Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

LS Nav Nazwisko prezentera Przegląd rozwiązania Stanowisko prezentera

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "LS Nav Nazwisko prezentera Przegląd rozwiązania Stanowisko prezentera"— Zapis prezentacji:

1 LS Nav Nazwisko prezentera Przegląd rozwiązania Stanowisko prezentera
LS Nav Przegląd rozwiązania Nazwisko prezentera Stanowisko prezentera

2 Certyfikowany przez Microsoft
Today we have over 100 employees with vast retail experience. Most of them are at the headquarters in Iceland but we have offices or employees located in Singapore, Germany, Denmark, Slovenia and team of 8 in USA. We also opened an office in Dubai recently. LS Retail has received a lot of awards throughout the years and all the necessary certifications. We are proud of being a member of Inner Circle and President´s Club for Microsoft Dynamics We became an ISVE (Embed) on and since then we have managed to position ourselves among the top 3 in the world. Our close cooperation with Microsoft has proven to be a vital part of our success and our voice is heard when it comes to product development and strategic decisions.

3 Czym jest LS Nav? Rozwiązanie do obsługi handlu detalicznego
LS Nav koncentruje się na trendach, które będą kształtować nowoczesny handel Wszech- i wielokanałowość dokonywanych zakupów Urządzenie mobilne Internet Sklep stacjonarny Kluczowa rola urządzeń mobilnych Wzrost znaczenia analizy trendów i zachowań klientów Przeniesienie infrastruktury IT do chmury

4 Użytkownicy LS Nav

5 Jedno rozwiązanie - wiele możliwości
Zintegrowane funkcje sprzedaży, dystrybucji, E-handlu oraz realizacja zamówień Zakupy i zarządzanie zapasami Ceny, promocje Programy lojalnościowe dla klientów Księgowość

6 LS Retail LS Nav

7 LS Retail LS Nav

8 LS Retail LS Retail LS Nav LS Nav CENTRALA CENTRALA
Zapobieganie stratom Zarządzanie produktami Zarządzanie cenami i ofertami Zarządzanie franczyzą Uzupełnienia Funkcja Open-to-Buy Prowizje dla sprzedawców Zamówienia specjalne Zarządzanie członkostwem Raportowanie z księgi asortymentu Optymalizacja magazynu Zarządzanie kampaniami Zapobieganie stratom Zarządzanie produktami Zarządzanie cenami i ofertami Zarządzanie franczyzą Uzupełnienie Funkcja Open-to-Buy Prowizje dla sprzedawców Zamówienia specjalne Zarządzanie członkostwem Raportowanie z księgi asortymentu Optymalizacja magazynu Zarządzanie kampaniami

9 LS Retail LS Retail LS Nav LS Nav CENTRALA ZAPLECZE SKLEPU CENTRALA
Zapobieganie stratom Zarządzanie produktami Zarządzanie cenami i ofertami Zarządzanie franczyzą Uzupełnienia Funkcja Open-to-Buy Prowizje dla sprzedawców Zamówienia specjalne Zarządzanie członkostwem Raportowanie z księgi asortymentu Optymalizacja magazynu Zarządzanie kampaniami Zapobieganie stratom Zarządzanie produktami Zarządzanie cenami i ofertami Zarządzanie franczyzą Uzupełnienie Funkcja Open-to-Buy Prowizje dla sprzedawców Zamówienia specjalne Zarządzanie członkostwem Raportowanie z księgi asortymentu Optymalizacja magazynu Zarządzanie kampaniami ZAPLECZE SKLEPU Zarządzanie sklepem Zarządzanie środkami pieniężnymi Zarządzanie POS Zarządzanie zapasami

10 LS Retail LS Nav CENTRALA ZAPLECZE SKLEPU Front / Obsługa klienta
Zapobieganie stratom Zarządzanie produktami Zarządzanie cenami i ofertami Zarządzanie franczyzą Uzupełnienie Funkcja Open-to-Buy Prowizje dla sprzedawców Zamówienia specjalne Zarządzanie członkostwem Raportowanie z księgi asortymentu Optymalizacja magazynu Zarządzanie kampaniami ZAPLECZE SKLEPU Zarządzanie sklepem Zarządzanie środkami pieniężnymi Zarządzanie POS Zarządzanie zapasami LS Nav POS Mobilny POS Mobilna obsługa zapasów Front / Obsługa klienta

11 LS Retail LS Nav CENTRALA ZAPLECZE SKLEPU BEZPOŚREDNIA OBSŁUGA KLIENTA
Zapobieganie stratom Zarządzanie produktami Zarządzanie cenami i ofertami Zarządzanie franczyzą Uzupełnienie Funkcja Open-to-Buy Prowizje dla sprzedawców Zamówienia specjalne Zarządzanie członkostwem Raportowanie z księgi asortymentu Optymalizacja magazynu Zarządzanie kampaniami Mobilny program lojalnościowy Portal programu lojalnościowego Sklep internetowy ZAPLECZE SKLEPU BEZPOŚREDNIA OBSŁUGA KLIENTA Zarządzanie sklepem Zarządzanie środkami pieniężnymi Zarządzanie POS Zarządzanie zapasami LS Nav POS Mobilny POS Mobilna obsługa zapasów Front / Obsługa klienta

