Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Quick-School.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Quick-School."— Zapis prezentacji:

1 Quick-School

2 Spis treści Grupa realizująca projekt
Quick-School Monika Barwicka i wspólnicy spółka jawna Podział zadań w spółce Cele, jakie sobie postawiliśmy Quick-School Naszymi klientami są (2 slajdy) Konkurencja Propagowanie firmy (3 slajdy) Co nam się udało zrobić Nasza prezentacja Migawki z prezentacji (2 slajdy) Co inni myślą o naszej prezentacji Największy atut Zakończenie Strona internetowa

3 Grupa realizująca projekt
Monika Barwicka Eliza Maria Bogdan Marta Falińska Bartosz Florczyk Bartosz Sadłowski Michał Olszewski Opiekun grupy – Pan Jan Orłowski Gimnazjum im. Marii Konopnickiej w Suwałkach

4 Quick-School Siedzibą spółki jest budynek Gimnazjum im. Marii Konopnickiej przy ul. T. Kościuszki 47b w Suwałkach. Wspólnicy: Monika Barwicka, Eliza Bogdan, Marta Falińska, Bartosz Florczyk, Bartosz Sadłowski, Michał Olszewski. Logo:

5 Kto, czym się zajmował w projekcie
Prezes: Monika Barwicka Dyrektor Księgowości i Finansów: Eliza Bogdan Dyrektor Marketingu: Marta Falińska Dyrektor Działu Produkcji: BartoszFlorczyk Dyrektor Działu Usług: Bartosz Sadłowski Dyrektor Administracji i Kadr: Michał Olszewski Opiekunem jest Pan Jan Orłowski

6 Cele, jakie sobie postawiliśmy, to:
-Oryginalność -Atrakcyjność usług -Rzetelność wykonania projektu -Niezawodność

7 Quick-School Szkoła językowa zajmująca się nauczaniem języków obcych osób w każdym wieku. Naszym celem jest dobre przygotowanie ludzi do używania języka obcego w codziennym życiu.

8 Naszymi klientami są dzieci,… …młodzież…

9 …i dorośli chcący uczyć się języka obcego i go doskonalić

10 Mimo, że w naszym mieście istnieje kilka szkół językowych, to żadna z nich nie ma tak szerokiej oferty jak nasza szkoła. Poza tym tylko u nas lekcje prowadzone są przez native speaker’ów, którzy nauczają metodą Callana. U naszej konkurencji czas umów jest bardzo długi, a ich zerwanie jest niekomfortowe, natomiast my oferujemy zróżnicowane długości umów dostosowane do potrzeb klienta. Dlatego uważamy, że nasza oferta ma wielkie szanse przebicia na rynku.

11 Nasza strategia marketingowa
Jedną z przyjemniejszych częsci naszego projektu było propagowanie naszej firmy za pomocą plakatów i ulotek.

12

13 PLAKATY I ULOTKI

14

15 Przed budynkiem naszej szkoły i przed Ratuszem Miejskim

16 Ankiety przeprowadziliśmy na więcej niż stu osobach w różnych szkołach i zakładach pracy np. Ratuszu Miejskim. Były to osoby obu płci w większości w wieku od 13 do 40 lat. Co 3 osoba była pewna, że nasza firma da radę wejść na rynek i działać sprawnie. Aż 50% ankietowanych nie była zadowolona ze swojej dotychczasowej nauki języka. Wszyscy jednogłośnie odpowiedzieli, że nauczanie metodą Callana przez native speaker’ów może być znacznie bardziej efektywne niż zwykłymi metodami.

17 Co nam się udało osiągnąć
Nauczyliśmy się zarządzania firmą i finansami – Eliza Dzięki temu projektowi mamy już pomysł na biznes – Bartosz F. Dowiedzieliśmy się jak ważna jest strategia marketingowa - Marta Nauczyliśmy się pracy w grupie – Bartosz S. Zakładanie firmy okazało się próbą cierpliwości… - Monika …ogromnej odpowiedzialności i wytrzymania pod presją grupy - Michał

18 Nasza prezentacja Efekty naszej pracy przedstawiliśmy kolegom i koleżankom w szkole w formie prezentacji multimedialnej. Wszyscy uczniowie oglądali ją z głębokim zainteresowaniem i z przejęciem słuchali naszych opowiadań o poszczególnych etapach pracy nad projektem. Sądzimy, że prezentacja się udała. Każdy był zadowolony.

19 Migawki z prezentacji

20

21 Reklama naszym atutem Jako główny cel postawiliśmy sobie właśnie reklamę. Jak wiemy w dzisiejszych czasach jest to bardzo ważna rzecz. Mieliśmy na nią wiele pomysłów. Na początku zaczęliśmy od zaprojektowania naszego loga. Następnie zrobiliśmy plakaty i rozwiesiliśmy je w naszej szkole i różnych innych instytucjach, w tym głownie w szkołach i zakładach pracy. Rozdawaliśmy także ulotki związane z naszą działalnością. Ku naszemu zdziwieniu firma przyciągnęła więcej ludzi niż się spodziewaliśmy. Dodatkowo rozdawaliśmy ankiety do wypełnienia. Analiza ankiet wykazała, że jest duże zainteresowanie prowadzeniem tej usługi w rzeczywistości.

22 Pozdrawiamy ;)

23 Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej ;) www
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej ;)


Pobierz ppt "Quick-School."

Podobne prezentacje


Reklamy Google