Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

„Uczyć się, aby być” – podsumowanie projektu realizowanego w Zespole Szkół Zawodowych w Lidzbarku Warmińskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "„Uczyć się, aby być” – podsumowanie projektu realizowanego w Zespole Szkół Zawodowych w Lidzbarku Warmińskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze."— Zapis prezentacji:

1 „Uczyć się, aby być” – podsumowanie projektu realizowanego w Zespole Szkół Zawodowych w Lidzbarku Warmińskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Lidzbark Warmiński, 2009

2

3

4 W ramach projektu: Zorganizowano kursy rozszerzające kwalifikacje zawodowe Przeprowadzono zajęcia dodatkowe dydaktyczno-wychowawcze Przeprowadzono konkursy powiatowe Zakupiono nowoczesne materiały dydaktyczne

5 Uczestnicy projektu otrzymali materiały promocyjne (na zdjęciu uczniowie z klasy II h/m)

6 Największym zainteresowaniem uczniów cieszyły się kursy zawodowe

7 PRAWO JAZDY W kursie na Prawo Jazdy kat. B uczestniczyło aż 100 osób, natomiast w kat. C 25 uczniów. 18 uczestników projektu doskonaliło swoje umiejętności na kursie wózków jezdniowych, zdobywając świadectwa ukończenia szkolenia.

8 Uczniowie w tej sali poznawali zasady ruchu drogowego

9 Pierwsza jazda budziła wiele radości

10 Młodzież właśnie zakończyła egzaminy wewnętrzne i może już przystąpić do egzaminu państwowego

11 Mechanicy przed egzaminem wewnętrznym na kat. C

12 Egzamin wewnętrzny – Prawo Jazdy Kat. C

13 SZKOLENIA KELNERSKIE i BARMAŃSKIE W kursie „Profesjonalny Barman” uczestniczyło 20 hotelarzy, a w „Szkoleniu Kelnerskim” 12. Uczniowie ukończyli szkolenia zdobywając jednocześnie certyfikaty cenione w branży gastronomicznej.

14 Część teoretyczna – szkolenie kelnerskie

15 Podręczniki do nauki – szkolenie kelnerskie

16 Efekty pracy uczniów – szkolenie kelnerskie

17 Przygotowanie teoretyczne – szkolenie kelnerskie

18 Nauka otwierania i podawania wina – szkolenie kelnerskie

19 Nauka rozpoznawania i komponowania smaków – szkolenie barmańskie

20 Zajęcia teoretyczne – szkolenie barmańskie

21 Połączenie teorii z praktyką – szkolenie barmańskie

22 Podręczniki do nauki – szkolenie barmańskie

23 Kurs KADRY i PŁACE Zajęcia teoretyczne odbywały się w szkole, natomiast część praktyczna w Centrum Edukacji OSKAR w Olsztynie. Kurs obejmował 60 godzin szkolenia nadającego dodatkowe kwalifikacje zawodowe i kończył się egzaminem oraz otrzymaniem zaświadczenia o ukończonym szkoleniu.

24 Ekonomiści uczestniczący w kursie „Kadry i Płace”

25 Podczas kursów i szkoleń wykorzystywano sprzęt multimedialny zakupiony w ramach projektu „Uczyć się, aby być”

26 Zajęcia dodatkowe Przeprowadzono 880 godz. zajęć dydaktycznych i specjalistycznych Uczniowie uczestniczyli w zajęciach z języka polskiego, języków obcych (j. angielski, j. niemiecki, j. rosyjski), matematyki, biologii, fizyki, chemii, historii, wos-u, geografii oraz zajęciach specjalistycznych kształcących umiejętności obsługi komputera, analizy finansowej a także opracowywania projektów.

27 Dopełnieniem zajęć dodatkowych były wycieczki dydaktyczne do: Warszawy, Gdańska, Malborka, Gierłoży, Świętej Lipki, Reszla, Mikołajek.

28 Maturzyści 2009 w Sejmie w sali obrad

29 Uczestnicy zajęć dodatkowych z wiedzy o społeczeństwie w „Kuluarach Sejmowych”

30 Przewodnik objaśnia zasady funkcjonowania Sejmu

31 Spacer po Łazienkach zakończony pod pomnikiem Chopina

32 Śladami Stanisława Wokulskiego po Warszawie wyruszyli uczestnicy zajęć dodatkowych z j. polskiego

33 Uczestnicy wycieczki na Placu Zamkowym

34 Zajęcia dodatkowe z biologii w terenie – Muzeum w Gierłoży

35 Wśród lasów i bagien w okolicach Gierłoży wędrują uczestnicy zajęć dodatkowych z biologii

36 Uczniowie kl. I Zasadniczej Szkoły Zawodowej w ramach zajęć z j. polskiego poszukiwali dzieł sztuki w Gdańsku

37 W poszukiwaniu Muzeum Porcelany

38 Po architekturze i malarstwie przyszedł czas na odpoczynek na plaży

39 Pomoce i materiały dydaktyczne W ramach projektu zakupiono: Laptopy, rzutniki multimedialne i walizkowe, wizualizer Kamerę cyfrową i aparat cyfrowy Ekrany i tablice magnetyczne, wskaźniki laserowe Telewizory i odtwarzacze DVD Plansze dydaktyczne i mapy Zestawy brył geometrycznych Zestawy narzędzi dla mechaników Podręczniki do matematyki i kalkulatory Poradniki i słowniki specjalistyczne

40 Zajęcia dodatkowe z matematyki - nowe przyrządy tablicowe oraz bryły geometryczne ułatwiają naukę

41 Zajęcia dodatkowe z biologii z wykorzystaniem nowo zakupionego szkieletu

42 Konkursy powiatowe W ZSZ przeprowadzono dwa konkursy: „Matematyka w banku” dla uczniów szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych „Mistrz Klawiatury” dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych Cenne nagrody zakupiono w ramach projektu ze środków unijnych.

43 Laureaci Konkursów Powiatowych : „Matematyka w Banku” oraz „Mistrz Klawiatury”

44 W projekcie „Uczyć się, aby być” wzięło udział 442 uczniów Zespołu Szkół Zawodowych w Lidzbarku Warmińskim.


Pobierz ppt "„Uczyć się, aby być” – podsumowanie projektu realizowanego w Zespole Szkół Zawodowych w Lidzbarku Warmińskim współfinansowanego przez Unię Europejską ze."

Podobne prezentacje


Reklamy Google