12 LS Retail LS Nav

13 LS Retail LS Nav 1- SKLEP INTERNETOWY KRAJ NR 1 KRAJ NR 2

14 SKLEP INTERNETOWY/STACJONARNY
LS Retail LS Nav SKLEP INTERNETOWY/STACJONARNY KRAJ NR 1 KRAJ NR 2 1- SKLEP INTERNETOWY 2- SKLEP INTERNETOWY/ STACJONARNY SKLEP INTERNETOWY

15 SKLEP INTERNETOWY/STACJONARNY
LS Retail LS Nav SKLEP INTERNETOWY/STACJONARNY KRAJ NR 1 KRAJ NR 2 SKLEP MIESZANY 1- SKLEP INTERNETOWY 2- SKLEP INTERNETOWY/ STACJONARNY 3- SKLEP MIESZANY SKLEP INTERNETOWY

16 SKLEP INTERNETOWY/STACJONARNY
LS Retail LS Nav SKLEP INTERNETOWY/STACJONARNY KRAJ NR 1 KRAJ NR 2 SKLEP NIEZALEŻNY SKLEP MIESZANY 1- SKLEP INTERNETOWY 2- SKLEP INTERNETOWY/ STACJONARNY 3- SKLEP MIESZANY 4- SKLEP NIEZALEŻNY SKLEP INTERNETOWY

17 LS Retail LS Nav Nav Serwer SQL Data Director CENTRALA KRAJ / REGION
SKLEP PUNKTY SPRZEDAŻY (POS)

18 Wyzwania w branży detalicznej
Brak kontroli Redukcja kosztów Zarządzanie zapasami Uzupełnienia Zarządzanie personelem Wyprzedaż sezonowa - obniżki Wskaźniki dotyczące kolorów, rozmiarów Koszty Brak kontroli Nieprzejrzyste procesy Nowy personel - szkolenia Zapobieganie stratom Analiza zysków i strat Nierejestrowany przepływ danych Nieaktualne dane Niepewna sytuacja Zbyt wiele systemów Niespójne dane Osobna rejestracja operacji i księgowość Problemy z integracją bazy danych Większe koszty zarządzania systemem Zbyt wiele systemów Spadek sprzedaży Utrata prospektów Programy członkowskie/ lojalnościowe Kupony Kampanie Skalowalność Elastyczność Zachowania konsumenckie Zmiany zachowań konsumenckich Zawsze online Lepiej poinformowani

19 LS Omni

20 Zarządzanie zapleczem w kanale sprzedaży LS Omni
Zarządzanie treścią w ramach jednego systemu Oferta towarów E-Handel Mobilny program lojalnościowy / Portal programu lojalnościowego Mobilny POS Marketing i zarządzanie kampaniami Przetwarzanie i realizacja zamówień w LS Omni

21 Pozyskiwanie klientów

22 Promocje Nowa cena Rabaty Wiele wyzwalaczy Liczne korzyści
Programy lojalnościowe Relacje z klientami Kwota Liczne korzyści Ceny/rabaty Kupony Podarunki Punkty Zastosowania w systemie Konfiguracja Statystyki

23 Narzędzia sprzedażowe
Zwiększenie wielkości zamówień poprzez sprzedaż wiązaną Prowizje dla sprzedawców przy sprzedaży wybranych produktów Podpowiedź promocji dla kasjera

24 Punkt sprzedaży Łatwość konfiguracji i intuicyjność interfejsu użytkownika Zarządzanie z centrali Dostępność w telefonie Ekran z danymi marketingowymi Hybrydowy lub offline Elastyczna architektura Niezależny od platformy sprzętowej

25 LS Nav POS POS Dodatkowe ekrany widoczne po przeciągnięciu
Łatwość obsługi Dodatkowe ekrany widoczne po przeciągnięciu Informacje o transakcjach z lewej strony Transakcja Kontakt lub Nabywca

26 LS Nav POS POS Łatwość obsługi
Dodatkowe ekrany widoczne po przeciągnięciu Informacje w wierszach z prawej strony Informacje o zapasach Oferty

27 Mobilny POS Ekran logowania Opcje użytkownika Wiersze sprzedaży
Program lojalnościowy / Nabywcy

28 Mobilny POS Informacje kontaktowe Oferty dla członków
Historia sprzedaży Podgląd rachunków Kartoteka kontaktu   

29 Mobilny POS Znajdowanie i wybór zapasów Wiersze POS Rabaty wiersza

30 Mobilny POS Skanowanie kodów kreskowych Wyszukiwanie zapasów

31 Mobilny POS Informacje o zapasach Stan zapasów Unieważnianie zapasów
Zdjęcie Cena Dodatkowe informacje Stan zapasów Unieważnianie zapasów Nazwa zapasu Wprowadź kwotę

