Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Jerzy Marek Błażejczyk
Największą satysfakcją dla trenera jest obserwowanie, jak podczas zajęć nawet najbardziej sceptyczni uczestnicy stają się aktywni. Opowiadają o własnych doświadczeniach, próbując pomóc innym w rozwiązaniu problemów. Kim jest? Trener Roku 2006 – na podstawie ocen uczestników szkoleń DOOR w obszarze szkoleń menedżerskich absolwent Wydziału Prawa i Administracji i studiów podyplomowych: Finanse i Bankowość na U. M.C.S w Lublinie a także Rozwój zasobów ludzkich organizowanych przez Univesity of Illinois autor programu „Menedżer od pierwszego dnia” trener DOOR od 2003 roku Co robił? jako dyrektor biura kadr i human resource manager przez 10 lat zarządzał ludźmi i wdrażał w organizacjach systemy motywacyjne, oceny pracowników i kompetencji, a także rekrutacji i selekcji pracowników najlepiej czuje się w szkoleniach menedżerskich - wykorzystuje swoje letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w różnych branżach najchętniej prowadzi szkolenia: „Lider i menedżer”, „Kierowanie zespołem” - przekazuje praktyczne rozwiązania; „Menedżer od pierwszego dnia” – pomaga menedżerom odnaleźć się na nowym stanowisku; „Techniki Prezentacji” – może zaobserwować szybkie zmiany w sposobie prowadzenia wystąpień publicznych. Pomaga również menedżerom rozwijać pracowników i całe zespoły prowadząc szkolenia „Coaching”. Chętnie dzieli się również doświadczeniami z obszarów „Zarządzania czasem” Co lubi? Każdą formę aktywnego wypoczynku Umiejętnie wykorzystuję w pracy trenera i project managera moje wcześniejsze doświadczenia zawodowe z branży bankowej, finansowej, produkcyjno – handlowej, telekomunikacyjnej i wydawniczej. Szybko rozpoznaję potrzeby uczestników i dobieram właściwe rozwiązania, co spotyka się z dużym uznaniem uczestników. Pozwala mi to skutecznie koordynować duże projekty szkoleniowe.
2
Michał Nowak Przepis na dobre szkolenie jest prosty. Przede wszystkim trzeba mieć wizję. Dodać garść ciekawych doświadczeń, kilka świeżych opinii i lekkostrawną teorię. Wszystko dokładnie wymieszać i przyprawić do smaku błyskotliwym dowcipem. Podawać na gorąco i z entuzjazmem. Kim jest? absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie i Politechniki Krakowskiej fotograf trener DOOR od 2005 roku trener roku 2007 wybrany głosami uczestników szkoleń Co robił? prowadził szkolenia z zarządzania czasem, planowania i priorytetowania oraz przeprowadzania efektywnych spotkań, technik sprzedaży, negocjacji, komunikacji i współpracy w zespole szkolił personel medyczny w Klinice FFX w Zakładzie Próżniowej Aparatury Rozdzielczej Sp. z o.o. zajmował się marketingiem prowadził szkolenia min. dla firm: Oriflame, Coty, Prima, PKN Orlen, Raben, Marcpol, Nutrica, Hiestand specjalizuje się w treningach rozwijających umiejętności komunikacyjne - mają praktyczne zastosowanie w procesach profesjonalnej sprzedaży najbardziej lubi szkolić z zakresu strategicznych gier biznesowych - pozwalają na korygowanie strategii marketingowych i z zakresu negocjacji handlowych -umiejętności precyzyjnego komunikowania się Co lubi? astronomia , jazda konna . Moim celem, jako trenera jest uruchomienie w głowach uczestników procesów pozwalających poskładać - często bardzo porozrzucane - puzzle wiedzy, w system użyteczny i łatwy w obsłudze. Nie jest prawdą, iż uczestnik szkolenia jest białą kartką, którą trener musi zapisać własnym charakterem pisma. Uczestnik jest jak "gruby notes", tylko czasami gdzieś się mu się zapodzieje spis treści.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.