Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałBronisława Wojciechowska Został zmieniony 8 lat temu
1
Przewodnik po systemie eDokumenty część I Nowoczesny sekretariat
2
Najważniejsze potrzeby w sekretariacie Rejestracja i skanowanie dokumentów przychodzących Oznaczanie miejsca przeznaczenia dokumentu i potwierdzanie odbioru Rejestracja i skanowanie dokumentów wychodzących Wydruk kopert Wydruk książki pocztowej Wyszukiwanie w dzienniku i przeglądanie kartoteki kontrahenta Kalendarz – ważne daty, spotkania, zadania
4
Po zalogowaniu przejdziemy do zakładki Dokumenty
5
Wybierając z menu Nowy, pozycję Pismo otworzymy formularz pisma
6
Aby dodać nowego kontrahenta klikamy ikonę Dodaj nowy kontakt wpisujemy dane i zapisujemy na OK
7
Aby dodać skan klikamy Skanuj lub dodajemy plik z dysku klikając Dodaj
8
Wybieramy właściwy plik z dysku, po zatwierdzeniu plik zostanie umieszczony na liście
9
Przechodzimy do zakładki Po zapisie, wybieramy akcję Zarejestruj, oraz Przekaż do: z listy wybieramy Pracownika do którego przekażemy pismo
10
Po zapisie na OK, na liście pojawi się nowy dokument z nadanym numerem z dziennika. Numerem tym, oraz bieżącą datą oznaczymy dokument papierowy
11
Zarejestrowane dokumenty są również widoczne w Dzienniku
12
Po zarejestrowaniu wszystkich dokumentów w danym dniu Dziennik można wydrukować
13
Pracownik może potwierdzić odbiór pisma podpisując się obok swojego nazwiska
14
Dokumenty można filtrować m.in. wg daty wpływu
15
Klikając na ikonę koperty możemy uzyskać dostęp do pełnego formularza dokumentu i pliku
16
Dostęp do kartoteki kontrahenta można uzyskać po kliknięciu na ikonę „i” umieszczoną obok jego nazwy
17
W podobny sposób możemy zarejestrować pismo wychodzące. Ponownie wybieramy z menu Nowy > Pismo tym razem zaznaczając opcję Wychodzący
18
W polu dyspozycja możemy zaznaczyć w jaki sposób list ma być wysłany. Również zaznaczymy opcję Po zapisie > Zarejestruj
19
Po zarejestrowaniu wszystkich pism wychodzących ponownie przechodzimy do zakładki Dzienniki. Wybieramy Dziennik korespondencji wychodzącej. Dla zaznaczonych pism możemy wydrukować koperty
20
Przy wydruku kopert możemy zaznaczyć opcje logo i stempel, oraz określić format koperty
21
Wydruk przygotowany jest w formacie PDF. Wkładamy koperty do drukarki i drukujemy
22
Wymaganą przez Pocztę książkę pocztową również przygotujemy w Dziennikach
23
System przygotuje wydruk dla pism oznaczonych jako List polecony i polecony priorytetowy. Aby wysłać na drukarkę z menu wybierz Plik > Wydrukuj
24
Do dyspozycji mamy również Kalendarz. Rejestrować możemy na nim zdarzenia zarówno własne jak również innych pracowników
25
KONIEC Więcej przewodników? Odwiedź www.edokumenty.eu
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.