32 Mobilny POS Tryb płatności Możliwe działania Unieważnianie transakcji
Uzyskiwanie rabatów Zawieszanie transakcji Wyszukiwanie zapasu Zwrot zapasu Tryb płatności Płatność gotówką   

33 Programy lojalnościowe - aplikacje dla nabywcy
Możliwość personalizacji Synchronizacja funkcji handlu elektronicznego i aplikacji mobilnych Sklep Oferty Kupony Powiadomienia Listy zakupów Historia Lokalizacje sklepowe

34 Mobilne programy lojalnościowe
Ekran logowania Informacje powitalne Zarządzanie informacjami Możliwe opcje

35 Mobilne programy lojalnościowe
Oferty dla członków Szczegóły oferty Kupony Powiadomienia

36 Mobilne programy lojalnościowe
Zapasy Wiele widoków Skanowanie kodów kreskowych

37 Mobilne programy lojalnościowe
Historia zakupów Podgląd rachunku

38 Mobilne programy lojalnościowe
Lokalizacje sklepowe Informacje o sklepie Mapa sklepu

39 Mobilne programy lojalnościowe
Wyszukiwanie zapasu Zapas Dodatkowe informacje    

40 Mobilne programy lojalnościowe
Media społecznościowe

41 Mobilne programy lojalnościowe
Oferty Kody QR

42 Mobilne programy lojalnościowe
Zakupy Kasa Wysyłka i dostawa Płatność    Kliknij i odbierz

43 Mobilne programy lojalnościowe
Metoda dostawy: Kliknij i odbierz Wybór sklepu

44 Stały cykl działania Tworzenie kontaktu
Sklep Kampania Marketing Korzyści Historia sprzedaży, Dynamics w czasie rzeczywistym Śledzenie danych Atrybuty Przetwarzanie ręczne Tworzenie kontaktu Możliwość personalizacji Poziom programu lojalnościowego Specjalne punkty programu lojalnościowego Ceny specjalne Rabaty / ceny Oferty Podarunki Kupony Publikacja ofert na potrzeby marketingowe Ogólne Liczne kluby lojalnościowe dla różnych grup nabywców Wiele poziomów programów lojalnościowych... Złoty, Srebrny, Brązowy Automatyczne przesunięcie w górę lub w dół Oferty Oferty marketingowe Wiadomości Adres / poczta

45 eHandel Klient wybiera sposób kontaktu
Możliwość zakupów z dowolnego miejsca w dowolnym czasie Zakupy elektroniczne za pomocą interaktywnego interfejsu Integracja z LS Nav Dane zapasów Ceny i rabaty Obliczanie wartości koszyka Poziom zapasów Programy lojalnościowe

46 Kliknij i odbierz Użytkownik może złożyć zamówienie w sklepie internetowym w dowolnym miejscu i czasie. Po zrealizowaniu zamówienia sklep wysyła klientowi powiadomienie, że zamówienie jest gotowe do odbioru. W trakcie odbioru zamówienia w sklepie nabywca ma możliwość zakupu kolejnych produktów.

47 Uzupełnienie W sklepie W centrali Funkcja Open-to-Buy
Ręczne Automatyczne 17 modeli prognozowania Funkcja Open-to-Buy Arkusz roboczy kupującego Kampania w sieci detalicznej Wydajność dostawcy Umowy zakupu

48 Zarządzani personelem
Role personelu Przypisanie ról Budżet Planowanie harmonogramu Rejestracja czasowa Korzyści Dokładniejsze i łatwiejsze planowanie Bardziej precyzyjna rejestracja czasu pracy Odpowiednie wynagrodzenie Precyzyjne statystyki i analizy

49 Zapobieganie stratom Wzrost strat do 119 mld dolarów w 2011, czyli 6,6% od 2010 roku Średnie straty to 1,45% w 43 krajach, w porównaniu z 1,36% w 2010 roku Analiza transakcji POS według wyzwalaczy generujących zdarzenia, które wymagają weryfikacji 22 predefiniowane wyzwalacze Wyzwalacze definiowane przez użytkownika

50 Charakterystyka funkcjonalna – moduł BI
Niski koszt rozwiązania Szybkie i łatwe wdrożenie Możliwość skalowania w zależności od ilości informacji i potrzeb Zintegrowany z funkcją raportowania LS Nav Obsługa urządzeń mobilnych

51 Dlaczego LS Nav? Kompleksowe i wszechstronne rozwiązanie
Efektywna wymiana danych Platforma technologiczna Microsoft

52 Dziękujemy za uwagę


Pobierz ppt "LS Nav Nazwisko prezentera Przegląd rozwiązania Stanowisko prezentera"

Podobne prezentacje


Reklamy Google