Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałZachariasz Gozdur Został zmieniony 10 lat temu
2
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
MAŁE I ŚREDNIE W DRODZE DO UNII EUROPEJSKIEJ Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia konkurencyjności firmy
4
Agenda IT.integro – kim jesteśmy Świat NAVISION Ekonomiczne korzyści
Pytania i odpowiedzi
5
IT.integro – kim jesteśmy
Microsoft Business Solutions (Vedbæk, Dänemark) Produkt bazowy Marketing globalny Support Microsoft Business Solutions Przedstawiciel krajowy Lokalizacja Marketing lokalny Support IT.integro Usługi wdrożeniowe Szkolenia Dostosowanie funkcjonalności Klient
6
IT.integro – kim jesteśmy
1991 Powstanie OPTIMUS Poznań 1995 Uzyskanie statusu Microsoft Certified Partner 1997 Certyfikacja Navision Solution Center 2000 Zmiany własnościowe w OPTIMUS SA, odłączenie od holdingu 2001 Zmiana nazwy na IT.Integro 2002 Certyfikacja Microsoft Certified Business Solutions Partner
7
IT.integro – kim jesteśmy
Nasze osiągnięcia Pierwsze NSC w Polsce Lokalizacja NAVISION Największa liczba instalacji NAVISION (70) Stabilny zespół (20) Duże doświadczenie w projektach międzynarodowych Własne moduły dodane (Kadry i Płace, Systemy Bankowe)
8
IT.integro – kim jesteśmy
Nasi klienci
9
IT.integro – kim jesteśmy
Nasi klienci
10
IT.integro – kim jesteśmy
Nasi klienci
11
+ = Świat NAVISION Microsoft Business Solutions
Navision Software A/S (Dania) Producent: + Microsoft Corp. (USA) = Microsoft Business Solutions Produkt: Microsoft Business Solutions-NAVISION
12
Świat NAVISION 276 000 Klientów 4 700 Partnerów MBSC
Konsultantów w kanale dystrybucji 201,3 Mil. Obrotów (€ ) 20 Lat doświadczeń
13
Świat NAVISION Ponad 130 tys. instalacji systemów NAVISION
1 System, 47 wersji językowych zainstalowanych w 102 krajach
14
Ekonomiczne korzyści Finanse i administracja Sprzedaż i marketing
Zaopatrzenie Logistyka i dystrybucja
15
Finanse i administracja
Poprawa czasu i kosztów konsolidacji danych Poprawa kontroli należności i zobowiązań Poprawa produktywności personelu Lepsze wsparcie dla podejmowania decyzji w oparciu o dane ekonomiczne
16
Sprzedaż i marketing Poprawa dokładności zamówień oraz zwiększenie liczby dostaw na czas Poprawa dokładności prognoz Bardziej efektywna strategia cen i promocji Poprawa realizacji dostaw według specyficznych oczekiwań klientów Poprawa efektywności działów sprzedaży Poprawa dokładności konfiguracji produktów z klientem w czasie rzeczywistym
17
Zaopatrzenie Poprawa terminów i warunków dostaw
Zmniejszenie kosztów zakupów Zmniejszenie kosztów magazynowania Poprawa obsługi zobowiązań Poprawa doboru dostawców
18
Logistyka i dystrybucja
Zmniejszenie całkowitych kosztów dystrybucji Poprawa punktualności dostaw Redukcja poziomu zapasów Zmniejszenie kosztów i czasu importu/eksportu Poprawa wykorzystania powierzchni mag. Redukcja czasów pobierania i pakowania Zmniejszenie kosztów realizacji dostaw
19
Co bym zmienił przy kolejnym wdrożeniu?
80 Zwrócić uwagę na optymalizację procesów 65 Przeprowadzić wdrożenie mając stale na uwadze cele firmy 60 Zwrócić większą uwagę na współpracę w fazie formułowania koncepcji Prowadzić równocześnie wdrożenie systemu i informowanie kierownictwa 55 50 Wybrać kierowników projektu z istotnych obszarów objętych wdrożeniem 45 Zintensyfikować szkolenia 35 Większe zaangażowanie przedstawicieli załogi 35 Odważniej wprowadzać zmiany 30 Poprawić uzasadnienie ekonomiczne wdrożenia Computerweek (Germany) Nr. 49
20
Kryteria wyboru
21
Pytania i odpowiedzi
22
Dziękuję za uwagę
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.