media własne Media kupione Media pozyskane (earned)
Zmiana znaczenia poszczególnych zmiana budżetów, zmiana roli kreacji i badań
6
Ćwiczenie Kiedyś była taka reklama…
Manuel: Wymyślcie akcję związaną z tym konceptem, prowadzącą do earning media Cel: maksymalizacja komunikacji marki, budżet nieokreślony
7
ZKM na przykładach Momenty integracji Narzędzia Kampanie
Przekaz a branding Treść Styl, forma, ton Środki a branding Media Akcje specjalne POS Środki a promocje sprzedaży Reklama PR Promocja sprzedaży Techniki sprzedaży Sponsoring Targi Internet Merchandising Opakowania Obsługa klienta Przekazy osobiste Marketing bezpośredni Pascal contra Okrasa Piąty stadion
8
ZKM i nasze ulubione piwo – ćwiczenie
Kampania reklamowa a punkty styczne i promocja sprzedaży
9
Podsumowanie ćwiczenia
Gdzie rwie się komunikacja? Skąd się biorą zagrożenia?
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.