Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Uszczelnienia łożysk tocznych
2
Firma Nilos – Ring w liczbach
1926 r. firma Nilos – Ring została założona w Hilden k. Dusseldorfu; 5 000 typów uszczelnień; 40 dystrybutorów na całym świecie; szt. uszczelek w magazynach; 9 – 540 mm średnicy;
3
Darmowa baza internetowa produktów, dostępna dla każdego
4
Pliki CAD we wszystkich formatach do pobrania oraz wizualizacja 3D on line
5
Firma Nilos – Ring dostarcza wiele różnych typów uszczelnień
Firma Nilos – Ring dostarcza wiele różnych typów uszczelnień. Do różnych typów łożysk
6
Prędkość maksymalna do 6 m/s
Uszczelnienie Nilos-Ring, które uszczelnia zewnętrzny pierścień łożyska określamy jako typ 'AV' Krawędź uszczelniająca Powierzchnia przylegająca Prędkość maksymalna do 6 m/s
7
Krawędź uszczelniająca nie ulega obciążeniu siły odśrodkowej smaru
Uszczelnienie Nilos-Ring, które uszczelnia wewnętrzny pierścień łożyska określamy jako typ 'JV' Średnica wargi uszczelnienia jest mniejsza, co pozwala na większą prędkość; Krawędź uszczelniająca nie ulega obciążeniu siły odśrodkowej smaru
8
Do łożysk typu ‘Z’ i ‘RS’
Jeśli uszczelnienie Nilos-Ring zostało użyte do łożyska z wbudowanym uszczelnieniem musimy dodać literę Z do nr katalogowego; Krawędź uszczelniająca nie ma kontaktu z boczną płaszczyzną wbudowanego uszczelnienia łożyska; Przykład: 6200 JV i – 14,4 mm 6200 ZJV i – 13,5 mm
9
Nilos – Ring AV Nilos – Ring JV
Nilos – Ring dla łożysk wałeczkowych, stożkowych, zaprojektowane są w taki sposób, że warga uszczelniająca ma zawsze kontakt z pierścieniem łożyska
10
Nilos – Ring AK to dwa ringi zespawane punktowo
Zewnętrzna krawędź uszczelnienia jest w obudowie łożyska; Krawędź wewnętrznego uszczelnienia przylega do zewnętrznego pierścienia łożyska
11
LSTO – Ring jest uszczelnieniem labiryntowym
Bezkontaktowe; Ze smarem wewnątrz; Nacisk osiowy do 200 N/mm2; Prędkość do 30 m/s
12
Następcą LSTO – Ring jest LSTO-L
Znaczący wzrost uszczelnienia jest osiągalny poprzez dodatkowe uszczelnienie VITON również, gdy płyn ma permanentny kontakt z łożyskiem; Zakres temperatur -20 oC do 200 oC; Prędkość 3 m/s;
13
Wyżłobiony rowek na powierzchni bocznej łożyska
Działanie Nilos - Ring Uszczelnienie powstaje poprzez docisk krawędzi uszczelniającej z niewielką siłą do bocznej powierzchni pierścienia łożyska Wyżłobiony rowek na powierzchni bocznej łożyska
14
Bez uszczelnienia 6306 Z uszczelnieniem 6306 JV
Wykres zależności temperatury [ºC] do czasu [min] podczas pracy łożyska
15
Prędkość [1/min] Średnica [mm] www.wicharytech.com www.nilos.com
v=6 m/s (AV/JV) v=1 m/s (LST-L) v=30 m/s (LSTO) v=3 m/s (LST-L stały kontakt z cieczą)
16
Zalety NILOS-Ring Tylko 1,2 – 8,0 mm wysokości;
Ze względu na małą masę można stosować w istniejących projektach; W całości wykonane ze stali, są twarde i sztywne: Cynkowanie metodą galwaniczną, 3 µm Zinc; Stosowanie mosiądzu w rejonach nadmorskich; Stal nierdzewna w branży spożywczej i chem. Wysoki zakres temperatur od -40 do 400 oC; Nie potrzebne ponowne smarowanie gdy stosujemy uszczelnienia NILOS-Ring
17
Profil rynku NILOS-Ring
Użytkownicy końcowi (End users); Operowanie materiałami; Maszyny rolnicze; Elektronarzędzia i silniki elektryczne; Skrzynie przekładniowe; Inżynieria samochodowa (automotive); Środowiska zakurzone, zapylone
18
NILOS-Ring technika napędowa
NILOS-Ring typ AV zastosowany w kole pasowym napędzającym schody ruchome NILOS-Ring typ AV/JV lub LSTO w rolce nośnej
19
NILOS-Ring technika napędowa
NILOS-Ring typ JV zastosowany na piaście koła w maszynach rolniczych gdzie, podczas pracy w zapylonym środowisku chroni łożysko.
20
NILOS-Ring technika napędowa
NILOS-Ring typ AV i LSTO
21
NILOS-Ring technika napędowa
NILOS-Ring typ AV i JV jako uszczelnienia łożysk w szlifierce kątowej
22
NILOS-Ring inne zastosowania
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.