Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Rewolucja w komunikacji III Kontent "blogowy": Jaką wartość ma treść blogów? Czy blogi niosą za sobą wartościowe informacje oraz jak je znaleźć. Dominik.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Rewolucja w komunikacji III Kontent "blogowy": Jaką wartość ma treść blogów? Czy blogi niosą za sobą wartościowe informacje oraz jak je znaleźć. Dominik."— Zapis prezentacji:

1 Rewolucja w komunikacji III Kontent "blogowy": Jaką wartość ma treść blogów? Czy blogi niosą za sobą wartościowe informacje oraz jak je znaleźć. Dominik Wartecki – JANMEDIA INTERACTIVE

2 Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC Blogi zalewają blogosferę Ponad 80 mln blogów Tempo wzrostu spada ale to wciąż ogrom!

3 Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC Kto nadąży czytać? Ponad 80 tysięcy blogów dziennie Ponad 1,5 mln wpisów dziennie

4 Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC Co z wartością? Ilość nie zawsze znaczy jakość

5 Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC Ale nawet na wysypisku… … można znaleźć użyteczne rzeczy

6 Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC Kontent w blogach Każdy jaki chcesz! Blogi Prywatne Korporacyjne Eksperckie (zawodowe) Produktowe

7 Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC Kontent w blogach Każdy jaki chcesz!

8 Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC Kontent w blogach Jak szukać wartościowych blogów Gdzie można znaleźć dobre blogi Technorati Blogniscient Originalsignal blogger.com i inne Serwisy blogowe Blox.pl Bloog.pl Blog.onet.pl Katalogi blogów 10przykazan blogfrog.pl Agregatory online hraps.pl

9 Rewolucja w komunikacji III Blogi | Jak szukać?

10 Rewolucja w komunikacji III Blogi | Jak szukać?

11 Rewolucja w komunikacji III Blogi | Jak szukać?

12 Rewolucja w komunikacji III Blogi | Jak szukać?

13 Rewolucja w komunikacji III Blogi | Jak szukać?

14 Rewolucja w komunikacji III Blogi | Jak szukać?

15 Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC Jak wykorzystać blogi? Część serwisów informacyjnych Znani dziennikarze Washington Post: -komentują bieżące sprawy - informują na żywo z miejsc wydarzeń - tworzą kontent specjalistyczny

16 Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC Jak wykorzystać blogi? Część serwisów informacyjnych The Guardian Wiele blogów tematycznych: - newsy - komentarze - technologia - gry i konsole - sztuka - nieruchomości…

17 Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC Jak wykorzystać blogi? Część serwisów informacyjnych Bankier.pl: - pisane przez specjalistów - komentarze do aktualności finansowych - analizy

18 Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC Jak wykorzystać blogi? Część serwisów informacyjnych Blogi na Gazeta.pl: - pisane przez specjalistów - … ale też przez zwykłych użytkowników Blox.pl - ciekawe wpisy - promocja własnego serwisu blogowego oraz dobrych bloggerów!

19 Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC Jak wykorzystać blogi? Kontent blogowy jako zawartość całego serwisu Salon24.pl: - serwis www oparty tylko na blogach - stajnia politycznych komentatorów - znane osobistości

20 Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC Jak wykorzystać blogi? Zawartość serwisu tematycznego The Guardian Blogi turystyczne: - cały dział oparty tylko na blogach - relacje z wyjazdów - analizy biur podróży - blogi przewodników

21 Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC Jak wykorzystać blogi? Dziennikarze BBC czerpią z blogów

22 Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC Dobry kontent daje… … dużą popularność Francuska stacja telewizyjna France 24, zaprosiła około 30 bloggerów politycznych do studia wyborczego. Blogerzy komentowali rezultaty drugiej tury wyborów prezydenckich, w których zwyciężył prawicowy kandydat Nicolas Sarkozy.

23 Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC Dobry kontent daje… … duże pieniądze Daily Kos Jego autorem jest Markos Moulitsas. Swój blog założył gdy miał 34 lata, chciał w nim wyrażać swoją wściekłość na prezydenta Busha. Zarabia na nim ponad 120 tysięcy $ rocznie

24 Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC A czytelnicy? Jak czytelnicy mogą czerpać korzyści z dobrego kontentu? I jak to robią… !

25 Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC A czytelnicy? Czerpią wiedzę specjalistyczną Marketing w Internecie : - Specjalistyczny blog na temat SEO i SEM - swój własny poradnik - kurs w PDF - dzięki wpisom można opanować podstawy pozycjonowania

26 Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC A czytelnicy? Czytają najświeższe informacje AutoBlog.com : - blog na temat motoryzacji - aktualizowany kilkanaście razy dziennie - to więcej niż większość polskich serwisów WWW - profesjonalne recenzje, newsy i komenatrze

27 Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC A czytelnicy? Szukają opinii o produktach Engadget.comBoingBoing.com … i wiele innych blogów konsumenckich

28 Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC A czytelnicy? Oglądają mecze SuperGigant: -play-off NBA - relacje tekstowe na żywo ze spotkań - z DRAFTU

29 Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC Blogi mają przyszłość Coraz bardziej liczymy się z kontentem blogów Badanie Zogby Interactive 55% respondentów odpowiedziało w nich twierdząco na pytanie Czy bloggerzy są ważni dla przyszłości amerykańskiego dziennikarstwa?", 74% potwierdziło, że blogowanie stanie się w przyszłości kluczowe w kwestii informowania społeczeństwa 53% badanych odpowiedziało twierdząco na pytanie Czy rozwój niezależnych mediów internetowych stwarza wielką szansę dla rozwoju zawodowego dziennikarstwa? 76% badanych odpowiedziało twierdząco na pytanie Czy Internet ma pozytywny wpływ na ogólną jakość dziennikarstwa?" Źródło – Internet Standard

30 Dominik Wartecki - JANMEDIA Blogi a UGC Śmieci czy nie? Jaki punkt widzenia? UG Crap UG Content

31 Rewolucja w komunikacji III Dziękuję! Dominik Wartecki JANMEDIA Interactive dwartecki@janmedia.com


Pobierz ppt "Rewolucja w komunikacji III Kontent "blogowy": Jaką wartość ma treść blogów? Czy blogi niosą za sobą wartościowe informacje oraz jak je znaleźć. Dominik."

Podobne prezentacje


Reklamy Google