Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałLiliana Marszałek Został zmieniony 8 lat temu
1
/ Emigo Retail Emigo Retail Platforma zakupów i komunikacji B2B
2
/ Emigo Retail Emigo Retail- Agenda 1. Skąd pomysł? 2. Czym jest Emigo Retail? 3. Jakie korzyści niesie? 4. Jak działa?
3
/ Emigo Retail Innowacja poparta badaniami 3 w ciągu lat 48% klientów B2B >50% złoży ponad zamówień online Forrester Research 2015 CHICAGO, OCT. 29, 2014 /PRNEWSWIRE/
4
/ Emigo Retail Ponad 90% przedsiębiorców uważa, że kluczowe w rozwoju biznesu jest wykorzystanie nowych, cyfrowych kanałów dystrybucji w B2B. INTERNET RETAILING, B2B RESEARCH REPORT, MAY 2014 Innowacja poparta badaniami
5
/ Emigo Retail Dotarcie z ofertą do odbiorców wymaga dziś wykorzystania wielu kanałów (multichanneling ). INTERNET RETAILING, B2B RESEARCH REPORT, MAY 2014 Innowacja poparta badaniami
6
Innowacyjne narzędzie zakupów B2B, marketingu oraz komunikacji producentów z detalistami. Emigo Retail / Emigo Retail
7
Emigo Retail / Emigo Retail Działa na smartfonach, tabletach i komputerach personelu sklepu. Pozwala zamawiać w każdym miejscu i o każdej porze. Produkty wybrane z najlepszych ofert oraz promocji producentów i hurtowni dostępnych na rynku
8
/ Emigo Retail Dlaczego warto? obniżysz koszty obsługi detalistów dotrzesz do klientów spoza targetu zbudujesz spersonalizowany przekaz z informacją zwrotną (close-loop) stworzysz promocje cross i up-selling
9
/ Emigo Retail Dlaczego warto? dostarczysz wsparcie swoim przedstawicielom twoje portfolio, promocje oraz przekaz marketingowy dotrą bezpośrednio do detalisty dostarczysz swoim klientom wygodne narzędzie do składania zamówień (online self-care)
10
/ Emigo Retail Koszty dotarcia do klienta Dlaczego warto?
11
/ Emigo Retail Budowanie trwałych relacji, spersonalizowana oferta i profesjonalne wsparcie, to dzisiejsze potrzeby detalistów. Wygoda zamawiających skutkuje zwiększeniem lojalności pozyskanych klientów oraz wzrostem potencjału przedstawiciela na zdobywanie nowych klientów. Przedstawiciel handlowy może stawać się doradcą rozwijającym biznes swojego klienta.
12
Platforma integracyjna Producent - Dystrybutor Rozwiązania dla Mobilnych profesjonalistów Baza danych Medyczna Baza danych Klientów FMCG Emigo Retail to część ekosystemu Platforma zakupów i komunikacji B2B / Emigo Retail
13
Jak działa Emigo Retail? Emigo Retail dostawa Terminale Przedstawicieli handlowych Dystrybutorzy/Dostawcy / Emigo Retail zamówienia
14
/ Emigo Retail 2013 Scenariusz przyjęty w oparciu o nasze wieloletnie doświadczenie. 2014 Design Thinking metodą prowadzenia projektu z udziałem niezależnych ekspertów. 2015 Aplikacja uwzględniająca wyniki badań wdrożona u wybranych Klientów. Pilotaż 2014 Prototyp dostarczony Klientom, badanie reakcji, zebrane uwagi. Badanie Klientów 2015 Emigo Retail oferowany na szerokim rynku w finalnej wersji 1.0. Praca Aplikacja Internetowa Model Innowacja poparta badaniami
15
Gotowa infrastruktura oraz doświadczenie w integrowaniu systemów IT / Emigo Retail łączników z systemami ERP 70 zintegrowanych hurtowni /dystrybutorów 350 podłączonych magazynów 2 900 1C CDN FPP CDN Optima CDN XL COMHARD Digitland eHurtownia / Infinite ELSE Enova ERGO ERP Harmon EZIS FERRODO FTP PLUS 2013 Gepsys HARDSOFT Hermes SQL HR Hurt Hurt 2000 HURT 7 firmy TAX HURTEX HURTOWNIA HURT-SKLEP-FAKTURA IKS Infinite Insignum Sprzedaż Hurtowa - iHurt JD Edwards Kamsoft Konar Kot Lider Sim MAGFA GMG Magres MagresNET ODL Polka SQL Optima PC Biznes Prestiż PC Guard PM System Polsoft PS 2000 Bumag RaksSQL Rayo RC SOFT Safo SAP Scan2002 INFOSTAR SM Boss Plus 5.70 Small Business SOCO Subiekt GT Symfonia Handel TEMA Trisoft VIP200 WF MAG Xemi
16
Kontakt Masz pytania? Zadzwoń lub napisz do nas. Napisz na adres: kontakt@emigoretail.pl Zadzwoń: tel. +48 517 353 105 tel. +48 501 002 111 Odwiedź nas: Sagra Technology Sp. z o.o. ul. Cyfrowa 4 71-441 Szczecin / Emigo Retail
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.