Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Augmented Reality na HoloLens
2
Agenda Kilka słów o mnie oraz firmie Internet of Things
Czym jest rozszerzona rzeczywistość? Czym różni się od wirtualnej rzeczywistości? Jak przygotować prostą aplikację mobilną wykorzystującą AR? Jakie są możliwości i kierunki rozwoju dla programistów AR? W jakich sektorach TT PSC wykorzystuje AR?
3
Intro
4
IoT Specialist Augmented Reality Developer
Kilka słów o mnie Adam Macierzyński IoT Specialist Augmented Reality Developer
5
Kilka słów o TT (PSC) Polski producent oprogramowania od 1991 roku
Wykwalifikowana kadra 1000+ osób Ponad 450 referencji od polskich i zagranicznych klientów 9 biur w Polsce, 1 w USA, Biura sprzedażowe w Niemczech i UK Rozwiązania IT dla energetyki, gazownictwa, przemysłu i medycyny Status Centrum Badawczo- Rozwojowego, jedna z 35 polskich firm Zintegrowany System Zarządzania Jakością ISO 9001, 20000, 27001, OHSAS Ścisła współpraca z uczelniami wyższymi na całym świecie
6
internet of things
7
Połączenie urządzeń do Internetu
8
Badania wydajności urządzeń poprzez sensory
9
Badania zmian otoczenia danego urządzenia
10
Zautomatyzowanie zdalnego aktualizowania oprogramowania
11
Przewidywanie usterek
12
Zdalne monitorowanie i zarządzanie w czasie rzeczywistym
13
Czym jest rozszerzona rzeczywistość?
14
„Ludzie szukają doświadczeń – nie technologii”
15
aug·men·ted re·al·i·ty
Nakładanie grafiki komputerowej na widok świata rzeczywistego. Często wspominana jako AR. Innymi słowy, konwerguje i łączy cyfrowe i fizyczne światy w jednolite wrażenie wizualne.
17
vir·tu·al re·al·i·ty W pełni komputerowo generowana symulacja obrazu 3D lub środowiska, z którym możliwa jest interakcja w pozornie realny lub fizyczny sposób. Użytkownik jest wyposażony w specjalny elektroniczny sprzęt taki jak hełm z wbudowanym ekranem lub/i rękawicami z sensorami.
19
mixed re·al·i·ty Połączenie świata rzeczywistego z wirtualnym w celu stworzenia nowego środowiska, gdzie fizyczne i cyfrowe obiekty mogą współgrać oraz wchodzić w interakcje. Mix augmented reality oraz virtual reality.
21
“AR/VR is the fourth major platform shift” ~Tim Merel, Digi-Capital
22
Smart Devices W następnych 12 do 18 miesięcy będziemy świadkami eksplozji nowych urządzeń „do noszenia” takich jak okulary, gogle oraz hełmy firm ODG, Microsoft, Magic Leap, Occulus, Epson, Daqri i innych.
30
AR - Założenia Hardware – Kamera oraz zestaw pomocniczych sensorów do analizy środowiska. Display - HUD (head-up display) lub jego symulacja – Przekazania świata rzeczywistego za pomocą kamery na ekran urządzenia, które nie pozwala na bezpośrednie tworzenie HUDa. Interaction – Rozpoznawanie gestów, głosu, 2D UI Target – Statyczny obraz 2D, Obiekt 3D, zamknięta przestrzeń, otwarta przestrzeń* Recognizing Tracking Rendering
31
Demo? Tak
32
Przygotowanie aplikacji typu Augmented Reality
33
Marker?
34
Nasz marker – obraz 2D
35
Technologia?
36
Live Coding
37
Jakie są możliwości i kierunki rozwoju dla programistów AR?
38
Backend Developer
39
UX/UI Designer
40
3D Designer
41
Gdzie TT PSC wykorzystuje AR?
43
Looking forward to build longterm partnership with You • Adam Macierzyński
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.