Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałMikołaj Damian Dobrowolski Został zmieniony 7 lat temu
1
Innowacja pedagogiczna „Szkolne programowanie”
Publiczne Gimnazjum nr 3 w Białymstoku Innowację programową realizują: Tadeusz Rutkowski Barbara Rybnik Iwona Gałaszewicz
2
Na czym polega nowatorstwo?
Zajęcia z informatyki są rozszerzone o treści związane z programowaniem w języku Scratch. Na zajęciach dodatkowych w klasie drugiej uczniowie będą mieli możliwość zapoznania się z platformą programistyczną Arduino, składać własne układy elektroniczne/roboty, a następnie tworzyć programy do ich sterowania.
3
Co robimy? Uczymy się mechanizmów wykorzystywanych do tworzenia gier komputerowych w przyjaznym dla ucznia języku Scratch. Gotowe projekty udostępniamy w internecie. ects/ /
4
Tworzymy gry
5
Testujemy …
6
Co nie zawsze bywa łatwe…
7
Ale od czego są koledzy…
8
…i wreszcie wszystko działa!
9
Spodziewane efekty innowacji
Zwiększenie zainteresowania programowaniem oraz informatyką Nabycie umiejętności algorytmicznego podejścia do rozwiązywania zadań Poznanie nowych języków programowania Nabycie umiejętności projektowania układów elektronicznych oraz ich sterowania.
10
Dziękujemy za uwagę
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.